איגוד השיווק במסר מרומז: קורא ללקוחות לגשת עצמאית לקקטוס

מנכ"ל האיגוד תלמה בירו לא הגיבה באופן ישיר לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן, אך שלחה מסר עקיף: "מצוינות קריאייטיבית מחזקת את האימפקט השיווקי ותורמת לצמיחה העסקית"
משה בנימין | (4)

איגוד השיווק הישראלי נעמד לצד תחרות הקקטוס ואיגוד חברות הפרסום ושולח מסר מרומז למקאן תל אביב. בקריאה שעוקפת את החרם שהטיל משרד הפרסום הגדול בישראל על התחרות, תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק מזמינה את חברי איגוד השיווק שמשרד הפרסום שלהם בחר שלא להשתתף, להגיש לתחרות הקריאייטיב הישראלית עבודות באופן ישיר ובדרך עצמאית. 

באיגוד מציינים ומדגישים כי בכירי ענף השיווק הוזמנו לשפוט בתחרות קקטוס הזהב המשותפת לאיגוד הפרסום ולאיגוד השיווק. "תחרות קקטוס הזהב אינה רק מסורת נפלאה ורבת שנים, אלא גם הזדמנות טובה עבורנו, המפרסמים,  להוקיר את המצוינות הקריאייטיבית התורמת תרומה משמעותית וישירה להצלחת המהלכים השיווקיים שלנו ולהשגת יעדינו העסקיים". כך לדברי בירו. 

 

עוד מסרה בירו בשם הנהלת האיגוד:"אנו מאמינים במצוינות הקריאייטיבית המחזקת את האימפקט השיווקי של הקמפיינים שלנו ותורמת תרומה ישירה לצמיחה העסקית של העסקים בישראל. תחרות קקטוס הזהב היא פלטפורמה מצוינת עבור כולנו לדון באיכויות הקריאייטיב, להוקיר ולכבד את  העוסקים בפרסום בישראל, ולהטות יחד דרך לענף כולו".

אמירה זו מעבירה אף היא ביקורת מרומזת כנגד דבריו של מנכ"ל מקאן, עמית משיח, שהגדיר את התחרות ככזו ש"עוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצוינות קריאטיבית....החלטנו כי איננו מעוניינים יותר להשקיע אנרגיה וזמן בתחרות שאינה מקדמת את הצמיחה העסקית של לקוחות המשרד". 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אפשר לגגל תלמה בירו ויגאל בר און ולראות מה יוצא בתמונות (ל"ת)
    ניסוי 21/02/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא ממקאן 21/02/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    לחשבון של האיגוד המיותר ביותר במזרח התיכון, כדי שהיא תוכל להמשיך לבוא לעבודה בה לא נדרש ממנה יותר מידי ועדיין להעמיס משכורת יפה ותנאים הביתה כולל להתהדר בתואר שכולו אוויר חם. 10 שנים אני עובד בתעשייה אני רק שומע את השם שלה ושל יגאל בראון ואין לי מושג מה הם תורמים לי ברמה האישית או לתעשייה בכלל.
  • 2.
    גיא 21/02/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    "מצוינות קריאייטיבית מחזקת את האימפקט השיווקי ותורמת לצמיחה העסקית". מועמד בכיר לתואר קשקוש השנה.
  • 1.
    עוד מעט פרסמן יגיע אז בשנה הבאה אנחנו ניגש. (ל"ת)
    משיח 21/02/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.