עוה"ד של קרוקס: "בשנים האחרונות הושמדו מיליון זוגות מזויפים, היום יודעים שעם קרוקס לא מתעסקים"
תקופת החגים זו תקופה של קניות, מתנות לבני המשפחה, לחברים וגם כל אחד לעצמו, יש זמן ולחלק מאתנו יש גם קצת כסף. זה הזמן להזכיר, לא מעט מוצרים מזויפים מונחים על מדפי השווקים והסערה האחרונה סביב "הדבש הזוייף" היא רק תזכורות. בשוק קיימים חיקויים וזיופים שונים, וניתן לסווג אותם לשלושה סוגים עיקריים. האחד הינו הכוונה שהמוצר המזויף יראה בדיוק כמו המוצר המקורי - דמיון מוחלט. הסוג השני, שימוש באותיות זהות בלוגו המותג עם שינוי קל של החלפת מיקום האותיות או החלפת אות אחת, תוך שמירה על דימיון באמירת השם כדוגמת 'קוצ'י' במקום 'גוצי'' וכד'.
והסוג השלישי הינו חיקוי 'לא מושלם' של המוצר המקורי, זיוף זה מכונה 'גניבת עין' ובו בעצם משתמשים במוניטין של המותג. בסוג זה של זיוף ישנו ניסיון לנצל את המוניטין ובו בזמן ניסיון להשאיר מספיק נקודות שוני שלא ניתן יהיה לטעון שהרוכש חשב שהוא קונה את המוצר האמיתי.
עו"ד ליעד וטשטיין המייצג בישראל בין היתר את סוני טושיבה נוקיה, קרוקס, לוריאל ועוד, מתייחס לתופעת הזיופים בישראל; עו"ד גלית בונה: "אפילו את הספרים בישראל התחילו לזייף".