E-Fashionista
צילום: פיפלביז

תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית

?E-Fashionista - מרקט-פלייס של אופנה מחזורית לדור ה-Z מגיעים לגיוס המונים.

מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.

דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש  פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.

 בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.

מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום

דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.

הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

המודל העסקי

המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.

+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.

חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.

בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים  שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טיפול רפואי
צילום: freepik

משקיעים בחברות רלוונטיות לתקופה: ההזדמנות שבמשבר

מטפלים בכם מרחוק: WizeCare מציעה מוצר חדשני לטיפול ושיקום פיזיותרפי מהבית מגייסת עד 4 מיליון שקל - השוק לטיפולים דיגיטליים צפוי לצמוח ב-26% בשנה עד לשנת 2025 לשווי של 328 מיליארד דולר

מגפת הקורונה כפתה על הציבור ריחוק חברתי ורבים נאלצו להישאר בביתם, על אחת כמה וכמה אם הם נמצאים בקבוצת סיכון רפואית. אולם בד בבד נוכח הציבור לגלות כי ניתן לעשות דברים רבים בלי לצאת מהבית. ולעיתים אפילו ביעילות רבה יותר, תוך חיסכון כספי ובנוחות מקסימלית. עולם הרפואה היה אחד הראשונים למעבר לשימוש בשירותים דיגיטליים לצורך טיפול מרחוק, וכיום עוד ועוד חברות מבינות שזה הכיוון שאליו צועד העולם – וגופים שמשכילים לאתר דרך פרקטית וטכנולוגית למעבר המתבקש לרפואה מרחוק, זוכים בכל הקופה. כל הפרטים על ההשקעה ב- Wize Care > חברת WizeCare (וויזקייר) פיתחה פתרון פורץ דרך לשיקום מרחוק בבית המטופל – המבוסס על טכנולוגיה ייחודית תוך שימוש באלגוריתם בינה מלאכותית הנקרא MoveAI™ ומאפשר לבצע טיפולי פיזיותרפיה בלי שהמטופל יידרש לצאת מביתו. הטיפול מתבצע באמצעות  שימוש במכשיר טלפון נייד, טאבלט או מחשב בלבד וללא צורך באמצעים נוספים. בימים אלה החברה עלתה לגיוס באמצעות פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז. החברה מציינת כי כספי הגיוס מיועדים לממן את פעילותה השוטפת, לקראת פריצה לשוק הגלובלי יחד עם שותפים מובילים בשוק הבריאות האמריקאי. לחברת וויזקייר מספר חוזים חתומים ופיילוטים הנמצאים בהרצה בארץ ובעולם. המוצר של WizeCare החברה מציעה מוצר מבוסס בינה מלאכותית, המאפשר לפיזיותרפיסטים, רופאים שיקומיים וקלינאים לטפל במטופלים מרחוק באמצעות תוכניות אימון בהתאמה אישית, המבוססות על אלגוריתם לומד, תומך החלטה, ואשר מותאמות באופן ממוקד לצרכי מטופל. וויזקייר מלווה את המטופל לאורך כל הדרך עד להשלמת התהליך השיקומי (לאחר פציעה, אשפוז או מחלה) ומהווה את הדור הבא של מערכות לשיקום מרחוק - מאפשרת קיצור זמן השיקום והשגת תוצאות שיקומיות טובות יותר במטופלים לאחר השלב האקוטי. מחקרי שוק שנעשו מצביעים על תנודה בולטת של צרכנים לצריכה הולכת וגוברת של שירותי בריאות וטכנולוגיות דיגיטליות. בנוסף, מגיפת הקורונה הובילה כאמור לעלייה משמעותית בשוק הבריאות הדיגיטלי. וזאת בעיקר בגלל ההשפעה ההולכת וגוברת של פתרונות הטלרפואה. ריחוק חברתי היא הנורמה החדשה ואנשים אמורים להימנע מהתכנסות ציבורית. זו הסיבה שרופאים עוברים למסלול הטל-רפואי בו הם יכולים לטפל בחולים מרחוק מבלי להסתכן בהתפשטות נגיף. כל הפרטים על ההשקעה ב- Wize Care > למה להשקיע ב WizeCare?
  • קרן Rio-Ventures העולמית השקיעה בחברה בסבב הקודם, משקיעי פיפלביז נכנסים באותו השווי ומקבלים מניות בכורה, כלומר קדימות בחלוקת הרווחים.
  • שותפות ומחקר קליני עם NYU Langone לפיתוח וולידציה קלינית של הטכנולוגיה היחודית לזיהוי ומעקב תנועה- MoveAI
  • Cleveland Clinic - ספק הבריאות מספר 2 בארצות הברית משתמש בטכנולוגיה שפותחה עם חולי פרקינסון, טרשת נפוצה ופגיעות נוירולוגיות.
  • החברה כבר רשמה פטנט בישראל וכעת הגישה בקשת פטנט בארצות הברית.
  • מאות תוכניות אימון ופרוטוקולים שעברו ולידציה קלינית ונוסו בידי למעלה מ-20 אלף מטופלים הוכתרו כהצלחה.
ענף הפיזיותרפיה הציג צמיחה קבועה בהכנסות מאז 2007. הביקוש בשוק צומח בגלל גורמים רבים, כולל אוכלוסייה אמריקאית מזדקנת, פציעות ספורט מתמשכות, שכיחות ניתוחים להחלפת מפרקים ורמות השמנת יתר שעולות בקצב קבוע. עם זאת, 95% מהמטופלים אינם מבצעים את תוכנית הפיזיותרפיה שלהם, ממגוון סיבות ובעיקר עלות גבוהה ופתרונות לא מספקים. כתוצאה מכך, קליניקה ממוצעת לפיזיותרפיה בארצות הברית מפסידה במהלך השנה עד רבע מיליו דולר ממטופלים שאינם משלימים את תוכניות הטיפול שהוגדרו להם. הצורך בכלי מעקב אישי כשל WizeCare עצום – הן מבחינת רווחים לקליניקות והן מבחינת המטופלים. השוק העולמי לטיפולים דיגיטליים צפוי לגדול לכ-328 מיליארד דולר עד שנת 2025, עם שיעור צמיחה שנתי ממוצע של 26.30% בתקופת התחזית של 2019 עד 2025.