שתילי קנאביס
צילום: בלומברג
TV

חברה ישראלית מצאה פיתרון להפסדים של מיליונים בשוק הקנאביס הרפואי

פתרון חדשני של אינדורז מעורר עניין בקרב מגדלים בארה"ב וקנדה - וזו גם הזדמנות השקעה

שוק הקנאביס הוא ללא ספק אחד מהשווקים הצומחים ביותר בשנתיים האחרונות שעתיד להגיע לשווי שוק של 150 מיליארד דולר עד לשנת 2025. מדי שנה, מאות חוות קנאביס נפתחות ברחבי העולם והודות לדחיפה הרגולטורית של תחום הקנאביס ברחבי העולם, השוק צפוי לצמוח בעוד מאות אחוזים.

 

חברה ישראלית בשם Indorz, אשר הוקמה ע"י יוצאי ממר"ם ו-8200, פיתחה מערכת חדשנית אשר מאפשרת ניטור מלא של תנאי הגידול האופטימליים, המאפשרים ניתוח כמות עצומה של נתונים ומייעלים את תהליך הגידול תוך חיסכון בעלויות, זמן ואיכות הצמח. הטכנולוגיה של החברה, ענתה על הצורך הקיים בשוק לחיסכון בצריכת אנרגיה, אובדן של יבול ממזיקים, חום וטעויות אנוש ודיווח על תקלות בציוד הטכני.

 

עוד פרטים על הזדמנות ההשקעה באינדורז >

אחת הבעיות המרכזיות בשוק הקנאביס הרפואי היא איכות הצמחים. הבעיה גורמת לנזק למטופלים אבל גם להפסדים של מיליונים למגדלים. חברת אינדורז הישראלית מצאה פתרון בדמות מערכת בקרה המוחלת על חממות הקנאביס ומטייבת את התפוקה בצורה משמעותית. המערכת כבר מותקנת ופועלת אצל מגדלים בארה"ב וקנדה והחברה מתכננת להגדיל את החשיפה למגדלים נוספים רוצים לקחת חלק בהשקעה?

 

בעוד ששוק הקנאביס צומח מדי שנה ב-35% וצפוי להגיע לשווי של 150 מיליארד דולר בשנת 2025, יוצאי יחידות ממר"ם ו-8200 פיתחו טכנולוגיה שמנתחת את תנאי הגידול, חוסכת בעלויות, מתריעה על תקלות ומשפרת את איכות הצמח. החברה חתמה על הסכם שותפות עם ענקית הקנאביס בארה"ב ותשלים את קמפיין הגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז.

 

עוד פרטים על הזדמנות ההשקעה באינדורז >

קיראו עוד ב"פיפלביז"

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יאן 19/09/2019 07:57
    הגב לתגובה זו
    למה להסתבך ולהפסיד? כל ילד מקסיקני או קולומביאני יודע לזרוע, לגדל ולטפח שתילים של סמים..תנו להם ולא צריך את המומחיות הישראלית...
  • 3.
    S.m 19/09/2019 00:05
    הגב לתגובה זו
    Seedo נותנת את הפתרון
  • סידו נותנת פתרון למגדל הביתי לא לחקלאי (ל"ת)
    יריב 19/09/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
  • חיים 20/09/2019 10:28
    תבדוק את הצמך טוב יש להם ךתרועות לגידול תעשייתי
  • 2.
    agronom 18/09/2019 23:51
    הגב לתגובה זו
    אני משער שחיישנים יש והם עובדים כראוי. אבל כדי שגונבי הדעת הללו ידעו לייצר ACTION ITEMS, הם חייבים להכיר את הגידול לפני ולפנים! להשקות יותר? לקרר? לחמם? וזה לגבי כול סוג גידול, בכול נקודה על פני כדור הארץ. ואת הידע הזה אין להם. חבל
  • אמיתי 19/09/2019 12:11
    הגב לתגובה זו
    מה שהמערכת שלהם יודעת לעשות זה ייצר אחידות בתנאי הגידול כך שברגע שהחקלאי יודע איך לגדל בצורה מיטבית הוא יודע גם איך לשמור על איכות הגידול בין מחזור למחזור. זו בעיה קשה שמטרידה את המגדלים והמערכת של אינדורז אמורה לפתור אותה.
  • Agronom 19/09/2019 22:42
    ומערכות כמו אלו להן כיוונת יש למכביר כבר מעלה משלושים שנה. הפרזנטור טען שהמערכת שלהם פולטת אקשיין טיטמס, ולא הציג "כך תעשה" אחד - כי מערכת שכזאת לא יודעת מה להחליט. מערכות מהסוג הזה אמורות לפעול הפוך - אם הידע ישנו, לגבי הגידול הנתון, מזינים אותו למערכת. המערכת אמורה למדוד את הנתונים העכשווייים ולשנות את הפרמטרים על-פי הנדרש. מה שהציג גונב הדעת, לא עושה את העבודה. יתכן והמערת כן יודעת לעשות זאת, אך זה לא הוצג
  • 1.
    קישקוש אחד גדול (ל"ת)
    שועלי 18/09/2019 11:03
    הגב לתגובה זו
מטוסמטוס

הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית

שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.

נושאים בכתבה פיפלביז
סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולםכלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישוםממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >