Cal בקמפיין המשך למהלך "לקבל יותר"

הקמפיין עולה תחת הסיסמא: "כשמקבלים הנחות - משלמים פחות", בהשקעה של 4 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת Cal ממשיכה את מהלך "Cal לקבל יותר" לביטול צבירת הנקודות בכרטיס האשראי שהושק בחודש אוגוסט האחרון. במסגרת התכנית, הלקוח בוחר את הרשתות בהן הוא רוצה לקבל הנחה קבועה מתוך 41 רשתות שיווק.

ביום ראשון (11.11) יעלה שלב ב' של הקמפיין למהלך בכיכובו של שי אביבי. בקמפיין החדש, הכולל 3 סרטונים שונים, פונה אביבי אל הצופים מלשכתו ומביא את חוויותיהם של לקוחות שהצטרפו לתכנית ובאמצעותן מסביר את יתרונות התכנית החדשה.

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, בהשקעה של 4 מיליון שקל, תחת הסיסמא: "כשמקבלים הנחות - משלמים פחות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה