"מועדון הקפה" משיקה רשת חנויות קונספט על טהרת הקפה

בעלי החברה מתכננים לפתוח בשנתיים הקרובות 10 חנויות מתמחות, חלקן בבעלותם וחלק בשיטת הזכיינות; ההשקעה במהלך נאמדת ב-3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת "מועדון הקפה", המחזיקה בזכיינות לשיווק מותגים מובילים של מכונות קפה ומוצרי קפה, מעמיקה את פעילותה בשוק הפרטי ופותחת רשת חנויות קונספט על טהרת הקפה תחת השם: "מועדון הקפה".

בשנה האחרונה הפעילה החברה חנות קונספט ששימשה גם כמרכז הדרכה בקיבוץ גליל ים בהרצליה. בעקבות הצלחת החנות בגליל ים, אומרים בחברה, הוחלט בהנהלת החברה לפתוח רשת חנויות שתתמחה אך ורק בתחום זה.

לדברי הבעלים, בשנתיים הקרובות ייפתחו 10 חנויות מתמחות, חלקן בבעלות החברה וחלקן בשיטת הזכיינות.

חנות הדגל הראשונה נפתחה השבוע בראשון לציון ומציעה עשרות סוגי מכונות קפה לבית וכן מכונות מקצועיות, אקססוריז מעולם הקפה ומארזי מתנות.

"מועדון הקפה" הוקמה לפני 7 שנים בשותפות יחד עם החברה האיטלקית ARGENTA. החברה משווקת בלעדית בארץ מותגים כגון SAECO, DANESI, nouva simonelli PORTOFINO ועוד. מחזור מכירות של החברה מוערך בכ-40 מיליון שקל בשנה והיא תופסת למעלה מ-30% מנתח שוק הקפה המיועד לשוק המוסדי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה