בגלל גב האומה, הצ'מפיונס והפורמט עצמו: רק 12.8% ל-2025
על שלל הצרות של 2025 נוסף אתמול (יום ג') גם משחק ליגת האלופות אטרקטיבי שפגע עוד ברייטינג של הריאליטי היקר של קשת. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 2025 (קשת 12) הסתפקה ב-12.8% בקרב היהודים, ו-343 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.
מנגד רשמה גב האומה (רשת 13) רייטינג נאה של 10.5% (335K), ואילו הניצחון הסוחף של אייאקס על ריאל מדריד והדחת הספרדים מליגת האלופות (ערוץ הספורט) רשם רייטינג נאה של 7.3%. השעשועון המרדף (כאן 11) ניפק 5.7% (162K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) הניב 1.3%.
'הסטנדאפיסטים' (קשת 12) – 6.9%, 'אנשים' (קשת 12) - 5.7%, פרק סוף עונה של 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) – 4.8%, 'עד כאן' (כאן 11) - 4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%,
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.2%,
בפער קטן מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: עם חמש עם רפי רשף - 8.1%, שש עם עודד בן עמי - 10.7%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 5.4%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, 'העולם היום' - 1.4%.
ערוץ 20: כולם ב-20 - 0.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 11.3%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.2%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 5.6%, ואילו ברקוד (רשת 13) זינקה ל-9.3%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) גירדה 1.9%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.2%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 16.1% (427K),
מול חדשות 13 עם התחזקות ל-9.2% (319K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.8% (122K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.8%.
- 13.20-25 דק לוקח לי להירדם או להעביר ערוץ (ל"ת)אחד 07/03/2019 15:05הגב לתגובה זו
- 12.אני 07/03/2019 09:43הגב לתגובה זוובעקיפיםהציבורבשל דמי אחזקה
- 11.אפרת 07/03/2019 05:38הגב לתגובה זוכגודל הציפיה גודל האכזבה? מה פתאום! האכזבה הרבה הרבה יותר קשה.
- 10.הראל אייל 06/03/2019 22:28הגב לתגובה זוקצת פרגון לפורמט חדש ומקורי שלנו כחול לבן ולא פורמט קנוי
- 9.קשת 06/03/2019 19:11הגב לתגובה זומהמסך, לשפר ואז אולי לבדוק אותו שוב
- 8.תומר 06/03/2019 16:02הגב לתגובה זו2025 בתוכן היא מעולה הסיבה שהרייטינג נמוך הוא בגלל שקשה להתרגל לריאלטי מקורי מישראל אבל אתמול היה פרק מעולה
- 7.לצבי יש בעיה היתה עונה מעולה, חבל שמשובצת כל כך מאוחר ו (ל"ת)רוי 06/03/2019 14:07הגב לתגובה זו
- 6.קשת יצטרכו לשלם פיצוי על 2025, שוקלים להפסיק לפרסם בקשת (ל"ת)פרסומאי 06/03/2019 13:10הגב לתגובה זו
- 5."בגלל גב האומה, הצ'מפיונס ...והפורמט עצמו" גאוני! (ל"ת)סאני 06/03/2019 12:36הגב לתגובה זו
- 4.עדי 06/03/2019 12:13הגב לתגובה זועד ליום המחרת.
- 3.דוקא אתמול היה יפה,נראה שזה מתחיל להיות מאוד מעניין (ל"ת)אני 06/03/2019 11:16הגב לתגובה זו
- 2.2025 זה הפורמט הכי גרוע שעשו בישראל נ ק ו ד ה . (ל"ת)יוני 06/03/2019 10:56הגב לתגובה זו
- 1.גב האומה עוברת את הצמפיון????נו באמת צפון תל אסיב במי (ל"ת)נילי 06/03/2019 10:21הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.