לאחר 5 שנים: תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל יצא למכרז
תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל יצא למכרז - כך על פי אתר יפעת מכרזים. התקציב יוצא למכרז לאחר 5 שנים שבהן טופל על ידי JWT ישראל שזכה בו במכרז הקודם בשנת 2013. ב-2017 טיפל בתקציב גם משרד הפרסום LEAD Ogilvy לצד JWT ישראל.
על פי מסמכי המכרז תקציב הפרסום השנתי השוטף בשנים קודמות היה כ-6 מיליון שקלים ובנוסף כבין חצי מיליון שקלים עד 2.5 מיליון שקלים שהוקצו לטובת פרויקטים ייחודיים כגון: עידוד גיוס סטודנטים וקמפיין תדמית לקהלי יעד שונים. במכרז מציינת האוניברסיטה כי, תקציב הפרסום השנתי השוטף בשנת הלימודים הבאה, צפוי לעמוד על סכום דומה.
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לתקופה של 36 חודשים (3 שנים) עם אופציה להארכה של שנתיים נוספות עד ל-5 שנים סך הכל. התאריך האחרון לשאלות ההבהרה הנוגעות למכרז יהיה ב-15 באפריל והתאריך האחרון להגשת הצעות יהיה ב-6 במאי. ב-30 במאי יגישו המשרדים המתמודדים פרזנטציה בפני האוניברסיטה על פי בריף שיקבלו.
בין תנאי הסף שדורשת האוניברסיטה מהמתמודדים: תקציב פרסום בדיגיטל של לפחות 5 מיליון שקלים בין 2015 ל-2017; הענקת שירותי פרסום ל-15 לקוחות לפחות בכל אחת מהשנים 2015 עד 2017, מתוכם ל-5 לקוחות גדולים (5 מיליון שקלים לפחות לפי יפעת); מחזור כספי של לפחות 15 מיליון שקלים בכל אחת מהשנים 2017-2015; שירותי פרסום לגוף אקדמי בתקציב של לפחות 3 מיליון שקלים בין 2012 ל-2017.
המכרז יהיה דו-שלבי, כאשר מעטפת ההצעה הכספית תפתח רק לאחר שהמשרדים המתמודדים ידורגו לפי ניקוד איכות. ההצעות ייבחנו לפי משקל שווה בין איכות למחיר - 50% מהניקוד לכל חלק. בשלב האיכות יציגו המתמודדים פרזנטציה מול האוניברסיטה, על בסיס הבריף שתעביר האוניברסיטה וזו תכלול: הצגת הרעיון האסטרטגי, הצגת יכולות בדגש על ניסיון והצלחות (לפחות 2 מקרים). הפרזנטציה תערך בפני ועדת מכרזים ו/או ועדת משנה ואנשי מקצוע נוספים, אשר תעניק לכל פרזנטציה ניקוד איכות. ההצעות שציון האיכות שלהם יהיו פחות מ- 75 ,יפסלו, ולא יעברו לשלב הבא.
- 1.בחלטורה אקדמית עם פשיסטים כמוכם (ל"ת)בואו ללמוד 08/04/2018 11:16הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.