רווחי ראלקו יבואנית שארפ זינקו ל-1.5 מיליון שקל

זאת מול רווח של כ-543 אלף שקל. מנכ"ל ראלקו, מר ירון רוזיאק, אמר כי "ברבעון זה מתחילים להבשיל פירות האסטרטגיה החדשה שיישמנו מתחילת שנת 2005"
חזי שטרנליכט |

ראלקו סוכנויות, נציגת "שארפ" בישראל, הפועלת בעיקר בשוק האלקטרוניקה הבידורית ומוצרי הצריכה, מפרסמת היום את התוצאות הכספיות שלה לרבעון שחלף. הרווח הנקי של החברה ברבעון זינק בערך פי 3 ביחס לעת המקבילה והסתכם לסך של כ-1.5 מיליון שקל.

מנכ"ל ראלקו, מר ירון רוזיאק, אמר כי "ברבעון זה מתחילים להבשיל פירות האסטרטגיה החדשה שיישמנו מתחילת שנת 2005. במסגרת האסטרטגיה פעלנו לחזק את המותגים המובילים שלנו SHARP ו-ZANUSSI ובמקביל פעלנו לחיזוק נקודות המכירה והשקענו בצוות המקצועי והאיכותי המציג את מוצרי החברה".

המכירות גדלו ב-35.1% ברבעון והסתכמו לסך של כ-30 מיליון שקל, לעומת מכירות בסך של כ-22.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מהחברה נמסר כי הגידול במכירות נובע מהגברת מאמצי השיווק.

עוד נמסר מהחברה כי הגידול במכירות נובע בעיקר משינוי אסטרטגית החברה, ממאמצי השיווק ומהפרדת פעילות "זנוסי" ו-"שארפ". הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם לסך של כ-7.5 מיליון שקל, המהווים כ-25% מהמכירות, לעומת סך של כ-6.4 מיליון שקל, המהווים כ-29.1% מהמכירות ברבעון השלישי של שנת 2004. גידול של כ-17%. כמו-כן שיפור חל ברווח הגולמי לעומת הרבעונים הראשונים של השנה.

בהתייחסו למוצרי החברה אמר מר רוזיאק כי בתחום המקררים צפויה ראלקו להגדיל אחיזתה עם כניסת מקררי Side by Side בעלי טכנולוגיית קירור הברידית מתקדמת. כמו כן הוסיף כי "על פי נתונים מהעולם, שוק טלויזיות LCD צפוי לצמוח בעתיד וראלקו מתעתדת להשיק בארץ מגוון רחב של דגמי טלויזיות LCD של SHARP, המובילה העולמית בטכנולוגיה זו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה