עוגיות קנאביס
צילום: יח"צ

תחום הקנאביס חם –Cannibble מכוונת לגיוס בבורסה בקנדה

החברה השלימה פיתוח של קווי מוצרים ייחודיים וכבר התחילה למכור בהמשך לחתימה על הסכמי הפצה משמעותיים בארה"ב; התוכנית העסקית מכוונת למכירות של 10 מיליון דולר תוך שנתיים; כעת החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" החל ממאות שקלים

תחום הקנאביס עומד לפני שינויים רגולטוריים חיוביים – הרחבת השימוש למשתמשים נוספים בארץ ובמקביל הכוונה לפתוח את הייצוא כבר בחודשים הקרובים, מבטאת את הפוטנציאל בתחום שמתבטא גם בשווי החברות בתחום הנסחרות בבורסה. מניות הקנאביס מובילות את התשואות בחודשים האחרונים במקביל לפרסום תוצאות עסקיות משופרות ובהינתן שפוטנציאל הייצוא גבוה ושהרגולציה העולמית הופכת ללפחות הדוקה על רקע הקורונה. המשבר הכלכלי שפרץ בחודשים האחרונים מביא מדינות ברחבי העולם להאיץ את פיתוח תחום הקנאביס הן ליצרנים והן למשתמשים כדי לעזור בפועל לכלכלה לצמוח. יותר פעילות בתחום הקנאביס משמעה יותר מכירות יותר קניות – יותר רווחים למדינות. בתקופות משבריות הרגולציה פחות מחמירה ויותר מהירה כדי ליצור מנועי צמיחה , והקנאביס הוא מנוע צמיחה משמעותי.

על רקע זה, מניות הקנאביס של החברות הגדולות בתחום הנסחרות בוול סטריט במומנטום חיובי, וכאמור כך גם המניות של החברות המקומות. במקביל, נמשכים ואף גדלים הגיוסים בחברות הפרטיות. אחת החברות הפרטיות שיוצאת לגיוס בפלטפורמת הגיוסים פיפלביז היא Cannibble.

החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לשילוב חומרים פעילים מצמח הקאנאביס במוצרי מזון והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים וקו מוצרים לספורטאים אשר כבר נמכרים בארה"ב ודרך אמזון. מדובר בחברה שכבר גייסה בעבר ומאז שוויה הולך ועולה.

החברה גייסה בעבר 4 מיליון שקל מ-1,100 משקיעים. כספי הגיוס שימשו להמשך פיתוח ושיווק המוצרים ובעיקר למיתוג מוצרי החברה ולמעבר לשלב הבא – חתימה על חוזי ייצור והפצה בארה"ב וקנדה. הכספים בגיוס הנוכחי צפויים לשמש לצורך השלמת תהליך ההנפקה בבורסה הקנדית וכן הרחבת השווקים בארה"ב לאור הביקוש הגבוה למוצרי Cannibble משיתופי פעולה ויצרנים. במילים אחרות, הנהלת החברה סבורה שהכיוון הוא הנפקה בקנדה, והמשמעות עשויה להיות השבחה משמעותית של ההשקעה.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

המוצרים והפוטנציאל

החברה מייצרת 32 מוצרים שנמכרים בארה"ב גם דרך שני אתרי מכירות אונליין. על פי התוכנית העסקית של החברה ההכנסות ברבעון צפויות להסתכם ב-240 אלף דולר ולעלות באופן שוטף כאשר אחרי שנתיים מהכניסה לשוק קצב המכירות יעלה על 6 מיליון דולר בשנה.

החזון של Cannibble מתבסס גם על חוזי הפצה של מוצרי CBD בניהם הסכם עם Nana’s Secret  להפצה בוושינגטון וקליפורניה. החברה הקימה קו ייצור בפלורידה ארה"ב לייצור מוצרים מועשרים ב-CBD ו-HEMP בפרק זמן מהיר. קו מוצרים שני ייפתח בחודשים הקרובים בקליפורניה לייצור מוצרים מועשרים ב-THC ומיועדים  למכירה במאות חנויות מורשות בקליפורניה

קיראו עוד ב"פיפלביז"

סל המוצרים של החברה נכלל תחת מותג הבית - The Pelicann. מדובר למעשה במשפחות של מוצרים שונים, מוגני סימנים מסחריים, עם קשת רחבה מאוד של טעמים. בין המוצרים -  אבקות לאפייה, תערובות תבלינים, שייקים ופופקורן.

לחברה גם קבוצת מוצרים שמיועדים לספורטאים ומתאמנים -  CannaShake Sports. קו המוצרים הזה הוא בבסיס שיתוף פעולה חדש עם חברת Nana’s Secret המשווקת במדינות וושינגטון וקליפורניה לייצור ייעודי של Recovery Drinks עבור שחקני NFL וספורטאים מקצועניים. המוצרים מועשרים בקנאביס משולבי חומצות אמינו ו-Electrolyte - להתאוששות מהירה לאחר אימון. המוצרים מרגיעים את הגוף וכן נועדו למניעת דלקות.

 

קו מוצרים נוסף - +CannaMix פונה לשוק הולך וגדל של מוצרים נטולי סוכר. מדובר בקו מוצרים קיטוגניים ייחודיים משולבי CBD דלי פחמימה ועשירים בשומנים בריאים וחלבונים, נטולי סוכר לחלוטין. מדובר במוצרי בריאות שעל פי הנהלת החברה עומדים להיבדק במספר מבחנים קליניים שונים להוכחת יעילות החומרים הפעילים בין היתר לטיפול בתסמיני אפילפסיה וכן טיפול תומך ומשלים לדלקות שונות שנוצרות עקב וירוסים דוגמת הקורונה.

שוק הקנאביס על שימושיו השונים הוא שוק בהתהוות שיגיע להיקפים מוערכים של עשרות מיליארדי דולרים. שוק המוצרים האכילים מתוך מכלול שוק הקנאביס עשוי על פי מחקרים להגיע בעוד 5 שנים להיקף של 13.6 מיליארד דולר, מתוכו השוק האמריקאי יגיע ל-8.8 מיליארד דולר.

למרות שישנן חברות המייצרות מוצרי מזון אכילים מועשרים בקנאביס כאשר העיקריים הם סוכריות גומי, סוכריות על מקל, שוקולדים, עוגיות, ומים מועשרים, אין תחרות ישירה בשלב זה למוצרים שלה. הנהלת החברה מדגישה את הטכנולוגיה ייחודית שלה למיסוך טעמים ופיזור אחיד של החומרים הפעילים.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

יעדים קרובים

החברה מתכננת להשקיע משאביה בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי והקנדי בהתאם לרגולציה המקומית, וכן שיווק בינלאומי של מוצרי CBD. יש בארה"ב 12 מדינות שעברו לגליזציה מלאה ועוד כ-3 שהצהירו על הצבעה ללגליזציה בנובמבר 2020 מתוך כ-10 מדינות אחרות שנמצאות בדיונים לקראת הבחירות בסוף השנה הנוכחית.

במקביל החברה שמה למטרה לייצר נוכחות מקומית ישראלית סמוך לקו הייצור בפלורידה וכן לגייס עוד מספר אנשים בתחומי השיווק והמכירות בצפון אמריקה על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שם.

כל הפרטים על ההשקעה ב- Cannibble >

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כמו בפארמוס הלך הכסף (ל"ת)
    יוסי 24/07/2020 10:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יון 09/06/2020 15:04
    הגב לתגובה זו
    הכסף לא נזיל.. ברגע שהשקעתם איבדתם אותו לתמיד.
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר". עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> "אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק." על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022. Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות. על Well-Beat Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים, Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם. החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>