תחום הקנאביס חם –Cannibble מכוונת לגיוס בבורסה בקנדה
החברה השלימה פיתוח של קווי מוצרים ייחודיים וכבר התחילה למכור בהמשך לחתימה על הסכמי הפצה משמעותיים בארה"ב; התוכנית העסקית מכוונת למכירות של 10 מיליון דולר תוך שנתיים; כעת החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" החל ממאות שקלים
תחום הקנאביס עומד לפני שינויים רגולטוריים חיוביים – הרחבת השימוש למשתמשים נוספים בארץ ובמקביל הכוונה לפתוח את הייצוא כבר בחודשים הקרובים, מבטאת את הפוטנציאל בתחום שמתבטא גם בשווי החברות בתחום הנסחרות בבורסה. מניות הקנאביס מובילות את התשואות בחודשים האחרונים במקביל לפרסום תוצאות עסקיות משופרות ובהינתן שפוטנציאל הייצוא גבוה ושהרגולציה העולמית הופכת ללפחות הדוקה על רקע הקורונה. המשבר הכלכלי שפרץ בחודשים האחרונים מביא מדינות ברחבי העולם להאיץ את פיתוח תחום הקנאביס הן ליצרנים והן למשתמשים כדי לעזור בפועל לכלכלה לצמוח. יותר פעילות בתחום הקנאביס משמעה יותר מכירות יותר קניות – יותר רווחים למדינות. בתקופות משבריות הרגולציה פחות מחמירה ויותר מהירה כדי ליצור מנועי צמיחה , והקנאביס הוא מנוע צמיחה משמעותי.
על רקע זה, מניות הקנאביס של החברות הגדולות בתחום הנסחרות בוול סטריט במומנטום חיובי, וכאמור כך גם המניות של החברות המקומות. במקביל, נמשכים ואף גדלים הגיוסים בחברות הפרטיות. אחת החברות הפרטיות שיוצאת לגיוס בפלטפורמת הגיוסים פיפלביז היא Cannibble.
החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לשילוב חומרים פעילים מצמח הקאנאביס במוצרי מזון והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים וקו מוצרים לספורטאים אשר כבר נמכרים בארה"ב ודרך אמזון. מדובר בחברה שכבר גייסה בעבר ומאז שוויה הולך ועולה.
החברה גייסה בעבר 4 מיליון שקל מ-1,100 משקיעים. כספי הגיוס שימשו להמשך פיתוח ושיווק המוצרים ובעיקר למיתוג מוצרי החברה ולמעבר לשלב הבא – חתימה על חוזי ייצור והפצה בארה"ב וקנדה. הכספים בגיוס הנוכחי צפויים לשמש לצורך השלמת תהליך ההנפקה בבורסה הקנדית וכן הרחבת השווקים בארה"ב לאור הביקוש הגבוה למוצרי Cannibble משיתופי פעולה ויצרנים. במילים אחרות, הנהלת החברה סבורה שהכיוון הוא הנפקה בקנדה, והמשמעות עשויה להיות השבחה משמעותית של ההשקעה.
- השקעות, פנסיה ונדל"ן בגובה העיניים: ערב הצעירים של ביזפורטל
- סקר ביזפורטל: הבורסה בת"א תמשיך לעלות, על איזה שער יעצר הביטקוין?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >
המוצרים והפוטנציאל
החברה מייצרת 32 מוצרים שנמכרים בארה"ב גם דרך שני אתרי מכירות אונליין. על פי התוכנית העסקית של החברה ההכנסות ברבעון צפויות להסתכם ב-240 אלף דולר ולעלות באופן שוטף כאשר אחרי שנתיים מהכניסה לשוק קצב המכירות יעלה על 6 מיליון דולר בשנה.
החזון של Cannibble מתבסס גם על חוזי הפצה של מוצרי CBD בניהם הסכם עם Nana’s Secret להפצה בוושינגטון וקליפורניה. החברה הקימה קו ייצור בפלורידה ארה"ב לייצור מוצרים מועשרים ב-CBD ו-HEMP בפרק זמן מהיר. קו מוצרים שני ייפתח בחודשים הקרובים בקליפורניה לייצור מוצרים מועשרים ב-THC ומיועדים למכירה במאות חנויות מורשות בקליפורניה
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- קריאה אחרונה למשקיעים: Concenter BioPharma מגייסת כספים...
סל המוצרים של החברה נכלל תחת מותג הבית - The Pelicann. מדובר למעשה במשפחות של מוצרים שונים, מוגני סימנים מסחריים, עם קשת רחבה מאוד של טעמים. בין המוצרים - אבקות לאפייה, תערובות תבלינים, שייקים ופופקורן.
לחברה גם קבוצת מוצרים שמיועדים לספורטאים ומתאמנים - CannaShake Sports. קו המוצרים הזה הוא בבסיס שיתוף פעולה חדש עם חברת Nana’s Secret המשווקת במדינות וושינגטון וקליפורניה לייצור ייעודי של Recovery Drinks עבור שחקני NFL וספורטאים מקצועניים. המוצרים מועשרים בקנאביס משולבי חומצות אמינו ו-Electrolyte - להתאוששות מהירה לאחר אימון. המוצרים מרגיעים את הגוף וכן נועדו למניעת דלקות.
קו מוצרים נוסף - +CannaMix פונה לשוק הולך וגדל של מוצרים נטולי סוכר. מדובר בקו מוצרים קיטוגניים ייחודיים משולבי CBD דלי פחמימה ועשירים בשומנים בריאים וחלבונים, נטולי סוכר לחלוטין. מדובר במוצרי בריאות שעל פי הנהלת החברה עומדים להיבדק במספר מבחנים קליניים שונים להוכחת יעילות החומרים הפעילים בין היתר לטיפול בתסמיני אפילפסיה וכן טיפול תומך ומשלים לדלקות שונות שנוצרות עקב וירוסים דוגמת הקורונה.
שוק הקנאביס על שימושיו השונים הוא שוק בהתהוות שיגיע להיקפים מוערכים של עשרות מיליארדי דולרים. שוק המוצרים האכילים מתוך מכלול שוק הקנאביס עשוי על פי מחקרים להגיע בעוד 5 שנים להיקף של 13.6 מיליארד דולר, מתוכו השוק האמריקאי יגיע ל-8.8 מיליארד דולר.
למרות שישנן חברות המייצרות מוצרי מזון אכילים מועשרים בקנאביס כאשר העיקריים הם סוכריות גומי, סוכריות על מקל, שוקולדים, עוגיות, ומים מועשרים, אין תחרות ישירה בשלב זה למוצרים שלה. הנהלת החברה מדגישה את הטכנולוגיה ייחודית שלה למיסוך טעמים ופיזור אחיד של החומרים הפעילים.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >
יעדים קרובים
החברה מתכננת להשקיע משאביה בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי והקנדי בהתאם לרגולציה המקומית, וכן שיווק בינלאומי של מוצרי CBD. יש בארה"ב 12 מדינות שעברו לגליזציה מלאה ועוד כ-3 שהצהירו על הצבעה ללגליזציה בנובמבר 2020 מתוך כ-10 מדינות אחרות שנמצאות בדיונים לקראת הבחירות בסוף השנה הנוכחית.
במקביל החברה שמה למטרה לייצר נוכחות מקומית ישראלית סמוך לקו הייצור בפלורידה וכן לגייס עוד מספר אנשים בתחומי השיווק והמכירות בצפון אמריקה על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שם.
- 2.כמו בפארמוס הלך הכסף (ל"ת)יוסי 24/07/2020 10:13הגב לתגובה זו
- 1.יון 09/06/2020 15:04הגב לתגובה זוהכסף לא נזיל.. ברגע שהשקעתם איבדתם אותו לתמיד.
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
לכן, משקיעים מתוחכמים מחפשים "שמות מוכרים" מבין היזמים ומנהלי הפירמות, זה מגדיל את סיכויי ההצלחה. הסטארטאפ שנציג היום הוא יוזמה של היזם הסדרתי ד"ר גלעד זלוטקין בעל רקורד של 3 אקזיטים מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל. לצידו צוות ניהולי עתיר ידע וניסיון מקצועי, יזמי ועסקי. אז במקרה של OVO Automotive – יש את האנשים המתאימים וזה הרבה מאוד, ומה עם הרעיון והכיוון של החברה?
מוצר ייחודי בשוק גדול
OVO Automotive שפועלת בשוק הרכבים המקושרים שהוערך אשתקד בהיקף של 59.7 מיליארד דולר ונמצא בצפי צמיחה של יותר מ-18% בשנה (2021-2028), היא החברה הראשונה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם (streaming) למסך הרכב. זו בשורה לתחום ובמיוחד לייצרני ויבואני הרכבים שכן מדובר על פלטפורמת ענן (SaaS) שמאפשרת למכור לצרכן שירותי ערך מוסף.
החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז. מדובר בגיוס שמאפשר למשקיעים להיכנס כבעלי מניות בחברה ולהנות מהנחה משמעותית על מחיר המניה הצפוי בגיוס העוקב. הגיוס פתוח רק ל-35 ניצעים.
החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ולהערכת הנהלתה היא נמצאת ביתרון של חלוציות טכנולוגית שיוצרת פער של כמה שנים על פני מתחרים שעתידים להופיע. לחברה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים. בין שיתופי הפעולה גם לקוחות פוטנציאליים.
בין המשקיעים בחברה - קרן Regah Ventures השקיעה בחברה יחד עם עוד משקיעים פרטיים (ביניהם נמצאים מנכ"ל סקייפ לשעבר ושותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון).
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
אז יזם סדרתי, ניהול של צוות מנוסה, רעיון מוביל, משקיעים בעלי שם ושותפות מהתעשייה. וזה לא הכל. החברה נמצאת במקום ובזמן שצריכים אותה - הפתרון של OVO עתיד ליצור הכנסות ורווחים ללקוחות בתעשיית הרכב אשר סופגים ירידה משמעותית ברווחיות בשנים האחרונות. הגופים הענקיים האלו נמצאים בהשקעות עתק בדור העתיד של הרכבים כשלצד התחרות , הרווחיות שלהם נשחקת. הם משוועים להכנסות והפתרון של OVO יכול להיות חלק מסל המוצרים הרחב שלהם.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
