חתונה
צילום: PIXABAY

הזמנות לחתונה של מפורסמים

תוכן בחסות |

מדי פעם אנו קוראים באינטרנט על מפורסמים מצליחים שהתחתנו לא מזמן. זה יכול להיות זוג מלכותי שגר מעבר לים, או דוגמנית ושחקן ישראליים שהתחתנו כאן. אז נכון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להתחתן באולמות פאר כמו ידוענים של ממש, אך ישנו דבר אחד קטן שיכול להיות משותף בין חתונה של מפורסמים לחתונה שלכם – הזמנה לחתונה. כי בואו נודה באמת, ביום המאושר ביותר בחייכם, גם אתם הופכים למפורסמים ליום אחד.

מדוע המפורסמים משקיעים כל כך הרבה בהזמנה שלהם לחתונה?

אז לאחר שכבר כתבו עליהם בכל העיתונים, פרסמו כמה סרטונים ביוטיוב והעלו תמונות באינסטוש, כולם יודעים שהם מתחתנים. אז מדוע, אתם שואלים, המפורסמים צריכים הזמנות לחתונה? אז דבר ראשון, זו עוד סיבה לפרסום. ישנם מפורסמים שאוהבים להעלות את ההזמנה שלהם בערוצי המדיה החברתית או לפרסם אותה באתרי חדשות.

אבל לא רק בזה העניין. הזמנה לחתונה, קטנה ככל שתהיה, היא כרטיס הביקור של בני הזוג לאירוע. בעצם ההזמנה, מבקשים בני הזוג מבני משפחה וקרובים להיות נוכחים בחתונתם. לפיכך, הם משקיעים רבות בהזמנה במטרה לגרום לה להיראות מעוצבת ויוקרתית עד כמה שניתן. כי אחרי הכול, הזמנה לחתונה משדרת את אורח החיים הבורגני והאיכותי של זוג המפורסמים המתחתן במזל טוב.

עכשיו גם אתם יכולים

עיצוב הזמנה יוקרתי ואיכותי אינו שמור רק למפורסמים. אם גם לכם חשוב העיצוב ואתם רוצים לקבל הזמנה בסטייל, בימינו ניתן בהחלט לעשות זאת. במקרה זה, מומלץ לפעול בכמה צעדים. הצעד הראשון הוא לבחון כמה הזמנות של מפורסמים ברחבי האינטרנט. אלה יכולות להיות הזמנות של זוג מלכותי, שחקנים, דוגמנים, עיתונאים בולטים ועוד.

הדבר השני שכדאי לעשות הוא להיכנס לאתר הזמנות לחתונה ולמצוא עיצוב דומה לזה שאתם מבקשים. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של הזמנות שאי אפשר לפספס. ולבסוף, מגיע רגע הבחירה. עליכם לבחור את ההזמנה המעוצבת ביותר שמשקפת את שניכם כזוג. אולי כאשר תבחנו את שלל ההזמנות, תגלו שיש ביניכם כמה אי הסכמות. אך בסופו של דבר, אם תחפשו טוב, תמצאו הזמנה לחתונה כלבבכם.

אילו סוגי הזמנות יוקרתיות קיימות?

ההזמנות היוקרתיות, הדומות לאלה של המפורסמים, מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, בהתאם למה שמתאים לכם. כך למשל, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, תוכלו להזמין הזמנה לבנה ועליה כיתוב סולידי שחור בצירוף סרט שחור ואלגנטי. מנגד, אם אתם מעוניינים בעיצוב קצת יותר עדין, תוכלו ללכת על גוונים עדינים יותר כמו ורוד, כסף או זהב בהיר. כמובן, באפשרותכם להוסיף עיטורים מרהיבים להזמנה דוגמת פרחים או עלים.

בוחרים הזמנה? דאגו לספק את כל הפרטים המדויקים

עם כלל ההתרגשות של בחירת הזמנה מעוצבת כמו של מפורסמים, אתם עלולים לשכוח לבדוק את כל הפרטים לפני שאתם שולחים את ההזמנה להדפסה. לא זו בלבד שפרטים לא נכונים עלולים ליצור בלבול בקרב המוזמנים (בהנחה שחלק מהם יקבלו את ההזמנה לפני התיקון), אלא שהדבר יעלה לכם בכסף. על כן, לאחר שבחרתם את העיצוב המתאים, מומלץ לעבור על פרטים כמו מקום החתונה, שעת תחילת החופה וכמובן – התאריך.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

FreePrint – המקום להזמנות לחתונה של מפורסמים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.