מדפסות
צילום: shutterstock

חצי מיליון שקלים ביומיים -מדפסת ה-D3 המהירה בעולם בגיוס משקיעים

סטארט-אפ ישראלי פיתח מדפסות תלת מימד המאפשרות הדפסה ברמה שטרם נראתה ובמהירות של עד פי 16 מהקיים בשוק. לחברה POC מוצלח שמייצר רווח עד היום והצליח לעניין שחקניות מרכזיות בתחום. כעת, החברה בעיצומו של גיוס ומציעה מניות בחברה החל מ- 2,500 ₪  

מדפסות התלת מימד שינו את חיינו מקצה לקצה ונתפסות כמהפיכה התעשייתית הרביעית. כבר היום היקף הפעילות בתחום הינו 12 טריליון דולר. למרות זאת, שנים שהטכנולוגיה קיימת אך הפוטנציאל של השוק הזה בלתי ממומש בעקבות טכנולוגיה מורכבת ויקרה.

קרדיט : shutterstock

הסטארט-אפ הישראלי Degem, אשר עומדים בראשו שני מהנדסים עם רקע נרחב במכשור רפואי, החליט לחדור לשוק העצום הזה עם מדפסות תלת מימד בעלות טכנולוגיה מהפכנית ברמה שטרם נראתה וכבר מצליחה לעניין את הענקיות בתחום. הטכנולוגיה של החברה, עליה נרשמו לא פחות מ-5 פטנטים יכולה לשבור את השוק הזה והפוך את הייצור בתלת מימד לנחלת הכלל.

לכל הפרטים והשקעה ב- Degem >

"שואפים למכור את הטכנולוגיה לענקיות בתחום"

בעוד הטכנולוגיה הקיימת היום בשוק מצריכה מגשים גדולים, משתמשת בשני ראשים וכן מאפשרת לרוב הדפסה צבעונית בתנאים מורכבים. הטכנולוגיה של החברה יודעת לשלב עד שישה חומרים/צבעים שונים בראש הדפסה בודד ועל מגשי הדפסה גדולים והכל תוך שמירה על מרקם אחיד ונקי כאשר ההספק הוא בערך פי 6 מהקצבים המקובלים בעולם ובצבע אחדמהירים פי 16 לערך.

החברה עשתה POC בתחום המודלים האדריכליים אשר מניב הכנסות עד היום והצליח לעניין שחקנים מרכזיים בתחום ייצור המדפסות. אריה כץ, מייסד ומנכ"ל החברה: "הטכנולוגיה הייחודית שלנו הינה ראשונה מסוגה בעולם ופועלת בשוק צומח עם מוצר עובד ופיילוט מוכח בתחום המודלים האדריכלים ובמקביל מתמקדת בחיבורים למכירת הטכנולוגיה לגופי ענק בתחום".

"גיוס של חצי מיליון שקלים ביומיים- זו רק תחילת המהפכה"

בימים אלו החברה נמצאת בעיצומו של גיוס משקיעים דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז", אשר בפיתוח רשות ניירות ערך, וכבר גייסה דרך הפלטפורמה 1,300,000 ₪.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

החברה צלחה את יעד הגיוס הראשוני שלה,

וממשיכה לגייס משקיעים נוספים החל מ-2,500 ₪

לכל הפרטים והשקעה ב- Degem >

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ovoמסך
צילום: OVO

ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו

השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.

נושאים בכתבה פיפלביז
לכן, משקיעים מתוחכמים מחפשים "שמות מוכרים" מבין היזמים ומנהלי הפירמות, זה מגדיל את סיכויי ההצלחה. הסטארטאפ שנציג היום הוא יוזמה של היזם הסדרתי ד"ר גלעד זלוטקין בעל רקורד של 3 אקזיטים מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל. לצידו צוות ניהולי עתיר ידע וניסיון מקצועי, יזמי ועסקי. אז במקרה של OVO Automotive – יש את האנשים המתאימים וזה הרבה מאוד, ומה עם הרעיון והכיוון של החברה? מוצר ייחודי בשוק גדול OVO Automotive שפועלת בשוק הרכבים המקושרים שהוערך אשתקד בהיקף של 59.7 מיליארד דולר ונמצא בצפי צמיחה של יותר מ-18% בשנה (2021-2028), היא החברה הראשונה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם (streaming) למסך הרכב. זו בשורה לתחום ובמיוחד לייצרני ויבואני הרכבים שכן מדובר על פלטפורמת ענן (SaaS) שמאפשרת למכור לצרכן שירותי ערך מוסף. החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז. מדובר בגיוס שמאפשר למשקיעים להיכנס כבעלי מניות בחברה ולהנות מהנחה משמעותית על מחיר המניה הצפוי בגיוס העוקב. הגיוס  פתוח רק ל-35 ניצעים. החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ולהערכת הנהלתה היא נמצאת ביתרון של חלוציות טכנולוגית שיוצרת פער של כמה שנים על פני מתחרים שעתידים להופיע. לחברה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים. בין שיתופי הפעולה גם לקוחות פוטנציאליים. בין המשקיעים בחברה - קרן Regah Ventures השקיעה בחברה יחד עם עוד משקיעים פרטיים (ביניהם נמצאים מנכ"ל סקייפ לשעבר ושותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון). גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE  אז יזם סדרתי, ניהול של צוות מנוסה, רעיון מוביל, משקיעים בעלי שם ושותפות מהתעשייה. וזה לא הכל. החברה נמצאת במקום ובזמן שצריכים אותה - הפתרון של OVO עתיד ליצור הכנסות ורווחים ללקוחות בתעשיית הרכב אשר סופגים ירידה משמעותית ברווחיות בשנים האחרונות. הגופים הענקיים האלו נמצאים בהשקעות עתק בדור העתיד של הרכבים כשלצד התחרות , הרווחיות שלהם נשחקת. הם משוועים להכנסות והפתרון של OVO יכול להיות חלק מסל המוצרים הרחב שלהם. הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות:  הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב. שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים. גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE