E-Fashionista
צילום: פיפלביז

תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית

?E-Fashionista - מרקט-פלייס של אופנה מחזורית לדור ה-Z מגיעים לגיוס המונים.

מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.

דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש  פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.

 בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.

מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום

דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.

הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

המודל העסקי

המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.

+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.

חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.

בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים  שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוסמטוס

הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית

שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.

נושאים בכתבה פיפלביז
סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולםכלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישוםממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >