לאחר עשור: אייל מליס פורש מתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

עם פרישתו של מליס, לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק, עד לקיום בחירות לתפקיד היו"ר הקבוע בעוד כ-3 חודשים, יכנס רונן בר שלום שמכהן כמנכ"ל 'כתר פלסטיק ישראל' 
כתבי אייס |

לאחר 10 שנים בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, שמתוכן 7.5 שנים כיושב ראש האיגוד, הודיע אייל מליס מנכ"ל תנובה, למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו.

 

תחת כהונתו של מליס, האיגוד הפך למותג המזוהה עם קהילת השיווק הרחבה והמקצועית בישראל. במסגרת תפקידו כיו"ר, היה מליס מעורב במיצוב כנס השיווק השנתי כאירוע מרכזי עבור תעשיית השיווק בישראל. בצד תרומתו לתחרות האפי והפיכתה לאירוע מרכזי עבור החברות המובילות במשק הישראלי, מליס אף קידם במהלך הקדנציה שלו 2 תחרויות חדשות של האיגוד: תחרות "ההשקה המנצחת" ותחרות "הבוסטר" שבמסגרתה נבחר המהלך הדיגיטלי המצטיין. 

 

עם פרישתו של מליס, לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק (עד לקיום בחירות לתפקיד היו"ר הקבוע בעוד כ-3 חודשים) יכנס רונן בר שלום שמכהן כמנכ"ל כתר פלסטיק ישראל ומשמש כחבר בהנהלת האיגוד מזה כ4 שנים.

 

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד עם אייל כיושב ראש האיגוד ב-7.5 השנים האחרונות. הוא היה לי מורה ומדריך. תמיד קשוב ותמיד מנחה-דרך. לצד ענווה וצניעות שלא נראים כמותם במחוזותינו, ידע אייל לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ולהנהיג את הנהלת האיגוד ביד רמה ובנועם הליכות. בשם כל חברי איגוד השיווק ובשם הנהלת האיגוד אני מבקשת להודות לאייל, ומאחלת לנו שגם בהמשך יעמוד בראש האיגוד מנהל איכותי, ערכי, ובעל שיעור קומה כמו אייל מליס".

 

"אני מציין בסיפוק רב 10 שנים של עשייה נמרצת באיגוד, הן כחבר הנהלה והן כיו"ר ושמח להיווכח כי האיגוד ביסס את מעמדו כבית המקצועי של קהילת השיווק בישראל" אמר מליס והוסיף: "אני מברך על הבחירה ברונן בר שלום, מנכ"ל כתר פלסטיק ישראל כיו"ר הזמני של האיגוד, ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו. אין בליבי ספק כי המלאכה הטובה תמשיך להיעשות על ידי תלמה ורונן. אני מודה לחבריי בהנהלת האיגוד על האמון ועל התמיכה ומבקש להודות עמוקות לתלמה בירו האחת והיחידה ולצוות האיגוד המסור על התקופה המשותפת והעשייה הפורייה. אני מאחל לכולכם הצלחה וסיפוק ושתמשיכו להעלות על נס את מקומו של האיגוד בקביעת סדר היום של עולם השיווק בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.