צופן קוד סייבר
צילום: Istock

חברת הזיהוי הביומטרי הקולי Multi B.T מגייסת דרך פיפלביז

החברה מספקת פתרון ייחודי לזיהוי ביומטרי קולי, הנחשב למדויק ביותר ועדיף על פני זיהוי באמצעות דפוסי מגע והקלדה או טביעת אצבע 

מפרשת קיימברידג' אנליטיקה שכמעט וריסקה את ענקית הרשתות החברתיות פייסבוק, דרך תמונות שנגנבות מטלפונים ועד חשדות כי מידע נגנב מטלפון של מועמד לראשות הממשלה, נראה כי נושא אבטחת המידע וזיהוי המשתמש הפך לנחוץ כל כך בכל תחומי חיינו, ובייחוד שחלק רחב מחיינו מתנהל למעשה ברשת.

אם בעבר הספיק קוד פשוט בן 4 ספרות כדי לאבטח את מכשיר הטלפון שלנו, היום כשהוא מחובר לרשת 24 שעות ביממה ומהווה מטרה אמיתית עבור פורעי חוק, רמת הגנה כזו כבר לא מספיקה, ואנחנו עדים לחידושים מכיוונן של חברות הטלפונים הגדולות, כגון אפל וסמסונג  שמוסיפות אמצעי זיהוי חדשים למכשירים שלהן במטרה לענות על הצורך בפרטיות.

לפרטים נוספים על ההשקעה >>

אחת החברות היותר מעניינות בתחום מגיעה (כמה מפתיע) מישראל ושמה מולטי בי.טי (Multi B.T). החברה פיתחה מערכת זיהוי ביוטרי קולית אשר מאפשר לזהות את המשתמש על פי חתימת קול, ובכך מספקת פתרון מדויק ביותר ועדיף על פני זיהוי באמצעות דפוסי מגע והקלדה ואפילו זיהוי לפי טביעת אצבע, שכבר הוכח כי ניתן לזייפו על ידי דבק מגע פשוט.

פתרונות הזיהוי הקולי שמפותחות בחברת מולטי.בי.טי, הן היחידות לעת עתה אשר משלבות את שני רבדי הזיהוי הביומטרי (פיזי והתנהוגותי) ברמת דיוק גבוהה ובאפשרות הטמעאה יחסית קלה.

בין היתר מאפשרת המערכת לזהות נהגים שיכורים לפני התנעת רכב, אנשים מאוימים מול כספומט, אנשים עייפים מול מכונת חיתוך, למנוע השתלטות על רכבים אוטונומיים ועוד, כאשר השוק בו היא פועלת צפוי לגדול ולעבור את ה-15 מיליארד דולר בשנת 2025. הלקוחות העיקריים: מוקדי שירות טלפוניים, חברות ביטוח, בנקים, נמלי תעופה, בתי חולים ועוד, אשר מוכנות לשלם לא מעט כסף עבור זיהוי מדויק של הלקוחות שלהן.

לפרטים נוספים על ההשקעה >>

קיראו עוד ב"פיפלביז"

עם כניסת הרגולציה השנה, אשר חייבה את רב המדינות המפותחות בשימוש בזיהוי ביומטרי, למשל בנמלי תעופה, במעברי גבול, לשם קבלת שירותים פיננסיים, רפואיים ועוד, קמו להן חברות כמו Voicepin הבריטית ו-Auraya האמריקאית שמתחרות עם מולטי בי.טי. אך אמצעי הזיהוי שלהן נחשבים לפחות אמינים מאלה של החברה הישראלית.

החברה, אשר בראשה עומד אדי נבואני, וזיו ברזילאי, מהנדס ותיק עם ניסיון עשיר מאוד בתחום הביומטריה אשר 70 חברות משתמשות בפטנטים שלו. זיו הוביל הן את התקינה הישראלית ואת תקן ה ISO הבינלאומי בתחום הביומטריה הקולית.  כעת ניתן להשקיע בה דרך פלטופרמת פיפלביז.

לפרטים נוספים על ההשקעה >>

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר". עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> "אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק." על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022. Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות. על Well-Beat Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים, Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם. החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>