ימים אחרונים: הזדמנות להשקיע בקריפטו מבלי לקנות ביטקוין
היקף ההשקעות והמסחר העולמי במטבעות הדיגיטליים עולה בהתמדה וגם המשקיעים הישראלים מגלים עניין רב בתחום הזה. פלטפורמת Bit2C, הבורסה הישראלית היחידה למסחר ביטקוין איטריום ומטבעות דיגיטליים נוספים, גדלה בהכנסותיה פי 5 במהלך שנת 2021 ביחס לשנת 2020 ומכוונת להנפקה בבורסה ויציאה לשוק בארה"ב וכעת נמצאת בימים האחרונים לגיוס משקיעים דרך פיפלביז ולציבור עדיין יש הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים ביותר בכלכלה העולמית.
Bit2C היא חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה למסחר peer-to-peer (עמית לעמית) בין קונים ומוכרים של מטבעות דיגיטליים. החברה נוסדה כבר ב-2013 ועובדת מאז עם הרגולציה הישראלית ועם הבנקים הישראלים על מנת להביא את כל המערכת הזו למיינסטרים. האיכות של המערכת של החברה בהשוואה לפלטפורמות מסחר אחרות היא בראש ובראשונה הרגולציה הישראלית, ההתאמה ללקוח הישראלי, התאמה לעבודה בשקלים עם הבנקים הישראלים וכמובן הטכנולוגיה - לא מדובר בחלפן שמבצע עסקה אחרי עסקה, אלא טכנולוגיה שמסוגלת להפגיש בין קונים ומוכרים בתוך הפלטפורמה.
השוק הראשוני ש-Bit2C פונה אליו הוא השוק הישראלי, שבהמשך בהתאם לרגולציה, תפנה גם לשוק האמריקאי. רשויות רגולטוריות רבות בעולם מתחילות להתעסק עם תחום המטבעות הדיגיטליים - ההשפעות על השוק תלויות מאיפה מסתכלים על זה: הרגולטור, גם בארה"ב וגם בישראל, מתחיל לבחון איך הוא מפקח על המערכת הזו וקיימת נטייה שהרגולטור עלול להקשות על השוק לפעול. אך להערכתו של אלי בז'רנו, מייסד ומנכ"ל Bit2C, הדבר בדיוק הפוך: "ברגע שהרגולטור נכנס לתמונה, התפקיד העיקרי שלו הוא להגן על המשקיע ועל האזרח וזה דווקא יכול מאוד להועיל".
בימים אלו מטרת החברה היא לגייס כספים להמשך הפיתוח של החברה והפלטפורמה ולהכניס את הקהילה שלה ואת הלקוחות שלה כבעלי מניות בתוך החברה - לתת להם הזדמנות להשקיע במערכת הזו בלי לקנות ביטקוין, כלומר לקנות מניה בהשקעה בתחום הזה של מטבעות דיגיטליים וביטקוין בלי בעצם לקנות ביטקוין. דבר נוסף למטרות החברה הוא הנפקה בורסאית בהמשך, כשרואים את המגמה שמגיעה גם מארה"ב כשחברת Coinbase לא מזמן הנפיקה על בסיס אותה אנלוגיה של פיזור והפצת הבשורה למשקיעים היותר מוסדיים ולמשקיעים שלא יכולים או לא רוצים להחזיק ביטקוין בעצמם - אז בעצם כל אחד יכול להשקיע בחברה דרך פיפלביז.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- קריאה אחרונה למשקיעים: Concenter BioPharma מגייסת כספים...
- 5.ירושלמי 03/08/2021 13:12הגב לתגובה זומי שאין לו צנעה גם אין לו ביקורת עצמית. אדם המזהה את עצמו אישית עם החברה שלו מראה על אגו מנופח וזהו מתכון לאסון. ראו הוזהרתם! ולא, אני לא יודע מי זה אדון בז'רנו וגם זה לא משנה בכלל...
- 4.קנו מניית coinbase. נסחרת בבורסה בארה"ב (ל"ת)דודו 11/07/2021 08:56הגב לתגובה זו
- 3.YL 06/07/2021 13:41הגב לתגובה זותחשבו שנית לפני שאתם מתאבדים
- 2.YL 05/07/2021 23:37הגב לתגובה זובסוף המשקיעים הגרידיים ינגנו ב כינור ב כיכר העיר. ו מי ש גרידי יפול כרגיל.... החכם יברח עם הקופה ויעלם
- 1.רק מזומן 28/06/2021 18:19הגב לתגובה זואבל במדינת הרגולציה גם אויר יעבור פיקוח רגולציה ואיכון.
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
לכן, משקיעים מתוחכמים מחפשים "שמות מוכרים" מבין היזמים ומנהלי הפירמות, זה מגדיל את סיכויי ההצלחה. הסטארטאפ שנציג היום הוא יוזמה של היזם הסדרתי ד"ר גלעד זלוטקין בעל רקורד של 3 אקזיטים מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל. לצידו צוות ניהולי עתיר ידע וניסיון מקצועי, יזמי ועסקי. אז במקרה של OVO Automotive – יש את האנשים המתאימים וזה הרבה מאוד, ומה עם הרעיון והכיוון של החברה?
מוצר ייחודי בשוק גדול
OVO Automotive שפועלת בשוק הרכבים המקושרים שהוערך אשתקד בהיקף של 59.7 מיליארד דולר ונמצא בצפי צמיחה של יותר מ-18% בשנה (2021-2028), היא החברה הראשונה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם (streaming) למסך הרכב. זו בשורה לתחום ובמיוחד לייצרני ויבואני הרכבים שכן מדובר על פלטפורמת ענן (SaaS) שמאפשרת למכור לצרכן שירותי ערך מוסף.
החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז. מדובר בגיוס שמאפשר למשקיעים להיכנס כבעלי מניות בחברה ולהנות מהנחה משמעותית על מחיר המניה הצפוי בגיוס העוקב. הגיוס פתוח רק ל-35 ניצעים.
החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ולהערכת הנהלתה היא נמצאת ביתרון של חלוציות טכנולוגית שיוצרת פער של כמה שנים על פני מתחרים שעתידים להופיע. לחברה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים. בין שיתופי הפעולה גם לקוחות פוטנציאליים.
בין המשקיעים בחברה - קרן Regah Ventures השקיעה בחברה יחד עם עוד משקיעים פרטיים (ביניהם נמצאים מנכ"ל סקייפ לשעבר ושותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון).
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
אז יזם סדרתי, ניהול של צוות מנוסה, רעיון מוביל, משקיעים בעלי שם ושותפות מהתעשייה. וזה לא הכל. החברה נמצאת במקום ובזמן שצריכים אותה - הפתרון של OVO עתיד ליצור הכנסות ורווחים ללקוחות בתעשיית הרכב אשר סופגים ירידה משמעותית ברווחיות בשנים האחרונות. הגופים הענקיים האלו נמצאים בהשקעות עתק בדור העתיד של הרכבים כשלצד התחרות , הרווחיות שלהם נשחקת. הם משוועים להכנסות והפתרון של OVO יכול להיות חלק מסל המוצרים הרחב שלהם.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
