הזמנות לחתונה של מפורסמים
מדי פעם אנו קוראים באינטרנט על מפורסמים מצליחים שהתחתנו לא מזמן. זה יכול להיות זוג מלכותי שגר מעבר לים, או דוגמנית ושחקן ישראליים שהתחתנו כאן. אז נכון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להתחתן באולמות פאר כמו ידוענים של ממש, אך ישנו דבר אחד קטן שיכול להיות משותף בין חתונה של מפורסמים לחתונה שלכם – הזמנה לחתונה. כי בואו נודה באמת, ביום המאושר ביותר בחייכם, גם אתם הופכים למפורסמים ליום אחד.
מדוע המפורסמים משקיעים כל כך הרבה בהזמנה שלהם לחתונה?
אז לאחר שכבר כתבו עליהם בכל העיתונים, פרסמו כמה סרטונים ביוטיוב והעלו תמונות באינסטוש, כולם יודעים שהם מתחתנים. אז מדוע, אתם שואלים, המפורסמים צריכים הזמנות לחתונה? אז דבר ראשון, זו עוד סיבה לפרסום. ישנם מפורסמים שאוהבים להעלות את ההזמנה שלהם בערוצי המדיה החברתית או לפרסם אותה באתרי חדשות.
אבל לא רק בזה העניין. הזמנה לחתונה, קטנה ככל שתהיה, היא כרטיס הביקור של בני הזוג לאירוע. בעצם ההזמנה, מבקשים בני הזוג מבני משפחה וקרובים להיות נוכחים בחתונתם. לפיכך, הם משקיעים רבות בהזמנה במטרה לגרום לה להיראות מעוצבת ויוקרתית עד כמה שניתן. כי אחרי הכול, הזמנה לחתונה משדרת את אורח החיים הבורגני והאיכותי של זוג המפורסמים המתחתן במזל טוב.
עכשיו גם אתם יכולים
עיצוב הזמנה יוקרתי ואיכותי אינו שמור רק למפורסמים. אם גם לכם חשוב העיצוב ואתם רוצים לקבל הזמנה בסטייל, בימינו ניתן בהחלט לעשות זאת. במקרה זה, מומלץ לפעול בכמה צעדים. הצעד הראשון הוא לבחון כמה הזמנות של מפורסמים ברחבי האינטרנט. אלה יכולות להיות הזמנות של זוג מלכותי, שחקנים, דוגמנים, עיתונאים בולטים ועוד.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הדבר השני שכדאי לעשות הוא להיכנס לאתר הזמנות לחתונה ולמצוא עיצוב דומה לזה שאתם מבקשים. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של הזמנות שאי אפשר לפספס. ולבסוף, מגיע רגע הבחירה. עליכם לבחור את ההזמנה המעוצבת ביותר שמשקפת את שניכם כזוג. אולי כאשר תבחנו את שלל ההזמנות, תגלו שיש ביניכם כמה אי הסכמות. אך בסופו של דבר, אם תחפשו טוב, תמצאו הזמנה לחתונה כלבבכם.
אילו סוגי הזמנות יוקרתיות קיימות?
ההזמנות היוקרתיות, הדומות לאלה של המפורסמים, מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, בהתאם למה שמתאים לכם. כך למשל, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, תוכלו להזמין הזמנה לבנה ועליה כיתוב סולידי שחור בצירוף סרט שחור ואלגנטי. מנגד, אם אתם מעוניינים בעיצוב קצת יותר עדין, תוכלו ללכת על גוונים עדינים יותר כמו ורוד, כסף או זהב בהיר. כמובן, באפשרותכם להוסיף עיטורים מרהיבים להזמנה דוגמת פרחים או עלים.
בוחרים הזמנה? דאגו לספק את כל הפרטים המדויקים
עם כלל ההתרגשות של בחירת הזמנה מעוצבת כמו של מפורסמים, אתם עלולים לשכוח לבדוק את כל הפרטים לפני שאתם שולחים את ההזמנה להדפסה. לא זו בלבד שפרטים לא נכונים עלולים ליצור בלבול בקרב המוזמנים (בהנחה שחלק מהם יקבלו את ההזמנה לפני התיקון), אלא שהדבר יעלה לכם בכסף. על כן, לאחר שבחרתם את העיצוב המתאים, מומלץ לעבור על פרטים כמו מקום החתונה, שעת תחילת החופה וכמובן – התאריך.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
FreePrint – המקום להזמנות לחתונה של מפורסמים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
