E-Fashionista
צילום: פיפלביז

תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית

?E-Fashionista - מרקט-פלייס של אופנה מחזורית לדור ה-Z מגיעים לגיוס המונים.

מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.

דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש  פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.

 בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.

מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום

דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.

הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

המודל העסקי

המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.

+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.

חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.

בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים  שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
פיפלביז
צילום: פיפלביז

מנכ"לית חברה שנמכרה למטריקס עזבה בשביל סטארט אפ

מרב לייפר, סמנכלית התפעול של פיפלביז, מספרת על מה הביא אותה לתפקיד אחרי שהיתה מנכ"לית בסי.וי, הגדילה העולמית של תחום השקעות ההמונים וההזדמנות שיש היום למשקיעים להשקיע בפלטפורמה עצמה החל מ100,000 דולר בלבד. צפו בראיון >> להשקעה לחצו כאן>> פלטפורמת השקעות המונים החדשנית פיפלביז יוצאת לסבב גיוס Round A השקעות המונים הוא תחום שהתחיל בעולם רק בעשור האחרון אבל גדל בצורה מרשימה. אנליסטים מנבאים צמיחה שנתית של כ-34% בגודל השוק העולמי של השקעות ההמונים. והשאלה היא מה קורה כאן בארץ ואיך אפשר ליהנות מהצמיחה הזו?   בסוף שנת 2017 נכנסו לתוקף תקנות רשות ניירות ערך שיצרו את המתווה ליישום חוק "השקעות ההמונים" ובינואר 2018 פיפלביז הייתה לחברה הראשונה בישראל לקבל את האישור לפעול כ"רכז הצעה". דרך פיפלביז חברות סטארט- אפ יכולות לגייס הון מהציבור הרחב בפלטפורמה נוחה ופשוטה החל ממאות שקלים למשקיע בתמורה למניות. חודשים בודדים לאחר תחילת פעילות החברה במודל החדש, וכבר מונה קהילת פיפלביז למעלה מ10,000 חברים ודרך הפלטפורמה גויסו מיליוני שקלים ע"י אלפי משקיעים בחברות סטארט-אפ במגוון תחומים. כל משקיע בפיפלביז, משקיע בפורטפוליו שלה כחלק מהמודל העסקי של החברה, ומתוך אמונה אמיתית במיזמים שעולים באתר, משקיעה פיפלביז עצמה בכל חברה שמגייסת בהצלחה. מרב לייפר, סמנכ"לית תפעול בפיפלביז, מנכל"ית סי.וי לשעבר ומובילת רכישתה למטריקס מספרת: "התחום כה צעיר וכבר אנו רואים סיפורי הצלחה בסטארט אפים שגייסו דרכנו. Doublx למשל, גייסה אצלנו וכעבור שנה בני לנדא השקיע 2 מיליון דולר בשווי חברה פי 6 מהמשקיעים שהשקיעו דרך פיפלביז" משקיעים פרטיים יוכלו להצטרף לסבב הגיוס בהשקעה של 100,000$. לפני כשנה פורסם שהחברה הייתה במגעים בנוגע לרכישה ע"י גוף פיננסי גדול בישראל. בין המשקיעים הבולטים של החברה ניתן למנות את רועי אייזנמן, לשעבר מנכ"ל מגדל השקעות ובימים אלו יו"ר אוורסט בנקאות להשקעות ומי שנחשב לאחד מבנקאי ההשקעות המובילים בישראל אשר סבור כי "פיפלביז משנה את כללי המשחק בשוק ההון שהיה רדום תקופה ארוכה". בימים אלו החברה משלימה את סבב הגיוס ומאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע החל מ-100,000$ בחברה.