עוד הישג לארכיון: קמפיין "לוחות שנה" של גיתם נבחר למודעת השבוע בארכייב
משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך להמחיש את יכולותיו הגבוהות בגזרת הפרינט. לאחר זכייה במקומות 1 ו-2 בתחרות דג הזהב נבחר קמפיין "לוחות שנה" של ישראייר למודעת השבוע בארכייב - מגזין הפרינט היוקרתי, שעצם ההופעה בו מעידה על המשתתפים.
הקמפיין, תחת הקונספט "מחופשה נהנים לא רק בחופשה" מציג את התובנה שכאשר יוצאים לחופשה, אנחנו נהנים גם לפני היציאה לחופשה בשלב התכנון וההתרגשות שלפני, וגם אחרי שחוזרים, מהזכרונות והחוויות שצברנו.
הקמפיין מציג לוחות שנה חודשיים, כשבתוך הלוח ממוקם דימוי של החופשה לאורך ימי החופש, אבל הדימוי חורג מהימים שלו ו"מלכלך" או "מבלגן" גם את הימים שלפניו ואחריו. טיול ג'יפים משפריץ בוץ, שחייה בבריכה מרטיבה במיים, וחופשה במלון מבלגנת את הלוח בפריטים שמתפזרים מהחדר.
כן יוזכר שזהו הקמפיין ה-3 של גיתם שנבחר בשנה האחרונה לקמפיין השבוע של ארכייב, יחד עם קמפיין "מיתולוגיות" של הובה בובה, וקמפיין "אל תתן לארוחת הצהריים לפגוש את ארוחת הבוקר שלך" של אורביט.
קרדיטים: לקוח: ישראייר סוכנות נסיעות; משרד פרסום: גיתם BBDO; סמנכ"ל קריאטיב: דני יעקובוביץ', שני גרשי; מנהל קריאטיב: יגאל עזרא; ארט: גבי קיקוזשוילי; קופירייטר: ליאור שוורץ; ארנון רותם; מאייר: חזי יוסף; מנהל קריאטיב פלנר: רן אלון; סמנכ"ל לקוחות: אליקה מרחבי; מנהל לקוחות: אסף וישקין; תקציבאית: טל גווילי.
- 1.שירי 12/03/2013 22:08הגב לתגובה זולא נפלתי

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.