אינטליגייט: הגענו למעל ל-600 אלף בירורי מידע בחודש
טכנולוגיית השפה הטבעית, שפיתחה חברת אינטליגייט הישראלית, המאפשרת בירור מידע ב-SMS ובאינטרנט ע"י שימוש בניסוח חופשי, מושכת מעל ל-600,000 פניות בחודש, כך מדווחת היום החברה.
הטכנולוגיה מאפשרת קבלת מידע ללא צורך בהכרת ממשק מסוים, זכירת מילות קוד או המתנה לקבלת מענה אנושי. הטכנולוגיה משולבת כיום במוקדי המידע של חברות מובילות במשק, ביניהן אגד, קופת חולים כללית, רשות שדות התעופה ודפי זהב ומהווה תחליף למענה אנושי או למערכות אוטומטיות אחרות.
העובדה כי ניתן לקבל מידע מכל מקום, בקלות ובמהירות באמצעות ה-SMS מביאה לכך שלמעלה מ-50% מהפניות שנרשמו, נעשו בדרך זו והיתר נעשות דרך האינטרנט.
בימים אלו מסרה אינטליגייט כי היא נמצאת במגעים עם חברות בינלאומיות, ביניהן חברות בתחום התחבורה וחברות המספקות מידע, ליישום הטכנולוגיה שלה על פי המודל הפועל בישראל.
מנכ"לית אינטליגייט, מיכל לוצקי, אמרה: "ההצלחה של נותני השירותים שהטמיעו את הטכנולוגיה שלנו, היא עדות לכך שהשפה הטבעית ממלאת את תפקידה כממשק הנוח והאינטואטיבי ביותר, שמתאים לקהלים רחבים ואינו דורש לימוד מוקדם".
לוצקי הוסיפה כי הטכנולוגיה של אינטליגייט מספקת מענה לשאילתות בנשואים שונים בתוך שניות באמצעות מכשיר הטלפון הסלולארי הנמצא איתנו בכל מקום ובכל זמן, בין אם נמצאים בדרך, ברכב או בכיתה.