אייל גולן נותן לה: The voice ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים - עם 35.1%
תחרות השירה של 'רשת' ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים, לא מושפעת יתר על המידה מאייל גולן, ומנצלת במקביל גם ערב חלש של ערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) רשמה אתמול (יום שבת) 35.1%. 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) נהנתה מהפלטפורמה הזאת, והניבה 29.4%.
'אייל גולן קורא לך' (ערוץ 24), שתכניתו מתחילה ב-19:00 ומסתיימת ב-22:00, קיבלה 7.4% נאים, יותר מ'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) עם 6% בין 21:00 ל-22:00.
מבזק The voice (רשת, ערוץ 2) זכה ב-17%, '10' (ערוץ 10) קיבלה 4.3%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) הניב 3.9%, ושידור חוזר של 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9%, לפני לקט של The voice (רשת, ערוץ 2) עם 11% ו'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 10.2%. 'מטה הבחירות' (ערוץ 10) קיבלה 3.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף שבוע' (חדשות 2) רשמה 18.7%, נמוך יחסית למה שהמהדורה הורגלה אליה. 'המגזין' (ערוץ 10) קיבלה 6.3%, ואילו 'חדשות השבת' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.4% ו'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.6%.
שישי
'צחוק מעבודה' (רשת, ערוץ 2) הניבה נתוני צפייה גבוהים של 22.3%, לאחריה 'צחוק מהעבודה - כיתה טיפולית' (רשת, ערוץ 2) עם 15.1%. 'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.6%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבל 3.8%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-5.4%, ו'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) שהסתפקה ב-2.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של The voice (רשת, ערוץ 2) הניב 8.2%, 'אהרוני' (ערוץ 10) קיבלה 4.3%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
