חתונה
צילום: PIXABAY

הזמנות לחתונה של מפורסמים

תוכן בחסות |

מדי פעם אנו קוראים באינטרנט על מפורסמים מצליחים שהתחתנו לא מזמן. זה יכול להיות זוג מלכותי שגר מעבר לים, או דוגמנית ושחקן ישראליים שהתחתנו כאן. אז נכון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להתחתן באולמות פאר כמו ידוענים של ממש, אך ישנו דבר אחד קטן שיכול להיות משותף בין חתונה של מפורסמים לחתונה שלכם – הזמנה לחתונה. כי בואו נודה באמת, ביום המאושר ביותר בחייכם, גם אתם הופכים למפורסמים ליום אחד.

מדוע המפורסמים משקיעים כל כך הרבה בהזמנה שלהם לחתונה?

אז לאחר שכבר כתבו עליהם בכל העיתונים, פרסמו כמה סרטונים ביוטיוב והעלו תמונות באינסטוש, כולם יודעים שהם מתחתנים. אז מדוע, אתם שואלים, המפורסמים צריכים הזמנות לחתונה? אז דבר ראשון, זו עוד סיבה לפרסום. ישנם מפורסמים שאוהבים להעלות את ההזמנה שלהם בערוצי המדיה החברתית או לפרסם אותה באתרי חדשות.

אבל לא רק בזה העניין. הזמנה לחתונה, קטנה ככל שתהיה, היא כרטיס הביקור של בני הזוג לאירוע. בעצם ההזמנה, מבקשים בני הזוג מבני משפחה וקרובים להיות נוכחים בחתונתם. לפיכך, הם משקיעים רבות בהזמנה במטרה לגרום לה להיראות מעוצבת ויוקרתית עד כמה שניתן. כי אחרי הכול, הזמנה לחתונה משדרת את אורח החיים הבורגני והאיכותי של זוג המפורסמים המתחתן במזל טוב.

עכשיו גם אתם יכולים

עיצוב הזמנה יוקרתי ואיכותי אינו שמור רק למפורסמים. אם גם לכם חשוב העיצוב ואתם רוצים לקבל הזמנה בסטייל, בימינו ניתן בהחלט לעשות זאת. במקרה זה, מומלץ לפעול בכמה צעדים. הצעד הראשון הוא לבחון כמה הזמנות של מפורסמים ברחבי האינטרנט. אלה יכולות להיות הזמנות של זוג מלכותי, שחקנים, דוגמנים, עיתונאים בולטים ועוד.

הדבר השני שכדאי לעשות הוא להיכנס לאתר הזמנות לחתונה ולמצוא עיצוב דומה לזה שאתם מבקשים. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של הזמנות שאי אפשר לפספס. ולבסוף, מגיע רגע הבחירה. עליכם לבחור את ההזמנה המעוצבת ביותר שמשקפת את שניכם כזוג. אולי כאשר תבחנו את שלל ההזמנות, תגלו שיש ביניכם כמה אי הסכמות. אך בסופו של דבר, אם תחפשו טוב, תמצאו הזמנה לחתונה כלבבכם.

אילו סוגי הזמנות יוקרתיות קיימות?

ההזמנות היוקרתיות, הדומות לאלה של המפורסמים, מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, בהתאם למה שמתאים לכם. כך למשל, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, תוכלו להזמין הזמנה לבנה ועליה כיתוב סולידי שחור בצירוף סרט שחור ואלגנטי. מנגד, אם אתם מעוניינים בעיצוב קצת יותר עדין, תוכלו ללכת על גוונים עדינים יותר כמו ורוד, כסף או זהב בהיר. כמובן, באפשרותכם להוסיף עיטורים מרהיבים להזמנה דוגמת פרחים או עלים.

בוחרים הזמנה? דאגו לספק את כל הפרטים המדויקים

עם כלל ההתרגשות של בחירת הזמנה מעוצבת כמו של מפורסמים, אתם עלולים לשכוח לבדוק את כל הפרטים לפני שאתם שולחים את ההזמנה להדפסה. לא זו בלבד שפרטים לא נכונים עלולים ליצור בלבול בקרב המוזמנים (בהנחה שחלק מהם יקבלו את ההזמנה לפני התיקון), אלא שהדבר יעלה לכם בכסף. על כן, לאחר שבחרתם את העיצוב המתאים, מומלץ לעבור על פרטים כמו מקום החתונה, שעת תחילת החופה וכמובן – התאריך.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

FreePrint – המקום להזמנות לחתונה של מפורסמים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.