עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

תחום הקנאביס חם –Cannibble מכוונת לגיוס בבורסה בקנדה

החברה השלימה פיתוח של קווי מוצרים ייחודיים וכבר התחילה למכור בהמשך לחתימה על הסכמי הפצה משמעותיים בארה"ב; התוכנית העסקית מכוונת למכירות של 10 מיליון דולר תוך שנתיים; כעת החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" החל ממאות שקלים

תחום הקנאביס עומד לפני שינויים רגולטוריים חיוביים – הרחבת השימוש למשתמשים נוספים בארץ ובמקביל הכוונה לפתוח את הייצוא כבר בחודשים הקרובים, מבטאת את הפוטנציאל בתחום שמתבטא גם בשווי החברות בתחום הנסחרות בבורסה. מניות הקנאביס מובילות את התשואות בחודשים האחרונים במקביל לפרסום תוצאות עסקיות משופרות ובהינתן שפוטנציאל הייצוא גבוה ושהרגולציה העולמית הופכת ללפחות הדוקה על רקע הקורונה. המשבר הכלכלי שפרץ בחודשים האחרונים מביא מדינות ברחבי העולם להאיץ את פיתוח תחום הקנאביס הן ליצרנים והן למשתמשים כדי לעזור בפועל לכלכלה לצמוח. יותר פעילות בתחום הקנאביס משמעה יותר מכירות יותר קניות – יותר רווחים למדינות. בתקופות משבריות הרגולציה פחות מחמירה ויותר מהירה כדי ליצור מנועי צמיחה , והקנאביס הוא מנוע צמיחה משמעותי.

על רקע זה, מניות הקנאביס של החברות הגדולות בתחום הנסחרות בוול סטריט במומנטום חיובי, וכאמור כך גם המניות של החברות המקומות. במקביל, נמשכים ואף גדלים הגיוסים בחברות הפרטיות. אחת החברות הפרטיות שיוצאת לגיוס בפלטפורמת הגיוסים פיפלביז היא Cannibble.

החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לשילוב חומרים פעילים מצמח הקאנאביס במוצרי מזון והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים וקו מוצרים לספורטאים אשר כבר נמכרים בארה"ב ודרך אמזון. מדובר בחברה שכבר גייסה בעבר ומאז שוויה הולך ועולה.

החברה גייסה בעבר 4 מיליון שקל מ-1,100 משקיעים. כספי הגיוס שימשו להמשך פיתוח ושיווק המוצרים ובעיקר למיתוג מוצרי החברה ולמעבר לשלב הבא – חתימה על חוזי ייצור והפצה בארה"ב וקנדה. הכספים בגיוס הנוכחי צפויים לשמש לצורך השלמת תהליך ההנפקה בבורסה הקנדית וכן הרחבת השווקים בארה"ב לאור הביקוש הגבוה למוצרי Cannibble משיתופי פעולה ויצרנים. במילים אחרות, הנהלת החברה סבורה שהכיוון הוא הנפקה בקנדה, והמשמעות עשויה להיות השבחה משמעותית של ההשקעה.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

המוצרים והפוטנציאל

החברה מייצרת 32 מוצרים שנמכרים בארה"ב גם דרך שני אתרי מכירות אונליין. על פי התוכנית העסקית של החברה ההכנסות ברבעון צפויות להסתכם ב-240 אלף דולר ולעלות באופן שוטף כאשר אחרי שנתיים מהכניסה לשוק קצב המכירות יעלה על 6 מיליון דולר בשנה.

החזון של Cannibble מתבסס גם על חוזי הפצה של מוצרי CBD בניהם הסכם עם Nana’s Secret  להפצה בוושינגטון וקליפורניה. החברה הקימה קו ייצור בפלורידה ארה"ב לייצור מוצרים מועשרים ב-CBD ו-HEMP בפרק זמן מהיר. קו מוצרים שני ייפתח בחודשים הקרובים בקליפורניה לייצור מוצרים מועשרים ב-THC ומיועדים  למכירה במאות חנויות מורשות בקליפורניה

קיראו עוד ב"פיפלביז"

סל המוצרים של החברה נכלל תחת מותג הבית - The Pelicann. מדובר למעשה במשפחות של מוצרים שונים, מוגני סימנים מסחריים, עם קשת רחבה מאוד של טעמים. בין המוצרים -  אבקות לאפייה, תערובות תבלינים, שייקים ופופקורן.

לחברה גם קבוצת מוצרים שמיועדים לספורטאים ומתאמנים -  CannaShake Sports. קו המוצרים הזה הוא בבסיס שיתוף פעולה חדש עם חברת Nana’s Secret המשווקת במדינות וושינגטון וקליפורניה לייצור ייעודי של Recovery Drinks עבור שחקני NFL וספורטאים מקצועניים. המוצרים מועשרים בקנאביס משולבי חומצות אמינו ו-Electrolyte - להתאוששות מהירה לאחר אימון. המוצרים מרגיעים את הגוף וכן נועדו למניעת דלקות.

 

קו מוצרים נוסף - +CannaMix פונה לשוק הולך וגדל של מוצרים נטולי סוכר. מדובר בקו מוצרים קיטוגניים ייחודיים משולבי CBD דלי פחמימה ועשירים בשומנים בריאים וחלבונים, נטולי סוכר לחלוטין. מדובר במוצרי בריאות שעל פי הנהלת החברה עומדים להיבדק במספר מבחנים קליניים שונים להוכחת יעילות החומרים הפעילים בין היתר לטיפול בתסמיני אפילפסיה וכן טיפול תומך ומשלים לדלקות שונות שנוצרות עקב וירוסים דוגמת הקורונה.

שוק הקנאביס על שימושיו השונים הוא שוק בהתהוות שיגיע להיקפים מוערכים של עשרות מיליארדי דולרים. שוק המוצרים האכילים מתוך מכלול שוק הקנאביס עשוי על פי מחקרים להגיע בעוד 5 שנים להיקף של 13.6 מיליארד דולר, מתוכו השוק האמריקאי יגיע ל-8.8 מיליארד דולר.

למרות שישנן חברות המייצרות מוצרי מזון אכילים מועשרים בקנאביס כאשר העיקריים הם סוכריות גומי, סוכריות על מקל, שוקולדים, עוגיות, ומים מועשרים, אין תחרות ישירה בשלב זה למוצרים שלה. הנהלת החברה מדגישה את הטכנולוגיה ייחודית שלה למיסוך טעמים ופיזור אחיד של החומרים הפעילים.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

יעדים קרובים

החברה מתכננת להשקיע משאביה בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי והקנדי בהתאם לרגולציה המקומית, וכן שיווק בינלאומי של מוצרי CBD. יש בארה"ב 12 מדינות שעברו לגליזציה מלאה ועוד כ-3 שהצהירו על הצבעה ללגליזציה בנובמבר 2020 מתוך כ-10 מדינות אחרות שנמצאות בדיונים לקראת הבחירות בסוף השנה הנוכחית.

במקביל החברה שמה למטרה לייצר נוכחות מקומית ישראלית סמוך לקו הייצור בפלורידה וכן לגייס עוד מספר אנשים בתחומי השיווק והמכירות בצפון אמריקה על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שם.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כמו בפארמוס הלך הכסף (ל"ת)
    יוסי 24/07/2020 10:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יון 09/06/2020 15:04
    הגב לתגובה זו
    הכסף לא נזיל.. ברגע שהשקעתם איבדתם אותו לתמיד.
טיפול רפואי
צילום: freepik

משקיעים בחברות רלוונטיות לתקופה: ההזדמנות שבמשבר

מטפלים בכם מרחוק: WizeCare מציעה מוצר חדשני לטיפול ושיקום פיזיותרפי מהבית מגייסת עד 4 מיליון שקל - השוק לטיפולים דיגיטליים צפוי לצמוח ב-26% בשנה עד לשנת 2025 לשווי של 328 מיליארד דולר

מגפת הקורונה כפתה על הציבור ריחוק חברתי ורבים נאלצו להישאר בביתם, על אחת כמה וכמה אם הם נמצאים בקבוצת סיכון רפואית. אולם בד בבד נוכח הציבור לגלות כי ניתן לעשות דברים רבים בלי לצאת מהבית. ולעיתים אפילו ביעילות רבה יותר, תוך חיסכון כספי ובנוחות מקסימלית. עולם הרפואה היה אחד הראשונים למעבר לשימוש בשירותים דיגיטליים לצורך טיפול מרחוק, וכיום עוד ועוד חברות מבינות שזה הכיוון שאליו צועד העולם – וגופים שמשכילים לאתר דרך פרקטית וטכנולוגית למעבר המתבקש לרפואה מרחוק, זוכים בכל הקופה. כל הפרטים על ההשקעה ב- Wize Care > חברת WizeCare (וויזקייר) פיתחה פתרון פורץ דרך לשיקום מרחוק בבית המטופל – המבוסס על טכנולוגיה ייחודית תוך שימוש באלגוריתם בינה מלאכותית הנקרא MoveAI™ ומאפשר לבצע טיפולי פיזיותרפיה בלי שהמטופל יידרש לצאת מביתו. הטיפול מתבצע באמצעות  שימוש במכשיר טלפון נייד, טאבלט או מחשב בלבד וללא צורך באמצעים נוספים. בימים אלה החברה עלתה לגיוס באמצעות פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז. החברה מציינת כי כספי הגיוס מיועדים לממן את פעילותה השוטפת, לקראת פריצה לשוק הגלובלי יחד עם שותפים מובילים בשוק הבריאות האמריקאי. לחברת וויזקייר מספר חוזים חתומים ופיילוטים הנמצאים בהרצה בארץ ובעולם. המוצר של WizeCare החברה מציעה מוצר מבוסס בינה מלאכותית, המאפשר לפיזיותרפיסטים, רופאים שיקומיים וקלינאים לטפל במטופלים מרחוק באמצעות תוכניות אימון בהתאמה אישית, המבוססות על אלגוריתם לומד, תומך החלטה, ואשר מותאמות באופן ממוקד לצרכי מטופל. וויזקייר מלווה את המטופל לאורך כל הדרך עד להשלמת התהליך השיקומי (לאחר פציעה, אשפוז או מחלה) ומהווה את הדור הבא של מערכות לשיקום מרחוק - מאפשרת קיצור זמן השיקום והשגת תוצאות שיקומיות טובות יותר במטופלים לאחר השלב האקוטי. מחקרי שוק שנעשו מצביעים על תנודה בולטת של צרכנים לצריכה הולכת וגוברת של שירותי בריאות וטכנולוגיות דיגיטליות. בנוסף, מגיפת הקורונה הובילה כאמור לעלייה משמעותית בשוק הבריאות הדיגיטלי. וזאת בעיקר בגלל ההשפעה ההולכת וגוברת של פתרונות הטלרפואה. ריחוק חברתי היא הנורמה החדשה ואנשים אמורים להימנע מהתכנסות ציבורית. זו הסיבה שרופאים עוברים למסלול הטל-רפואי בו הם יכולים לטפל בחולים מרחוק מבלי להסתכן בהתפשטות נגיף. כל הפרטים על ההשקעה ב- Wize Care > למה להשקיע ב WizeCare?

  • קרן Rio-Ventures העולמית השקיעה בחברה בסבב הקודם, משקיעי פיפלביז נכנסים באותו השווי ומקבלים מניות בכורה, כלומר קדימות בחלוקת הרווחים.
  • שותפות ומחקר קליני עם NYU Langone לפיתוח וולידציה קלינית של הטכנולוגיה היחודית לזיהוי ומעקב תנועה- MoveAI
  • Cleveland Clinic - ספק הבריאות מספר 2 בארצות הברית משתמש בטכנולוגיה שפותחה עם חולי פרקינסון, טרשת נפוצה ופגיעות נוירולוגיות.
  • החברה כבר רשמה פטנט בישראל וכעת הגישה בקשת פטנט בארצות הברית.
  • מאות תוכניות אימון ופרוטוקולים שעברו ולידציה קלינית ונוסו בידי למעלה מ-20 אלף מטופלים הוכתרו כהצלחה.
ענף הפיזיותרפיה הציג צמיחה קבועה בהכנסות מאז 2007. הביקוש בשוק צומח בגלל גורמים רבים, כולל אוכלוסייה אמריקאית מזדקנת, פציעות ספורט מתמשכות, שכיחות ניתוחים להחלפת מפרקים ורמות השמנת יתר שעולות בקצב קבוע. עם זאת, 95% מהמטופלים אינם מבצעים את תוכנית הפיזיותרפיה שלהם, ממגוון סיבות ובעיקר עלות גבוהה ופתרונות לא מספקים. כתוצאה מכך, קליניקה ממוצעת לפיזיותרפיה בארצות הברית מפסידה במהלך השנה עד רבע מיליו דולר ממטופלים שאינם משלימים את תוכניות הטיפול שהוגדרו להם. הצורך בכלי מעקב אישי כשל WizeCare עצום – הן מבחינת רווחים לקליניקות והן מבחינת המטופלים. השוק העולמי לטיפולים דיגיטליים צפוי לגדול לכ-328 מיליארד דולר עד שנת 2025, עם שיעור צמיחה שנתי ממוצע של 26.30% בתקופת התחזית של 2019 עד 2025.