BITCOIN
צילום: depositphotos

ימים אחרונים: הזדמנות להשקיע בקריפטו מבלי לקנות ביטקוין

היקף ההשקעות והמסחר העולמי במטבעות הדיגיטליים עולה בהתמדה וגם המשקיעים הישראלים מגלים עניין רב בתחום הזה. פלטפורמת Bit2C, הבורסה הישראלית היחידה למסחר ביטקוין איטריום ומטבעות דיגיטליים נוספים, גדלה בהכנסותיה פי 5 במהלך שנת 2021 ביחס לשנת 2020 ומכוונת להנפקה בבורסה ויציאה לשוק בארה"ב וכעת נמצאת בימים האחרונים לגיוס משקיעים דרך פיפלביז ולציבור עדיין יש הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים ביותר בכלכלה העולמית.

Bit2C היא חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה למסחר peer-to-peer (עמית לעמית) בין קונים ומוכרים של מטבעות דיגיטליים. החברה נוסדה כבר ב-2013 ועובדת מאז עם הרגולציה הישראלית ועם הבנקים הישראלים על מנת להביא את כל המערכת הזו למיינסטרים. האיכות של המערכת של החברה בהשוואה לפלטפורמות מסחר אחרות היא בראש ובראשונה הרגולציה הישראלית, ההתאמה ללקוח הישראלי, התאמה לעבודה בשקלים עם הבנקים הישראלים וכמובן הטכנולוגיה - לא מדובר בחלפן שמבצע עסקה אחרי עסקה, אלא טכנולוגיה שמסוגלת להפגיש בין קונים ומוכרים בתוך הפלטפורמה.

לפרטים והשקעה ב-Bit2C >

השוק הראשוני ש-Bit2C פונה אליו הוא השוק הישראלי, שבהמשך בהתאם לרגולציה, תפנה גם לשוק האמריקאי. רשויות רגולטוריות רבות בעולם מתחילות להתעסק עם תחום המטבעות הדיגיטליים - ההשפעות על השוק תלויות מאיפה מסתכלים על זה: הרגולטור, גם בארה"ב וגם בישראל, מתחיל לבחון איך הוא מפקח על המערכת הזו וקיימת נטייה שהרגולטור עלול להקשות על השוק לפעול. אך להערכתו של אלי בז'רנו, מייסד ומנכ"ל Bit2C, הדבר בדיוק הפוך: "ברגע שהרגולטור נכנס לתמונה, התפקיד העיקרי שלו הוא להגן על המשקיע ועל האזרח וזה דווקא יכול מאוד להועיל".

בימים אלו מטרת החברה היא לגייס כספים להמשך הפיתוח של החברה והפלטפורמה ולהכניס את הקהילה שלה ואת הלקוחות שלה כבעלי מניות בתוך החברה - לתת להם הזדמנות להשקיע במערכת הזו בלי לקנות ביטקוין, כלומר לקנות מניה בהשקעה בתחום הזה של מטבעות דיגיטליים וביטקוין בלי בעצם לקנות ביטקוין. דבר נוסף למטרות החברה הוא הנפקה בורסאית בהמשך, כשרואים את המגמה שמגיעה גם מארה"ב כשחברת Coinbase לא מזמן הנפיקה על בסיס אותה אנלוגיה של פיזור והפצת הבשורה למשקיעים היותר מוסדיים ולמשקיעים שלא יכולים או לא רוצים להחזיק ביטקוין בעצמם - אז בעצם כל אחד יכול להשקיע בחברה דרך פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-Bit2C >

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ירושלמי 03/08/2021 13:12
    הגב לתגובה זו
    מי שאין לו צנעה גם אין לו ביקורת עצמית. אדם המזהה את עצמו אישית עם החברה שלו מראה על אגו מנופח וזהו מתכון לאסון. ראו הוזהרתם! ולא, אני לא יודע מי זה אדון בז'רנו וגם זה לא משנה בכלל...
  • 4.
    קנו מניית coinbase. נסחרת בבורסה בארה"ב (ל"ת)
    דודו 11/07/2021 08:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    YL 06/07/2021 13:41
    הגב לתגובה זו
    תחשבו שנית לפני שאתם מתאבדים
  • 2.
    YL 05/07/2021 23:37
    הגב לתגובה זו
    בסוף המשקיעים הגרידיים ינגנו ב כינור ב כיכר העיר. ו מי ש גרידי יפול כרגיל.... החכם יברח עם הקופה ויעלם
  • 1.
    רק מזומן 28/06/2021 18:19
    הגב לתגובה זו
    אבל במדינת הרגולציה גם אויר יעבור פיקוח רגולציה ואיכון.
Green2Pass
צילום: Green2Pass

המתחרה הקטנה של מובילאיי בגיוס משקיעים - שווה לשמוע

Green2Pass מגייסת בגיוס SAFE דרך פלטפורמת PIPELBIZ. לחברה טכנולוגיה ייחודית בתחום הלידארים והיא מכוונת לשוק ענק
נושאים בכתבה השקעה פיפלביז

מובילאיי זינקה ביום הראשון בוול סטריט ב-40% לשווי של 23 מיליארד דולר. לחברת Green2Pass טכנולוגיה בתחום הלידארים שזה בעצם "העיניים של הרכב האוטונומי", היא בשוק של מובילאיי, שוק שפרופ' אמנון שעשוע הגדיר כשוק של מאות מיליארדים תוך כמה שנים. Green2Pass יוצאת לסבב גיוס הון במסגרת פלטפורמת גיוס המונים פיפלביז והיא עושה זאת באמצעות מכשיר SAFE, אשר מבטיח הנחה משמעותית עבור המשקיעים בגיוס ההון הבא של החברה. לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ > על הטכנולוגיה הייחודית החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית, מוגנת פטנטים למניעת תאונות דרכים ותאונות רכבות באמצעות גילוי אובייקטים במרחב הנסיעה בטווחים שמאפשרים בלימה ותיקון טעויות אנוש. היא מתבססת על טכנולוגית ייחודית - LIDAR 10D, שצפויה להיות חלק מהתקינה והגדרת דירוג בטיחות בתעשיית הרכב ולהיות פקטור משמעותי ומכריע בסטנדרט דירוג הבטיחות של רכבים.  

הטכנולוגיה של החברה  מעוררת עניין בתעשיית ה-Anti-Drone להגנה על המרחב האווירי המתפתח של רחפנים שהפך ל"שדה קרב" עבור ארגוני טרור, לערוץ הברחות עבור ארגוני פשע ולמרחב ריגול מדיני ואזרחי. הטכנולוגיה של החברה זכתה להכרה כטכנולוגיה פורצת דרך, על ידי רשות לחדשנות והחברה עתידה להתחיל ניסוי סטאטי ברכבים במימון הרשות, לאחר שהוכיחה את יישומה ויעילותה. החברה מכוונת את שיווק והטמעת הטכנולוגיה לתעשיות עתירות משאבים שצמאות לפתרון הטכנולוגי שיעניק להן יתרון מסחרי. הטכנולוגיה של החברה מיועדת לשיווק ומסחור בתעשיית הרכב העולמית בכלל ולתעשיית הרכבים האוטונומיים בפרט, לתעשיית הרכבות ושוק ההגנה והצבאי. ייחודיות המוצר של Green2Pass הרכבים האוטונומיים זה העתיד. רוב החזאים והאנליסטים מעריכים שתוך שנים בודדות נתחיל לראות אותם בקצב הולך וגובר. בסופו של דבר – הרכבים האוטונומיים ישתלטו על הכבישים באופן מוחלט. זה שינוי תפיסתי גדול לעומת המצב הקיים, וזה בדרך. חברות הרכבים עובדות על הרכבים האוטונומיים, חברות השבבים עובדים על שבבים ייחודיים לרכבים כאלו, חברות נוספות מפתחות את המכשור המיוחד לרכבים מסוג כזה, כשליבת הפיתוח היא ביכולות הראייה של הרכב. לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ > קיימות מספר טכנולוגיות כאשר טסלה עובדת עם טכנולוגיה שהיא פיתחה בעצמה, מובילאיי שבשליטת אינטל עובדת על טכנולוגיה שהיא פיתחה, כשלכל פיתוח יש יתרונות וחסרונות. יש עוד מספר אפשרויות כש- Green2Passמציעה פתרון לו יתרונות משמעותיים, לרבות: הפקת תמונה ברזולוציה גבוהה שמכילה אינפורמציה מ-10 ממדים שונים, מיפוי פרטים ונתונים עד רמת פיקסל בודד; השגת טווחי גילוי ארוכים באמצעות סנסור קטן, קל ודל הספק יחסית לקיים בשוק. יתרונות נוספים של הסנסור - יכולת גילוי אובייקטים מוסתרים, מדידה רציפה של טווח ומהירות האובייקט, יכולות גילוי וזיהוי גבוהות יחסית לקיים בשוק, FAR (אחוז גילוי שווא - שואף לאפס) נמוך מאוד יחסית לקיים בשוק. והכי חשוב המערכת עובדת 24/7 - בכל תנאי תאורה ובכל תנאי מזג אוויר.   מנהלי החברה מסבירים כי למוצר של החברה יש יכולת טובה משל המוצרים הקיימים בשוק. הם מסבירים כי עקיפה היא מהגורמים המרכזיים לתאונות דרכים בעולם. על מנת לבצע "עקיפה בטוחה" נדרש לזהות תנועת רכב בנתיב הנגדי במרחק של 850 מטר לפחות. לגישתם, הטכנולוגיות שזמינות כיום אינן מבצעות זיהוי במרחק מתאים לעקיפה בטוחה ומוגבלים לזהות רכבים בטווח סכנה של לא יותר מכמה עשרות מטרים עקב מגבלת תנאי תאורה ותנאי מזג אוויר, מרחק שאינו מאפשר לצאת לעקיפה בטוחה או להתריע מפני התנגשות אפשרית. המערכת של החברה מאפשרת עקיפה בטוחה. כיום, מסבירים בחברה, באף אחד משווקי המטרה אין טכנולוגיה בסטנדרטים וביכולות של הטכנולוגיה שפותחה בחברת Green2Pass. החברה נמצאת בתהליך פיתוח מואץ ועתידה להתחיל את הניסויים של המערכת להתקנה ברכבים כ-ADAS בשנה הקרובה. פוטנציאל השוק החברה פועלת במקביל במספר שווקי ענק בעולם ומכוונת את הטכנולוגיה שלה ליישום במגוון אמצעים תחבורתיים. השוק העולמי של מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) מוערך ב-28.45 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 10.2% בשנה (2022-2028) ועתיד להגיע להיקף של 60.54 מיליארד דולר עד 2028. השוק העולמי של הרכבים האוטונומיים הוערך ב-20.3 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 13.3% בשנה (2022-2030) ועתיד להגיע להיקף של 62.4 מיליארד דולר עד 2026. השוק העולמי של הרכבות החכמות הוערך ב-26 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 9.6% בשנה (2022-2026) ועתיד להגיע להיקף של 41.2 מיליארד דולר עד 2026. החברה נמצאת בימים האלו בגיוס משקיעים ב-SAFE דרך PIPELBIZ ומאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-60,000 שקל. לכל הפרטים היכנסו לעמוד ההשקעה >