הזמנות לחתונה של מפורסמים
מדי פעם אנו קוראים באינטרנט על מפורסמים מצליחים שהתחתנו לא מזמן. זה יכול להיות זוג מלכותי שגר מעבר לים, או דוגמנית ושחקן ישראליים שהתחתנו כאן. אז נכון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להתחתן באולמות פאר כמו ידוענים של ממש, אך ישנו דבר אחד קטן שיכול להיות משותף בין חתונה של מפורסמים לחתונה שלכם – הזמנה לחתונה. כי בואו נודה באמת, ביום המאושר ביותר בחייכם, גם אתם הופכים למפורסמים ליום אחד.
מדוע המפורסמים משקיעים כל כך הרבה בהזמנה שלהם לחתונה?
אז לאחר שכבר כתבו עליהם בכל העיתונים, פרסמו כמה סרטונים ביוטיוב והעלו תמונות באינסטוש, כולם יודעים שהם מתחתנים. אז מדוע, אתם שואלים, המפורסמים צריכים הזמנות לחתונה? אז דבר ראשון, זו עוד סיבה לפרסום. ישנם מפורסמים שאוהבים להעלות את ההזמנה שלהם בערוצי המדיה החברתית או לפרסם אותה באתרי חדשות.
אבל לא רק בזה העניין. הזמנה לחתונה, קטנה ככל שתהיה, היא כרטיס הביקור של בני הזוג לאירוע. בעצם ההזמנה, מבקשים בני הזוג מבני משפחה וקרובים להיות נוכחים בחתונתם. לפיכך, הם משקיעים רבות בהזמנה במטרה לגרום לה להיראות מעוצבת ויוקרתית עד כמה שניתן. כי אחרי הכול, הזמנה לחתונה משדרת את אורח החיים הבורגני והאיכותי של זוג המפורסמים המתחתן במזל טוב.
עכשיו גם אתם יכולים
עיצוב הזמנה יוקרתי ואיכותי אינו שמור רק למפורסמים. אם גם לכם חשוב העיצוב ואתם רוצים לקבל הזמנה בסטייל, בימינו ניתן בהחלט לעשות זאת. במקרה זה, מומלץ לפעול בכמה צעדים. הצעד הראשון הוא לבחון כמה הזמנות של מפורסמים ברחבי האינטרנט. אלה יכולות להיות הזמנות של זוג מלכותי, שחקנים, דוגמנים, עיתונאים בולטים ועוד.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הדבר השני שכדאי לעשות הוא להיכנס לאתר הזמנות לחתונה ולמצוא עיצוב דומה לזה שאתם מבקשים. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של הזמנות שאי אפשר לפספס. ולבסוף, מגיע רגע הבחירה. עליכם לבחור את ההזמנה המעוצבת ביותר שמשקפת את שניכם כזוג. אולי כאשר תבחנו את שלל ההזמנות, תגלו שיש ביניכם כמה אי הסכמות. אך בסופו של דבר, אם תחפשו טוב, תמצאו הזמנה לחתונה כלבבכם.
אילו סוגי הזמנות יוקרתיות קיימות?
ההזמנות היוקרתיות, הדומות לאלה של המפורסמים, מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, בהתאם למה שמתאים לכם. כך למשל, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, תוכלו להזמין הזמנה לבנה ועליה כיתוב סולידי שחור בצירוף סרט שחור ואלגנטי. מנגד, אם אתם מעוניינים בעיצוב קצת יותר עדין, תוכלו ללכת על גוונים עדינים יותר כמו ורוד, כסף או זהב בהיר. כמובן, באפשרותכם להוסיף עיטורים מרהיבים להזמנה דוגמת פרחים או עלים.
בוחרים הזמנה? דאגו לספק את כל הפרטים המדויקים
עם כלל ההתרגשות של בחירת הזמנה מעוצבת כמו של מפורסמים, אתם עלולים לשכוח לבדוק את כל הפרטים לפני שאתם שולחים את ההזמנה להדפסה. לא זו בלבד שפרטים לא נכונים עלולים ליצור בלבול בקרב המוזמנים (בהנחה שחלק מהם יקבלו את ההזמנה לפני התיקון), אלא שהדבר יעלה לכם בכסף. על כן, לאחר שבחרתם את העיצוב המתאים, מומלץ לעבור על פרטים כמו מקום החתונה, שעת תחילת החופה וכמובן – התאריך.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
FreePrint – המקום להזמנות לחתונה של מפורסמים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
