לאחר 5 שנים: תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל יצא למכרז
תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל יצא למכרז - כך על פי אתר יפעת מכרזים. התקציב יוצא למכרז לאחר 5 שנים שבהן טופל על ידי JWT ישראל שזכה בו במכרז הקודם בשנת 2013. ב-2017 טיפל בתקציב גם משרד הפרסום LEAD Ogilvy לצד JWT ישראל.
על פי מסמכי המכרז תקציב הפרסום השנתי השוטף בשנים קודמות היה כ-6 מיליון שקלים ובנוסף כבין חצי מיליון שקלים עד 2.5 מיליון שקלים שהוקצו לטובת פרויקטים ייחודיים כגון: עידוד גיוס סטודנטים וקמפיין תדמית לקהלי יעד שונים. במכרז מציינת האוניברסיטה כי, תקציב הפרסום השנתי השוטף בשנת הלימודים הבאה, צפוי לעמוד על סכום דומה.
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לתקופה של 36 חודשים (3 שנים) עם אופציה להארכה של שנתיים נוספות עד ל-5 שנים סך הכל. התאריך האחרון לשאלות ההבהרה הנוגעות למכרז יהיה ב-15 באפריל והתאריך האחרון להגשת הצעות יהיה ב-6 במאי. ב-30 במאי יגישו המשרדים המתמודדים פרזנטציה בפני האוניברסיטה על פי בריף שיקבלו.
בין תנאי הסף שדורשת האוניברסיטה מהמתמודדים: תקציב פרסום בדיגיטל של לפחות 5 מיליון שקלים בין 2015 ל-2017; הענקת שירותי פרסום ל-15 לקוחות לפחות בכל אחת מהשנים 2015 עד 2017, מתוכם ל-5 לקוחות גדולים (5 מיליון שקלים לפחות לפי יפעת); מחזור כספי של לפחות 15 מיליון שקלים בכל אחת מהשנים 2017-2015; שירותי פרסום לגוף אקדמי בתקציב של לפחות 3 מיליון שקלים בין 2012 ל-2017.
המכרז יהיה דו-שלבי, כאשר מעטפת ההצעה הכספית תפתח רק לאחר שהמשרדים המתמודדים ידורגו לפי ניקוד איכות. ההצעות ייבחנו לפי משקל שווה בין איכות למחיר - 50% מהניקוד לכל חלק. בשלב האיכות יציגו המתמודדים פרזנטציה מול האוניברסיטה, על בסיס הבריף שתעביר האוניברסיטה וזו תכלול: הצגת הרעיון האסטרטגי, הצגת יכולות בדגש על ניסיון והצלחות (לפחות 2 מקרים). הפרזנטציה תערך בפני ועדת מכרזים ו/או ועדת משנה ואנשי מקצוע נוספים, אשר תעניק לכל פרזנטציה ניקוד איכות. ההצעות שציון האיכות שלהם יהיו פחות מ- 75 ,יפסלו, ולא יעברו לשלב הבא.
- 1.בחלטורה אקדמית עם פשיסטים כמוכם (ל"ת)בואו ללמוד 08/04/2018 11:16הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
