אייל מליס
צילום: יח"צ

איגוד השיווק בחר 14 חברי הנהלה חדשים - אייל מליס ימשיך לקדנציה נוספת כיו"ר

בבחירות שנערכו בשבוע האחרון נבחרו 14 חברי הנהלה מתוך 17 שהתמודדו. מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה ממשיך לקדנציה נוספת כיו"ר האיגוד
משה בנימין |

איגוד השיווק הישראלי קיים בשבוע האחרון בחירות להנהלה, שבה נבחרו 14 חברי ההנהלה החדשה מתוך 17 שהתמודדו. באירוע שנערך במרכז ארץ ישראל היפה הוכרז עוד כי יושב הראש של האיגוד, אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה ימשיך לקדנציה נוספת בתפקיד.   

חברי ההנהלה החדשה שנבחרו הם: אסף אביב - סמנכ"ל שיווק, בזק בינלאומי, רינת אפרימה - סמנכ"ל שיווק חוגלה קימברלי, רונן בר שלום - מנהל השיווק, שופרסל, רן גוראון - משנה למנכ"ל בזק, אורי גל - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-yes, איתן זינגר - יו"ר Probook, הילה הרמלין-רונן - מנהלת אסטרטגיה שיווקית בנק הפועלים, אלון זמיר - סמנכ"ל שיווק קוקה קולה ישראל, עינת ינאי - ראש אגף שיווק אל-על, תרי ישכיל - סמנכ"ל שיווק פסגות, דינה נבות - מנהלת חטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח עסקי מזרחי טפחות, דפנה נעים-שאול - סמנכ"ל שיווק, מכירות ופרסום מפעל הפיס, טלי סקלר - ראש אגף שיווק, שרותי בריאות כללית, עמית שגיא - סמנכ"ל שיווק, אקסלנס בית השקעות ואלי גידור – מנכ"ל הום סנטר כמ"מ.

בנוסף להרכב ההנהלה החדש והמשך דרכו של מליס כיו"ר, בתפקיד מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי תמשיך לכהן תלמה בירו. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.