קמפיין חבילת סוף השבוע של מעריב
צילום: יח"צ

לקראת השקת עיתון סוף השבוע המורחב: מעריב ייצג ביום שישי בקמפיין פרסומי

לפני כשנתיים יצא העיתון בקמפיין ראשון ל"חבילת סוף השבוע הגדול". מאז החליף מעריב כמה ידיים, וכעת הוא משיק שוב את החבילה, בקמפיין פרסומי
אלכסנדר כץ | (7)

עיתון 'מעריב' ייצא קמפיין פרסומי המציג את מהדורת סוף השבוע החדשה הכוללת תוספות של מגזינים חדשים לכל המשפחה. כחלק מהארגון מחדש של העיתון חודשיים לאחר שעבר לידי שלמה בן צבי, 'מעריב' ישיק את מהדורת סוף השבוע החדשה והמורחבת עבור קהל המנויים. בקמפיין פרסומי, שישודר בטלוויזיה ובמודעות פרסום בשבוע הקרוב, תוצג החבילה החדשה. תהיה זו הפעם השנייה בשנים האחרונות שמעריב יוצא בקמפיין פרסומי לעיתון סוף השבוע. בפעם הקודמת היה זה בעידן זקי רכיב, כשגם אז שווק העיתון כ"חבילת סוף השבוע הגדול של מעריב". התוצאה אז לא הייתה חיובית, רכיב עזב את מעריב, ובנתיים גם דנקנר עזב ושלמה בן צבי רכש את העיתון. המהדורה תהיה מורכבת מהמוספים הקבועים של 'מעריב' - 'סופשבוע', 'מוספשבת', 'ז'ורנל' ו'סגנון'. אל מוספים אלו יצטרף המוסף הכלכלי החדש שמפיק 'גלובס' ל'מעריב' - 'גלובס על הבוקר', שיעסוק בחדשות כלכליות מהארץ ומהעולם, אנרגיה ותשתיות, רכב, נדל"ן, שיווק ופרסום, ושוק ההון. קוראי העיתון גם יזכו למגזין 'מעריב לילדים', מגזין הנשים 'את' ומוסף 'המשבצת'. הקמפיין החדש יושק במסגרת 'ועידת מעורבים' שתתקיים בסוף השבוע הנוכחי. הוועידה ביוזמת קבוצת 'מעריב', תיתן במה לעידוד מעורבות עסקים וחברות בטיפול בבעיות חברתיות ובתרומה לציבור בישראל. בוועידה יוצגו מיזמים להתנדבות, להשקעה בפריפריה, לסיוע לאוכלוסיות מוחלשות, לשיפור החינוך ולשמירה על הסביבה. ממעריב נמסר כי "מטרת החבילה החדשה היא להעניק לקוראים חווית קריאה מורחבת המתאימה לכל המשפחה: אוהבי האקטואליה, כלכלה, פנאי ואופנה ועיתון לילדים".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שגב דאדו 22/01/2013 07:01
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מעריב
  • 5.
    שגב דאדו מאחל בהצלחה 21/01/2013 00:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    שגב דאדו אדגו 21/01/2013 00:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גם זקי השיק קמפיין. גם נוחי (ל"ת)
    אחד שזוכר 15/01/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מי משרד הפרסום? (ל"ת)
    בלה בלה 15/01/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
  • זהבה 19/08/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    מאד חסר לי במוסף תכניות הטלביזיה למשך השבוע, רשימת הסרטים בבתי הקולנוע (עם המלצות לא רק על סרט אחד) וכן רשימת רבי המכר השבועית
  • 1.
    ערן גפני 15/01/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    היוזמות לשילוב תכני גלובס כמוסף כלכלי במעריב (אגב, דבר שכבר מתבצע ע"י הג'רוזלם פוסט) כמו גם הוספת מוספי "את" ו"מעריב לילדים" לחבילת סוף השבוע - כולן יוזמות מבורכות, כמו גם השילוב עם תכני "מקור ראשון". כבר ניכרת מגמה של שיפור באיכות החומר המערכתי ב"מעריב", שמחזירה אותו לקדמת העיתונות בישראל (ביחוד על רקע הפיכת "ישראל היום", "הארץ" ו"ידיעות אחרונות" לעלוני תעמולה עבור המםפלגות והאישים בהם הם תומכים). אלא שעדיין נותר הצעד של שיפור העיתון היומי. יש שני צעדים מרכזיים שעדיין לא ננקטו ושלדעתי יש מקום לעשותם והם: 1. העברת שעות הפצת העיתון לשעות אחר הצהרים המאוחרות (קרי השעות בהן אנשים יוצאים מהעבודה); שתעשה את התוכן החדשותי של מעריב טרי ומעודכן מיתר העיתונים (כך גם תיווצר תאימות טובה יותר עם החומר הכלכלי מ"גלובס"); 2. שינוי פורמט העיתון לברואדשיט בסגנון בו היה מעריב עד 1992, שיביא להגדלת השטח הניתן לידיעות חדשותיות והגדלת מספרן. לדעתי, צעדים אלה יגדילו את העניין בעיתון ויבדילו אותו ממתחריו.
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.