עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

תחום הקנאביס חם –Cannibble מכוונת לגיוס בבורסה בקנדה

החברה השלימה פיתוח של קווי מוצרים ייחודיים וכבר התחילה למכור בהמשך לחתימה על הסכמי הפצה משמעותיים בארה"ב; התוכנית העסקית מכוונת למכירות של 10 מיליון דולר תוך שנתיים; כעת החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" החל ממאות שקלים

תחום הקנאביס עומד לפני שינויים רגולטוריים חיוביים – הרחבת השימוש למשתמשים נוספים בארץ ובמקביל הכוונה לפתוח את הייצוא כבר בחודשים הקרובים, מבטאת את הפוטנציאל בתחום שמתבטא גם בשווי החברות בתחום הנסחרות בבורסה. מניות הקנאביס מובילות את התשואות בחודשים האחרונים במקביל לפרסום תוצאות עסקיות משופרות ובהינתן שפוטנציאל הייצוא גבוה ושהרגולציה העולמית הופכת ללפחות הדוקה על רקע הקורונה. המשבר הכלכלי שפרץ בחודשים האחרונים מביא מדינות ברחבי העולם להאיץ את פיתוח תחום הקנאביס הן ליצרנים והן למשתמשים כדי לעזור בפועל לכלכלה לצמוח. יותר פעילות בתחום הקנאביס משמעה יותר מכירות יותר קניות – יותר רווחים למדינות. בתקופות משבריות הרגולציה פחות מחמירה ויותר מהירה כדי ליצור מנועי צמיחה , והקנאביס הוא מנוע צמיחה משמעותי.

על רקע זה, מניות הקנאביס של החברות הגדולות בתחום הנסחרות בוול סטריט במומנטום חיובי, וכאמור כך גם המניות של החברות המקומות. במקביל, נמשכים ואף גדלים הגיוסים בחברות הפרטיות. אחת החברות הפרטיות שיוצאת לגיוס בפלטפורמת הגיוסים פיפלביז היא Cannibble.

החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לשילוב חומרים פעילים מצמח הקאנאביס במוצרי מזון והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים וקו מוצרים לספורטאים אשר כבר נמכרים בארה"ב ודרך אמזון. מדובר בחברה שכבר גייסה בעבר ומאז שוויה הולך ועולה.

החברה גייסה בעבר 4 מיליון שקל מ-1,100 משקיעים. כספי הגיוס שימשו להמשך פיתוח ושיווק המוצרים ובעיקר למיתוג מוצרי החברה ולמעבר לשלב הבא – חתימה על חוזי ייצור והפצה בארה"ב וקנדה. הכספים בגיוס הנוכחי צפויים לשמש לצורך השלמת תהליך ההנפקה בבורסה הקנדית וכן הרחבת השווקים בארה"ב לאור הביקוש הגבוה למוצרי Cannibble משיתופי פעולה ויצרנים. במילים אחרות, הנהלת החברה סבורה שהכיוון הוא הנפקה בקנדה, והמשמעות עשויה להיות השבחה משמעותית של ההשקעה.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

המוצרים והפוטנציאל

החברה מייצרת 32 מוצרים שנמכרים בארה"ב גם דרך שני אתרי מכירות אונליין. על פי התוכנית העסקית של החברה ההכנסות ברבעון צפויות להסתכם ב-240 אלף דולר ולעלות באופן שוטף כאשר אחרי שנתיים מהכניסה לשוק קצב המכירות יעלה על 6 מיליון דולר בשנה.

החזון של Cannibble מתבסס גם על חוזי הפצה של מוצרי CBD בניהם הסכם עם Nana’s Secret  להפצה בוושינגטון וקליפורניה. החברה הקימה קו ייצור בפלורידה ארה"ב לייצור מוצרים מועשרים ב-CBD ו-HEMP בפרק זמן מהיר. קו מוצרים שני ייפתח בחודשים הקרובים בקליפורניה לייצור מוצרים מועשרים ב-THC ומיועדים  למכירה במאות חנויות מורשות בקליפורניה

קיראו עוד ב"פיפלביז"

סל המוצרים של החברה נכלל תחת מותג הבית - The Pelicann. מדובר למעשה במשפחות של מוצרים שונים, מוגני סימנים מסחריים, עם קשת רחבה מאוד של טעמים. בין המוצרים -  אבקות לאפייה, תערובות תבלינים, שייקים ופופקורן.

לחברה גם קבוצת מוצרים שמיועדים לספורטאים ומתאמנים -  CannaShake Sports. קו המוצרים הזה הוא בבסיס שיתוף פעולה חדש עם חברת Nana’s Secret המשווקת במדינות וושינגטון וקליפורניה לייצור ייעודי של Recovery Drinks עבור שחקני NFL וספורטאים מקצועניים. המוצרים מועשרים בקנאביס משולבי חומצות אמינו ו-Electrolyte - להתאוששות מהירה לאחר אימון. המוצרים מרגיעים את הגוף וכן נועדו למניעת דלקות.

 

קו מוצרים נוסף - +CannaMix פונה לשוק הולך וגדל של מוצרים נטולי סוכר. מדובר בקו מוצרים קיטוגניים ייחודיים משולבי CBD דלי פחמימה ועשירים בשומנים בריאים וחלבונים, נטולי סוכר לחלוטין. מדובר במוצרי בריאות שעל פי הנהלת החברה עומדים להיבדק במספר מבחנים קליניים שונים להוכחת יעילות החומרים הפעילים בין היתר לטיפול בתסמיני אפילפסיה וכן טיפול תומך ומשלים לדלקות שונות שנוצרות עקב וירוסים דוגמת הקורונה.

שוק הקנאביס על שימושיו השונים הוא שוק בהתהוות שיגיע להיקפים מוערכים של עשרות מיליארדי דולרים. שוק המוצרים האכילים מתוך מכלול שוק הקנאביס עשוי על פי מחקרים להגיע בעוד 5 שנים להיקף של 13.6 מיליארד דולר, מתוכו השוק האמריקאי יגיע ל-8.8 מיליארד דולר.

למרות שישנן חברות המייצרות מוצרי מזון אכילים מועשרים בקנאביס כאשר העיקריים הם סוכריות גומי, סוכריות על מקל, שוקולדים, עוגיות, ומים מועשרים, אין תחרות ישירה בשלב זה למוצרים שלה. הנהלת החברה מדגישה את הטכנולוגיה ייחודית שלה למיסוך טעמים ופיזור אחיד של החומרים הפעילים.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

יעדים קרובים

החברה מתכננת להשקיע משאביה בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי והקנדי בהתאם לרגולציה המקומית, וכן שיווק בינלאומי של מוצרי CBD. יש בארה"ב 12 מדינות שעברו לגליזציה מלאה ועוד כ-3 שהצהירו על הצבעה ללגליזציה בנובמבר 2020 מתוך כ-10 מדינות אחרות שנמצאות בדיונים לקראת הבחירות בסוף השנה הנוכחית.

במקביל החברה שמה למטרה לייצר נוכחות מקומית ישראלית סמוך לקו הייצור בפלורידה וכן לגייס עוד מספר אנשים בתחומי השיווק והמכירות בצפון אמריקה על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שם.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כמו בפארמוס הלך הכסף (ל"ת)
    יוסי 24/07/2020 10:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יון 09/06/2020 15:04
    הגב לתגובה זו
    הכסף לא נזיל.. ברגע שהשקעתם איבדתם אותו לתמיד.
שיח מדיקל
צילום: שיח מדיקל

חדשנות טכנולוגית שטרם נראתה בשוק: האם זו חברת הקנאביס להשקיע בה?

הסטארט-אפ הישראלי אשר מורכב מאנשי צוות מובילים בתחום הקנאביס פיתח במשך 4 שנים את טכנולוגיות הצריכה של המחר

חברת Trichome Shell המפתחת מוצרים ייחודיים מבוססי קנאביס וביניהם מוצר הדגל - מעין קיסם של אבקת קנאביס, המכיל מינון מדויק של החומר וניתן להשחלה בסיגריה יוצאים לגיוס המונים לפני הפריצה באירופה וארה"ב. מוצרי החברה מיועדים הן לצריכת קנאביס רפואי והן לשוק הקנאביס החופשי במדינות שיש בהן לגליזציה של הצמח.  בשוק הקנאביס העולמי נמכרים מוצרים רבים כיום, למרות שכולם דומים בעיקר ומתחרים על שיווק ומיתוג. לעומת זאת, TrichomeShell בוחרת לבדל את עצמה על ידי פיתוח מוצרים חדשניים שטרם נראו ומתעסקת בטכנולוגיות חדשניות.  המוצרים נוצרו מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והעדפותיו דרך קבוצות מיקוד של מאות אנשים כדי ליצור משהו חדש, מרגש ומדויק. הטכנולוגיה שהחברה מתבססת עליה פותחה במשך 4 שנים ובכך לחברה יתרון טכנולוגי. לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell > "השוק צריך יותר בידול" גיא שיבז, מנכ"ל החברה ובעל ניסיון של 10 שנים בתחום הקנאביס מספר "מיצוי הקנאביס בצורתו הגולמית הוא חומר נוזלי ודביק, שמאוד לא נוח לעבוד איתו. אנחנו פיתחנו טכנולוגיה המאפשרת להפוך את החומר למוצק, למשל, כמו קיסם שיניים. בעוד שהשוק הראשון הוא לצרכני קנאביס שנוהגים לחזק את הג'וינט עם מעט שמן קנאביס, בהמשך יוכל המוצר להתאים גם לשימוש רפואי, בזכות המינון המדויק". עוד מרחיב שיבז על הייחודיות של החברה "השוק היום צריך יותר בידול, ולא רק היענות לביקוש". מוצר נוסף הוא אבקה מסיסה במים המכילה , בניגוד לשמן הקנאביס הקלאסי, ולכן מתאים להוסיף אותה למשקאות - חמים או קרים. הדבר מתאים במיוחד לחולים הזקוקים למינון מדויק של קנאביס ולכמות גדולה. TrichomeShell מעניקה רישיון ליצרני קנאביס מורשים ברחבי העולם וכבר חתמה על הסכמי רישוי עם כמה יצרנים אמריקאים ואירופאים. "המטרה שלנו להפיץ את המוצרים שלנו לצרכנים באופן ישיר וגם דרך הסכמי זכיינות והקמת קווי ייצור. בשנתיים הקרובות נבחן הנפקה בבורסה הקנדית אלא אם תתבצע עסקת מיזוג או מכירה קודם לכן" מוסיף שיבז. החברה יצאה לפני פחות מחודש לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז ובמטרה לפרוץ לשוק ולהגיע למכירות משמעותיות לצד פיתוח שני מוצרים נוספים. עד כה גייסה למעלה ממיליון ₪ מיותר מ- 100 משקיעים. לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell >