
נוסעים לארה"ב: השעשועון 'נראה אותך' נמכר לשידור ברשת TBS האמריקאית
השעשועון 'נראה אותך' (Deal With It) נמכר לשידור לרשת TBS האמריקאית. את התכנית של קשת ואולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון (במאי הבית של אולפני הרצליה), יפיק אווי מנדל, מהטאלנטים הגדולים בז'אנר הקומדיה והמצלמה הנסתרת בארה"ב, מנחה America's got talent וקומדיות ושעשועונים רבים אחרים. TBS הזמינה עונה בת 6 פרקים שעתידה לעלות לשידור כבר בקיץ. ב'קשת' טוענים כי מדובר בהבעת אמון של הרשת שבחרה לצאת להפקה ללא פיילוט. מכירה זאת מצטרפת ל-13 מדינות, להן נמכר הפורמט מתחילת 2010, מתוכן שודר עד כה ב-7 מדינות: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה ברזיל ופרו. הפורמט מופץ על ידי 'זודיאק' בכל המדינות מלבד ארה"ב. בגרסה האמריקאית של 'נראה אותך' ישמשו מנכ"ל 'קשת' אבי ניר, ובכירי הזכיינית רן תלם ועמי גלאם, כמו גם יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן, כמפיקים אחראיים - executive producers. 'נראה אותך' הוא שעשועון שבו המתמודדים משתתפים במשחק ללא יידוע מראש ובהפתעה מוחלטת. בני זוג או חברים נבחרים באופן אקראי ב"אתר הצילומים" ואחד מהם מתבקש להשתתף במשחק ללא ידיעת הצד השני. במשחק עליו לעשות כל מה שאומרים לו - מוזר, קיצוני ופרוע ככל שיהיה - מבלי להיחשף על ידי האדם השני. בארץ רשמה התכנית נתוני צפייה נאים. סמנכ"ל התכניות של 'קשת' רן תלם, מסר: "מהיום שבו הגיע יגאל שילון עם הרעיון של 'נראה אותך', היה לנו ברור שמדובר בתכנית אחרת, אנחנו שמחים שלדעתנו הצטרפו כבר 13 מדינות ברחבי העולם, שקנו את הפורמט הזה, ועכשיו מצטרפת גם הגדולה והחשובה מכולן. אנחנו מבטיחים להשקיע את כל המאמצים יחד עם ההפקה האמריקאית כדי להפוך את 'נראה אותך' להצלחה גם ברשת TBS". יוצר התכנית יגאל שילון הוסיף: "זו הוכחה נוספת ליכולת של הטלוויזיה בישראל לפתח פורמט מקורי, מבוסס מצלמה נסתרת, שלוקח את הז'אנר צעד אחד קדימה. אני מאד שמח שגורמים כל כך חשובים בתעשיית הטלוויזיה בארה"ב זיהו זאת וכעת נותר לחכות ולראות שהגרסה האמריקאית תעלה על המקור".

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.