אוניברסיטת אריאל
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה
פרסום ראשון

לאחר חצי שנת מכרז: 'יהושע' זכה בתקציב אוניברסיטת אריאל

תקציב הפרסום של האוניברסיטה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל, בנוסף לתקצוב נפרד עבור פרויקטים ייחודיים
משה בנימין | (3)

המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל בשומרון שיצא לדרכו באפריל 2018 הגיע לסיומו לאחר חצי שנה עם זכיית משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב - כך נודע לאייס.

ב-5 השנים שקדמו למכרז טיפל בתקציב משרד הפרסום JWT ישראל ובחלקו, בשנת 2017, גם משרד הפרסום LEAD Ogilvy. ההתקשרות עם יהושע TBWA הזוכה תהיה למשך 3 שנים עם אופציה להארכה. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים, לצד חצי מיליון עד 2.5 מיליון שקלים שיוקצו לפרויקטים ייחודיים כגון עידוד גיוס סטודנטים וקמפיין לקהלי יעד שונים. 

אוניברסיטת אריאל שבראשה עומד היום פרופסור יהודה דנון, הוקמה ב-1982 ופעלה עד לפני שנים ספורות כמכללה. כיום לומדים בה כ-15 אלף סטודנטים. בנוסף מפעילה האוניברסיטה יחידה ללימודי חוץ והמשך בת"א.

ממשרד הפרסום יהושע TBWA לא נמסרה תגובה לידיעה. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הישג! (ל"ת)
    שי 22/10/2018 15:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משה 22/10/2018 13:53
    הגב לתגובה זו
    לא הייתי מפרסם אותם בחיים
  • 1.
    אני 22/10/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    ברכות !
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.