RESPECT: שחר איילון ברשימת אנשי הקריאייטיב ששווים "מעקב" ב-AD AGE
מגזין הפרסום AD AGE
לפני יותר משנה, איילון שעבד בבאומן בר ריבנאי, הצטרף לתכנית ההתמחות של משרד הפרסום
בתקופתו בבאומן בר ריבנאי, כפי שסיפר בראיון ל-AD AGE, לקח איילון חלק במספר פרויקטים של המשרד, אחד מהם היה מהלך 'קשרי הדם' שהביא למשרד 5 אריות זהב בפסטיבל קאן 2012. כן היה איילון חלק מהצוות של פרויקט 'דיאבלו' שבמסגרתו קיים מנכ"ל המשרד יוסי לובטון ראיונות לעובדים המעוניינים להצטרף למשרד תוך כדי המשחק רב המשתתפים.
בראיון ל-AD AGE סיפר איילון כי תכנית ההתמחות של 72andSunny הכשירה אותו להיות "איש קריאייטיב עצמאי". לדבריו "אם אתה משקיע מזמנך כדי ללמוד מיומנות חדשה או לנסות משהו חדש, באמצעות התמדה, אתה תצליח. כך התחלתי לצלם סרטים דוקומנטריים מתוך תשוקה בשבועות האחרונים. הבנתי שאני לא צריך לחכות עד שיגיע מפיק או סאונדמן, ואני יכול לצאת ולגרום לזה לקרות בעצמי".
לא בטוח כמה זמן איילון מתכנן להמשיך את הקריירה שלו מעבר לים, וייתכן גם כי יבחר שלא לשוב בשנים הקרובות. אם יעשה זאת בסופו של דבר בעתיד הקרוב, בחירה מסוג זה של AD AGE תעניק לו ללא ספק נקודות זכות רבות בקרב התעשייה המקומית המשוועת לשובם של הטאלנטים לתחום.
- 3.בנצי 30/04/2014 11:09הגב לתגובה זועד מתי יעשו אנשים קריירה על מהלך קשרי הדם - רעיון של קופירייטר צרפתי? ובלי קשר שיהיה לבחור המון הצלחה!!!
- 2.לא מכיר אותו, חכם כן, צנוע ממש לא נראה (ל"ת)עוכר ישראל 30/04/2014 10:53הגב לתגובה זו
- 1.רונן 30/04/2014 09:30הגב לתגובה זותותחחחחחח על
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
