E-Fashionista
צילום: פיפלביז

תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית

?E-Fashionista - מרקט-פלייס של אופנה מחזורית לדור ה-Z מגיעים לגיוס המונים.

מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.

דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש  פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.

 בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.

מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום

דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.

הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

המודל העסקי

המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.

+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.

חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.

בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים  שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
StomTop
צילום: depositphotos

ימים אחרונים להשקעה: סטארט-אפ רפואי פיתח אביזר חדשני משנה חיים

סטארט-אפ רפואי פיתח אביזר ראשון מסוגו בעולם למנותחי סרטן ומחלות מעי. החברה הגישה פטנט ייחודי ומתכננת לחבור לענקיות בתחום בעלות מחזורים שנתיים של מיליארדים. כעת, אחרי שגייסה כבר 2.1 מיליון ₪ מ-250 משקיעים, החברה נמצאת בימים האחרונים לגיוס משלים בפיפלביז ופותחת בפניכם הזדמנות שנייה להפוך בעלי מניות בפיתוח המהפכני. כ-2 מיליון איש בעולם המערבי מתמודדים עם נזקים בלתי הפיכים במערכת העיכול, שמחייבים שימוש באביזר המודבק ברציפות לבטן ומקשים עליהם לנהל אורח חיים נורמטיבי ומוגדרים כחולי סטומה. סטארט-אפ בשם StomTop פיתח אביזר רפואי חדשני שיקל על חייהם של מנותחי סרטן ומעי, כשהזימת שמובילה את הפיתוח, כבר הובילה אקזיטים בתחום ובעלת ניסיון של שנים רבות בתחום המכשור הרפואי. לפרטים והשקעה ב-StomTop > האביזר אותו מפתחת החברה מבוסס על אטימה פנימית כחלופה להדבקת השקית, הפתרון הנפוץ ב-60 השנים האחרונות ובעל פוטנציאל לשנות את השוק מקצה לקצה. המוצר פותר את בעיות העור והנזילות והוא אינו תלוי בצורת הסטומה ובמבנה הבטן. בנוסף, ההתקנה מהירה והתחלופה נעשית בתדירות נמוכה יותר באופן משמעותי בהשוואה למדבקת השקית. לפרטים והשקעה ב-StomTop > חברות בתחום מגלגלות מיליארדי דולרים החברה לאחר ניסוים מוצלחים, הגישה פטנט על המורכבות הטכנולוגית והגיעה להישגי פיתוח משמעותיים, שיכולים לחולל מהפכה חדשה במציאות חייהם של מנותחי סטומה וסרטן. פניה מועדות לחבירה לאחת משחקניות המכשור הרפואי הגדולות והמובילות בשוק, למכירה והפצה בשוק הגלובאלי. חברות אלו, שהוקמו גם הן על ידי משפחות לחולי סטומה, ישנו מחזור מכירות שנתי של מיליארדי דולרים. החברה נמצאת כעת בימים האחרונים של גיוס ההמשך החל מ- 2,500 ₪ דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" אשר בפיקוח רשות ניירות ערך.