עוד הישג לארכיון: קמפיין "לוחות שנה" של גיתם נבחר למודעת השבוע בארכייב

הקמפיין, השלישי של גיתם BBDO שנבחר בשנה האחרונה, מציג לוחות שנה חודשיים, כשבתוך הלוח ממוקם דימוי של החופשה לאורך ימי החופש ביומן
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך להמחיש את יכולותיו הגבוהות בגזרת הפרינט. לאחר זכייה במקומות 1 ו-2 בתחרות דג הזהב נבחר קמפיין "לוחות שנה" של ישראייר למודעת השבוע בארכייב - מגזין הפרינט היוקרתי, שעצם ההופעה בו מעידה על המשתתפים.

הקמפיין, תחת הקונספט "מחופשה נהנים לא רק בחופשה" מציג את התובנה שכאשר יוצאים לחופשה, אנחנו נהנים גם לפני היציאה לחופשה בשלב התכנון וההתרגשות שלפני, וגם אחרי שחוזרים, מהזכרונות והחוויות שצברנו.

הקמפיין מציג לוחות שנה חודשיים, כשבתוך הלוח ממוקם דימוי של החופשה לאורך ימי החופש, אבל הדימוי חורג מהימים שלו ו"מלכלך" או "מבלגן" גם את הימים שלפניו ואחריו. טיול ג'יפים משפריץ בוץ, שחייה בבריכה מרטיבה במיים, וחופשה במלון מבלגנת את הלוח בפריטים שמתפזרים מהחדר. כן יוזכר שזהו הקמפיין ה-3 של גיתם שנבחר בשנה האחרונה לקמפיין השבוע של ארכייב, יחד עם קמפיין "מיתולוגיות" של הובה בובה, וקמפיין "אל תתן לארוחת הצהריים לפגוש את ארוחת הבוקר שלך" של אורביט. קרדיטים: לקוח: ישראייר סוכנות נסיעות; משרד פרסום: גיתם BBDO; סמנכ"ל קריאטיב: דני יעקובוביץ', שני גרשי; מנהל קריאטיב: יגאל עזרא; ארט: גבי קיקוזשוילי; קופירייטר: ליאור שוורץ; ארנון רותם; מאייר: חזי יוסף; מנהל קריאטיב פלנר: רן אלון; סמנכ"ל לקוחות: אליקה מרחבי; מנהל לקוחות: אסף וישקין; תקציבאית: טל גווילי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שירי 12/03/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    לא נפלתי