חצי מיליון שקלים ביומיים -מדפסת ה-D3 המהירה בעולם בגיוס משקיעים
מדפסות התלת מימד שינו את חיינו מקצה לקצה ונתפסות כמהפיכה התעשייתית הרביעית. כבר היום היקף הפעילות בתחום הינו 12 טריליון דולר. למרות זאת, שנים שהטכנולוגיה קיימת אך הפוטנציאל של השוק הזה בלתי ממומש בעקבות טכנולוגיה מורכבת ויקרה.
קרדיט : shutterstock
הסטארט-אפ הישראלי Degem, אשר עומדים בראשו שני מהנדסים עם רקע נרחב במכשור רפואי, החליט לחדור לשוק העצום הזה עם מדפסות תלת מימד בעלות טכנולוגיה מהפכנית ברמה שטרם נראתה וכבר מצליחה לעניין את הענקיות בתחום. הטכנולוגיה של החברה, עליה נרשמו לא פחות מ-5 פטנטים יכולה לשבור את השוק הזה והפוך את הייצור בתלת מימד לנחלת הכלל.
- "האם ה-AI יחליף אותי?" - על הפיטורים שבדרך, גם בישראל
- שבע המופלאות וה-AI: הפערים בביצועי ענקיות הטכנולוגיה נחשפים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"שואפים למכור את הטכנולוגיה לענקיות בתחום"
בעוד הטכנולוגיה הקיימת היום בשוק מצריכה מגשים גדולים, משתמשת בשני ראשים וכן מאפשרת לרוב הדפסה צבעונית בתנאים מורכבים. הטכנולוגיה של החברה יודעת לשלב עד שישה חומרים/צבעים שונים בראש הדפסה בודד ועל מגשי הדפסה גדולים והכל תוך שמירה על מרקם אחיד ונקי כאשר ההספק הוא בערך פי 6 מהקצבים המקובלים בעולם ובצבע אחד, מהירים פי 16 לערך.
החברה עשתה POC בתחום המודלים האדריכליים אשר מניב הכנסות עד היום והצליח לעניין שחקנים מרכזיים בתחום ייצור המדפסות. אריה כץ, מייסד ומנכ"ל החברה: "הטכנולוגיה הייחודית שלנו הינה ראשונה מסוגה בעולם ופועלת בשוק צומח עם מוצר עובד ופיילוט מוכח בתחום המודלים האדריכלים ובמקביל מתמקדת בחיבורים למכירת הטכנולוגיה לגופי ענק בתחום".
"גיוס של חצי מיליון שקלים ביומיים- זו רק תחילת המהפכה"
בימים אלו החברה נמצאת בעיצומו של גיוס משקיעים דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז", אשר בפיתוח רשות ניירות ערך, וכבר גייסה דרך הפלטפורמה 1,300,000 ₪.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- חברת הזיהוי הביומטרי הקולי Multi B.T מגייסת דרך פיפלביז
החברה צלחה את יעד הגיוס הראשוני שלה,
וממשיכה לגייס משקיעים נוספים החל מ-2,500 ₪
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
