E-Fashionista
צילום: פיפלביז

תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית

?E-Fashionista - מרקט-פלייס של אופנה מחזורית לדור ה-Z מגיעים לגיוס המונים.

מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.

דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש  פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.

 בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.

מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום

דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.

הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.

לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>

המודל העסקי

המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.

+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.

חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.

בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים  שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
גרושים ויכוח זוג
צילום: Istock

הפתרון לבעיה של 1 מתוך 4 גברים בעולם

סטארט-אפ ישראלי מבטיח שמפתח בימים אלה מדבקה חדשנית, עם פוטנציאל להשתלט על שוק עולמי שנאמד כיום בכ-2 מיליארד דולר וצומח בכ-9% בכל שנה

בקומדיות של צעירים, הרבה פעמים רואים את הבחור המסכן שלא מצליח להתמודד עם בחורה יפה ולצחוק של הקהל "גומר" מהר. אז רק שתדעו, שעבור 1 מכל 4 גברים, זו ממש לא בדיחה. רבים הגברים שבמקרה כזה או אחר סובלים ממה שמכונה בעגה המקצועית 'שפיכה מהירה', אך ישנם כאלה שמוגדרים כסובלים מהבעיה באופן קליני. בשבילם הוקמה Verility Medical, הפתרון של ה-21 לאחת מהבעיות העתיקות ביותר של גברים בכל מקום.   שפיכה מהירה נמדדת בהגעה לשפיכה בפחות מ-2 דקות. עבור רבים, רבים מדי, זו בעיה שמשפיעה לא רק על הביטחון העצמי, אלא יכולה להוביל לדכאונות ואף להוביל לבעיות משמעותיות בזוגיות ואף לפרידה וגירושים. נתון שאי אפשר להתווכח עמו הוא שהבעיה מספיק חמורה, שכ-16 מיליון גברים בוגרים בוחרים במיני טיפולים הקיימים בשוק, בהם ספריי השהייה או טיפול תרופתי כדי לנסות ולהתמודד עם אחת מהבעיות החמורות הפוגעות בכל גבר, תחושה של חוסר גבריות. הבעיה עם תרופות אלה, שיכולות להיות להן השפעה חמורה על הגוף.   המרכיב הפיזי השכיח ביותר המוביל לשפיכה מהירה, הוא היחלשות רצפת האגן של הגבר. כך שבקרוב יהיה לאותם סובלים פתרון חדש ולא תרופתי מבית Verility Medical, סטארט-אפ ישראלי מבטיח שמפתח בימים אלה מדבקה חדשנית, עם פוטנציאל להשתלט על שוק עולמי שנאמד כיום בכ-2 מיליארד דולר וצומח בכ-9% בכל שנה.   לפרטים והשקעה ב Verility >   הפאטצ' של Verility, שבימים אלה עובר הליך לקבלת 2 פטנטים, הנו חידוש רפואי בינלאומי. הפאטצ' החד פעמי מודבק על הפרינאום (האזור בין איבר המין לפי הטבעת) ונשלט על ידי אפליקציה. משם הוא מעביר פולסים לשרירי רצפת האגן ומאפשר שליטה עצמית טובה יותר של המשתמש. המדבקה עברה כבר שני ניסויים קליניים מתקדמים והיא לקראת קבלת אישורים של ועדת אישור התרופות האמריקאית ה-FDA וגם אצל מקבילתה האירופאית (CE). בתחילת 2020, ממש מעבר לפינה החברה תתחיל בשלב הניסויים הראשי.   החברה מורכבת מאנשים מוכרים מתחום הביומד ואנשי עסקים מובילים. יו"ר החברה הוא ירון מירון, מי שהיה בעבר מנכ"ל טבע ישראל. טל גולן, מייסד החברה הוא מפתח מכשור רפואי ואיש ביומד כבר למעלה מעשור והמשקיע המוביל הוא רון צוקרמן, מי שייסד את Sapiens, חברה הנסחרת בנאסד"ק. יחד עם המנכ"ל דוד סלטון, שכיהן כקונסול כלכלי בבוסטון, אלה המומחים המובילים את הצוות שהולך להשתלט על השוק עם הפאטצ' החדשני.  לפרטים והשקעה ב Verility >  איך החברה תרוויח כסף? כל פאטצ' הוא לשימוש חד פעמי, כך שכמו השימוש בקונדומים, כל משתמש ירכוש פאטצ'ים. בנוסף, ציבור המשתמשים יוכלו לקבל נתוני DATA מתקדמים שנאספים על ידי האפליקציה ושירותים נוספים שיינתנו בתשלום. בקיצור, Verility Medical הנה מהחברות הביומד המבטיחות כיום בישראל, שפוטנציאל השוק שלה הוא עצום.