תכניסו סטייל לתיק ההשקעות שלכם - פלטפורמה של חנויות אופנה מחזורית מגייסת בהנפקה פרטית
מדובר בחברה צעירה יחסית שפונה לשוק מאוד גדול אבל הרשימה של אושיות אופנה שמשתמשות בפלטפורמה משקפת את הפוטנציאל האדיר של הפלטפורמה. בימים אלו ממש פותחת החברה את שעריה לציבור הרחב, להצטרף בתור משקיעים עם סכום השקעה מינימלי של 2500 ש"ח. החברה מגייסת דרך הפלטפורמה של פיפלביז.
לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>
החברה מפעילה את הפלטפורמה הראשונה בארץ שמשווקת סטייל ואופנה מקצה לקצה. לחברה קהילה פעילה של יותר מ-1.35 מיליון אנשים (90% נשים) ויש לה השקעות מצד אנג'לים מוכרים כשיורם באומן, איש עסקים ישראלי, מאושיות הפרסום המקומי ונשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי הוא אחד מחברי הועדה המייעצת.
דרך הפלטפורמה של החברה ניתן למכור ולרכוש פריטי אופנה של מותגי על, פריטי וינטג' ופריטים נדירים שלא ניתן למצוא בחנויות. כל אחד ואחת יכולים להקים חנות וירטואלית דרך הפלטפורמה ולהפוך את המלתחה הפרטית למקור של הכנסה. בעולם זה תופס. שלוש חברות מסוג זה הונפקו בנאסד"ק בשנים האחרונות כשהיקף השוק עלה מדי שנה בשיעור חד וצפוי גם לזנק בהמשך כאשר ב-2021 הסתכם השוק בארה"ב ב-36 מיליארד דולר ועל פי התחזיות הוא יגדל ל-77 מיליארד דולר בשנת 2025. מדובר ביותר מהכפלה תוך 4 שנים , עלייה של מעל 20% מדי שנה – מרשים.
- סין יצאה מהסגר; נייקי ואדידס צפויות לקטוף את הפירות
- פוקס תקים עם אמריקן איגל חברה משותפת להפעלת המותג באירופה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בארץ אנחנו לא במספרים האלו , אבל תחשבו על הפוטנציאל שהולך וגדל במקביל לטרנד החזק בקרב צעירים להשתמש ולרכוש בגדים של אחרים. הפלטפורמה מספקת להם את זה במהירות ובקלות ועל רקע המודעות החברתית והסביבתית של הדור הצעיר, יותר ויותר אוהדים מצטרפים לטרנד ולפלטפורמה.
מנוע הצמיחה של החברה – מניעת זיהום
דו"ח שפרסם האו"ם חשף עובדה ידועה - תעשיית האופנה היא התעשייה השנייה המזהמת בעולם (אחרי תעשיית הנפט). הפגיעה האקולוגית הענקית נובעת מהתפתחות ה"אופנה המהירה". חברות אופנה גדולות מייצרות קולקציות מהירות שנמכרות בזול ומהוות גורם מזהם של פסולת טקסטיל רעילה לסביבה. הפתרון – לא לזרוק, להעביר-למכור הלאה. להפוך לצרכני אופנה מחזורית.
הפלטפורמה פתוחה לכולם, וכל מי שרוצה, יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור באמצעותה פריטים בודדים או טוטאל-לוק. החברה מספקת מעטפת לניהול של חנות וירטואלית כעסק עצמאי, משלב הקמת החנות, העלאת פריטים, מכירה ותשלום, משלוחים, שירות לקוחות ומשאבים נוספים של שיווק ופרסום ממוקדים.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- קריאה אחרונה למשקיעים: Concenter BioPharma מגייסת כספים...
האופנה המחזורית מביאה איתה הזדמנויות רבות למצוא פריטים נדירים, מקוריים, כאלה שכבר לא ניתן להשיג בחנויות או שמראש נמכרו במהדורות מוגבלות. בחברה שמים באור הזרקורים את המנגנון ליצירת מעורבות של הלקוחות ומעודדים לפרסם פריט למכירה מיד אחרי רכישה. כך, פריט "ישן" של לקוחה אחת, הופך לפריט חדש במלתחה של אחרת.
לפרטים והשקעה ב-E-Fashionista >>
המודל העסקי
המודל העסקי מבוסס על שלושה ערוצי הכנסות שונים מכל סוג של חנות בפלטפורמה: חנות וירטואלית עצמאית - חנות מנוהלת על ידי הלקוח/ה, בחירת פריטים, תמחור ושיווק, והחברה משלימה את תהליך האיסוף והמשלוח.
+ E FASH - חנות שמנוהלת על ידי צוות E-Fashionista, מאיסוף ובחירת הפריטים, התמחור, השיווק, המכירה והמשלוח.
חנות ה'רה-קוטור' - חנות זו מנוהלת על ידי צוות E-Fashionista ונמכרים בה פריטי רה-קוטור. החנות תושק לקראת אמצע השנה.
בשנים האחרונות, הודות לחוק מימון המונים, ניתנה האפשרות לקהל הרחב להצטרף להשקעות בסטארט אפים תמורת מניות או אגרות חוב. מדובר בסוגים שונים של השקעות לרבות נדל"ן והשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים. אז אם אתם רוצים להשקיע במיזם הזה, אם אתם רוצים להתחבר למשקיעים-אנג'לים שכבר השקיעו, יש לכם כנראה הזדמנות.
חברה ישראלית פיתחה מערכת למדידת שחקני כדורגל
עם פוטנציאל שוק של 300 מיליון משתמשים Striker החלה לגייס משקיעים
אז כמה שחקני מגרש באמת שווים? הכירו את Striker, מערכת לבישה המודדת את ביצועיהם של שחקני כדורגל, מנתחת את הנתונים ומייצרת דור חדש של שחקנים. בעזרת אפליקציה ייעודית וכן ממשק ניהול למועדון, המערכת מנתחת, חוזה ומציגה את המידע למאמני הקבוצות, לשחקן ולהורים. המכשיר הלביש אוסף נתונים בזמן אמת ובתום המשחק מעביר את הנתונים שנמדדו אל מאגר הנתונים הייעודי של הקבוצה ומאפשר ניתוח, מעקב והשוואה בין שחקנים שונים על פי פרמטרים שונים: שכבת גיל, ליגה, קבוצה כמו כן Striker מהווה גם פתרון בעבור סקאוטרים ומאפשרת צפייה בנתוני שחקן, ביצועיו ורמתו. לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker > שוק אביזרי הספורט והאנליטיקה מוערך, נכון להיום בשווי של כ-800 מיליון דולרים בשנה והוא צפוי להגיע לשווי של 15.5 מיליארד דולרים עד שנת 2023. עם כ-2 מיליון קבוצות כדורגל בעולם, ועוד מספר לא מבוטל של קבוצות משחקי מגרש נוספים, פלח השוק המיידי של Striker מהווה כוח רכישה עצום שממתין לפתרון איכותי ומהימן. צפו בראיון עם אייל קארו, המנכ''ל והמייסד של חברת Striker שבמקרה גם שחקן כדורגל לשעבר מסביר מדוע הפיתוח של החברה שלו ישנה את שוק הכדורגל... לפרטים נוספים על ההשקעה בStriker>
