מיזוג ישראלי: Scytale רוכשת את AudITech ב-13-16 מיליון דולר
AudITech תשולב בפלטפורמה של Scytale ששואפת לתת מענה רחב בהיבטי Compliance לחברות גדולות, כשבן היתר החברות כבר נותנות שירות לאינטל, איי.סי.אל, פאגאיה, פייבר ומאנדיי
חברת הסטארטאפ הישראלית Scytale, הפועלת בתחום אוטומציית אבטחת מידע וקומפליינס, רוכשת את הסטארטאפ הישראלי AudITech הפועל בתחום אוטומציית SOX/ITGC. Scytale פיתחה פלטפורמת ענן מובילה לניהול חכם של תהליכי קומפליינס בעולמות אבטחת מידע, פרטיות ו-AI. הפתרונות Scytale שואפים להחליף טיפול ידני ומסורבל וחוסכים לעובדים משאבים רבים ושעות עבודה.
Scytale נוסדה בשנת 2021 על ידי מירן גאליס וגייסה עד היום עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים פרטיים. החברה סייעה עד היום לאלפי ביקורות אצל לקוחות מ-44 מדינות לעמוד במהירות ובקלות בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים, בהם SOC 2, ISO 27001, GDPR ועשרות אחרים. בין לקוחות החברה נמצאות חברות כמו Deel ,Intel ,Brella, Oligo Security, Guesty ועוד.
AudITech פיתחה פלטפורמת אוטומציה לדרישות SOX ITGC, שמשרתת לקוחות כמו Monday.com, Fiverr, Pagaya, ICL. החברה מסייעת לארגונים לשמור על עמידה בדרישות ביקורת SOX ITGC, לייעל את ניהול הליקויים בתהליכי הבקרה הפנימית של מערכות המידע בזמן אמת, ולהפיק דוחות ITGC באופן אוטומטי.
מייסדי AudITech, אלי אדרי (מנכ״ל) ורוני בארי (סמנכ״ל תפעול), יצטרפו לצוות Scytale, כאשר פתרונות הליבה של AudITech ישולבו בסוויטת ה-Enterprise של Scytale.
- רכישה שישית לתורפז מתחילת השנה
- על הבמה באיטליה: אסיא מנסה להחזיר את המומנטום לאיטורו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"העולם העסקי המודרני נשען על טכנולוגיית מידע בכל היבטיו, מה שהופך את בקרות ה-IT הפנימיות לרכיב מהותי בהתנהלות תקינה ובבניית אמון בין כלל בעלי העניין של החברה," מסביר אלי אדרי, מייסד שותף ומנכ"ל AudITech. "שיתוף הפעולה הזה חורג מהטמעה טכנית של מוצרים – מדובר באיחוד בין שתי חברות החולקות חזון משותף, המחויבות להנגיש את תחום הקומפליינס הטכנולוגי באופן פשוט, אינטואיטיבי ומהותי להצלחת הארגון. אנו גאים ונרגשים להצטרף למשפחת Scytale".
מירן גאליס, מייסד ומנכ"ל Scytale: "החזון של Scytale תמיד היה לפשט ולייעל את תהליכי הקומפליינס בארגונים בכל שלב בחייהם. AudITech בנתה מוצר יוצא דופן ובסיס לקוחות חזק. יחד, אנחנו מייצרים פלטפורמה חסרת תקדים שתאפשר לארגונים לעמוד בדרישות רגולציה בביטחון, בקלות ובאופן חכם".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
