הזמנות לחתונה של מפורסמים

תוכן בחסות |

מדי פעם אנו קוראים באינטרנט על מפורסמים מצליחים שהתחתנו לא מזמן. זה יכול להיות זוג מלכותי שגר מעבר לים, או דוגמנית ושחקן ישראליים שהתחתנו כאן. אז נכון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להתחתן באולמות פאר כמו ידוענים של ממש, אך ישנו דבר אחד קטן שיכול להיות משותף בין חתונה של מפורסמים לחתונה שלכם – הזמנה לחתונה. כי בואו נודה באמת, ביום המאושר ביותר בחייכם, גם אתם הופכים למפורסמים ליום אחד.

מדוע המפורסמים משקיעים כל כך הרבה בהזמנה שלהם לחתונה?

אז לאחר שכבר כתבו עליהם בכל העיתונים, פרסמו כמה סרטונים ביוטיוב והעלו תמונות באינסטוש, כולם יודעים שהם מתחתנים. אז מדוע, אתם שואלים, המפורסמים צריכים הזמנות לחתונה? אז דבר ראשון, זו עוד סיבה לפרסום. ישנם מפורסמים שאוהבים להעלות את ההזמנה שלהם בערוצי המדיה החברתית או לפרסם אותה באתרי חדשות.

אבל לא רק בזה העניין. הזמנה לחתונה, קטנה ככל שתהיה, היא כרטיס הביקור של בני הזוג לאירוע. בעצם ההזמנה, מבקשים בני הזוג מבני משפחה וקרובים להיות נוכחים בחתונתם. לפיכך, הם משקיעים רבות בהזמנה במטרה לגרום לה להיראות מעוצבת ויוקרתית עד כמה שניתן. כי אחרי הכול, הזמנה לחתונה משדרת את אורח החיים הבורגני והאיכותי של זוג המפורסמים המתחתן במזל טוב.

עכשיו גם אתם יכולים

עיצוב הזמנה יוקרתי ואיכותי אינו שמור רק למפורסמים. אם גם לכם חשוב העיצוב ואתם רוצים לקבל הזמנה בסטייל, בימינו ניתן בהחלט לעשות זאת. במקרה זה, מומלץ לפעול בכמה צעדים. הצעד הראשון הוא לבחון כמה הזמנות של מפורסמים ברחבי האינטרנט. אלה יכולות להיות הזמנות של זוג מלכותי, שחקנים, דוגמנים, עיתונאים בולטים ועוד.

הדבר השני שכדאי לעשות הוא להיכנס לאתר הזמנות לחתונה ולמצוא עיצוב דומה לזה שאתם מבקשים. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של הזמנות שאי אפשר לפספס. ולבסוף, מגיע רגע הבחירה. עליכם לבחור את ההזמנה המעוצבת ביותר שמשקפת את שניכם כזוג. אולי כאשר תבחנו את שלל ההזמנות, תגלו שיש ביניכם כמה אי הסכמות. אך בסופו של דבר, אם תחפשו טוב, תמצאו הזמנה לחתונה כלבבכם.

אילו סוגי הזמנות יוקרתיות קיימות?

ההזמנות היוקרתיות, הדומות לאלה של המפורסמים, מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, בהתאם למה שמתאים לכם. כך למשל, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, תוכלו להזמין הזמנה לבנה ועליה כיתוב סולידי שחור בצירוף סרט שחור ואלגנטי. מנגד, אם אתם מעוניינים בעיצוב קצת יותר עדין, תוכלו ללכת על גוונים עדינים יותר כמו ורוד, כסף או זהב בהיר. כמובן, באפשרותכם להוסיף עיטורים מרהיבים להזמנה דוגמת פרחים או עלים.

בוחרים הזמנה? דאגו לספק את כל הפרטים המדויקים

עם כלל ההתרגשות של בחירת הזמנה מעוצבת כמו של מפורסמים, אתם עלולים לשכוח לבדוק את כל הפרטים לפני שאתם שולחים את ההזמנה להדפסה. לא זו בלבד שפרטים לא נכונים עלולים ליצור בלבול בקרב המוזמנים (בהנחה שחלק מהם יקבלו את ההזמנה לפני התיקון), אלא שהדבר יעלה לכם בכסף. על כן, לאחר שבחרתם את העיצוב המתאים, מומלץ לעבור על פרטים כמו מקום החתונה, שעת תחילת החופה וכמובן – התאריך.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

FreePrint – המקום להזמנות לחתונה של מפורסמים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.