תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית
מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.
לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>
החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.
דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.
- סין יצאה מהסגר; נייקי ואדידס צפויות לקטוף את הפירות
- פוקס תקים עם אמריקן איגל חברה משותפת להפעלת המותג באירופה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.
מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום
דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.
הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת...
האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.
לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>
המודל העסקי
המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.
+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.
חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.
בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.
אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה
הזרמת שידורי הלייב העולמי עומד היום על מיליארדי דולרים וצפוי לגדול ב-2027 לשווי של כ-247 מיליארד דולר. סטארט-אפ ישראלי הצליח גם לשדר לייב באיכות גבוהה וגם לחסוך עלויות משמעותיות, ופיתח פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לשדר בלייב באיכות 4K טלוויזיונית ישירות מהסמארטפון. החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי ומאפשרת להשקיע בה בתמורה למניות בחברה.
אקזיט שלישי לאבי שריר? איש העסקים אבי שריר, המכהן כיו"ר החברה ומבעלי השליטה בה, בעל רזומה של שני אקזיטים מוצלחים. האקזיט הראשון היה לחברת אופטרוטק אותה מינכ"ל ומוזגה לחברת אורבוטק. האקזיט השני שביצע היה לחברת ORAD, אותה מינכ"ל במשך 25 שנה ומכר אותה באקזיט גדול לחברת AVID. מאז משקיע בחברות סטארט-אפ ומקדם אותן. שריר מאמין בפיתוח של Omnistream, השקיע בו והפך לאחד מבעלי השליטה בחברה. מספר פטנטים והשקעת ענק מיפן Omnistream רשמה פטנט על הטכנולוגיה החדשנית והפטנט רשום בישראל, האיחוד האירופי וארה"ב, תוך שהיא לקראת קבלת פטנט נוסף. החברה כבר קיבלה מענקי חדשנות מ-Horizon2020 (האיחוד האירופאי) ו-TAU Ventures של אוניברסיטת ת"א והשב"כ. בנוסף חברת FOR-A, אחת מחברות הוידאו היפניות המובילות בעולם השקיעה בחברה השקעה משמעותית, כשזו ההשקעה הראשונה והיחידה שלה מחוץ ליפן. לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ > בחסות הקורונה: זינוק של 50% בתעשייה התפרצות הקורונה חיזקה והעצימה ב-50% את תעשיית הסטרימינג בשידור חי, שהפך לחלק בלתי נפרד מהאופן שבו יוצרי תוכן מבטאים את עצמם ברשתות החברתיות, וסטרימינג בשידור חי הפך גם לאופציה המועדפת על קונצרטים ואירועים גדולים אחרים. כיום שידורי הלייב מצריכים ציוד מגושם ויקר על מנת להגיע לאיכות גבוהה של צילום ושידור, מה שהופך את הפקת הלייב למורכבת לשידור ברשתות החברתיות, שהן המקור העיקרי לתוכן וידאו חי, תוך דרישה לאיכותי וללא באגים. לאחר POC מוצלח עם לקוח אסטרטגי, החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי במטרה לכבוש מיליוני משתמשים פוטנציאליים ברחבי העולם ולהמשיך לעבר אקזיט או הנפקה בורסאית. כעת החברה נפתחה לגיוס דרך פיפלביז ומאפשרת להשקיע בה החל מ-2,500 ₪ בתמורה למניותיה. לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ >
