
לא זול: מחיר המינימום לניהול שילוט החוצות בירושלים - 2 מיליון שקל
חודש לאחר שהוציאה את
בין תנאי הסף שעיריית ירושלים דורשת מהמתמודדים: נסיון מוכח בהתקנה ותפעול של מתקני פרסום בכל אחת מהשנים 2011, 2012 ו-2013. כמו כן דורשת העירייה כי המתמודדים יהיו בעלי מחזור הכנסות של 5 מיליון שקלים ומעלה מפרסום חוצות, בכל אחת מהשנים הללו.
המכרז יוכרע בגזרת המחיר, כאשר ההצעה הטובה ביותר תהיה ההצעה הזוכה. כמו כן מציינים בעירייה כי תינתן העדפה למציעים ירושלמים, כל עוד מחיר ההצעה של המתמודד הירושלמי אינו נמוך ביותר מ-3% ממחיר השירותים המוצעים על ידי המתמודדים האחרים שאינם ממוקמים בעיר.
בעיריית ירושלים מודעים לאטרקטיביות של עיר הבירה, גודלה והפריסה הכמותית הרחבה של השלטים ומתקני הרחוב, ובהתאם לזאת מעמידים את הצעת המינימום עבור זכויות הפרסום על 2 מיליון שקלים. מהלך שעשוי להשאיר לא מעט חברות קטנות מחוץ למכרז.