נבחרת אנגליה הצעירה
צילום: נבחרת אנגליה טוויטר רשמי

77 מיליון אירו: אלו השחקנים שקיבלו זימון בכורה לנבחרת אנגליה

נבחרת אנגליה ממשיכה בקמפיין מוקדמות היורו שלה, כששלושה שחקנים מוכשרים קיבלו זימון בכורה. איפה הם משחקים וכמה הם שווים?
יובל כרמל |

דור העתיד: הכדורגלנים ריקו לואיס, קול פאלמר ואזרי קונסה זומנו לראשונה לסגל נבחרת אנגליה במשחקיה נגד צפון מקדוניה ומלטה, במסגרת מוקדמות יורו 2024. זאת לאחר שמספר מחניכיו של גארת' סאות'גייט נפצעו, בין היתר ג'יימס מאדיסון של טוטנהאם וג'וד בלינגהאם, כוכב ריאל מדריד.

נתחיל מריקו לואיס, שמשחק בעמדת המגן הימני וזכה בעונה החולפת עם קבוצתו, מנצ'סטר סיטי, בטרבל. האנגלי בן ה-18 יתחרה על חולצת ההרכב עם כמה מהמגנים הטובים בעולם, כמו טרנט אלכסנדר-ארנולד וחברו לקבוצה של לואיס, קייל ווקר. העונה רשם 10 הופעות בכל המסגרות בסך של כ-535 דקות, כשהוא מבשל פעמיים. המגן הצעיר, שיכול לשחק גם כבלם, מחזיק בשווי שוק של 20 מיליון אירו. בנובמבר 2022 שווי השוק שלון עמד על מיליון בלבד.

הזימון של פאלמר (21) לא אמור להפתיע אף אחד - הקשר ההתקפי הוא אחד מהשחקנים הטובים בפרמיירליג העונה. עם פציעתם של מדיסון ובלינגהאם, יתכן שפאלמר יולחם להרכב כבר בזימון הבכורה שלו. כוכב צ'לסי, שמחזיק בשווי שוק של 32 מיליון אירו, רשם הופעות בכל הנבחרות הצעירות של אנגליה ואף זכה איתה ביורו עד 21 (כולל מעורבות בשער המנצח בגמר נגד ספרד), כך שזימון לנבחרת הבוגרת היה מתבקש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.