סקר TIM: גוגל ממשיך להוביל בפער; וואלה ו-YNET נחלשו

עוד מנתוני סקר TIM של חודש אוקטובר: "נענע10" מתחזק, אתר שיתוף הקבצים "יו-טיוב" נחלש, אתר "קשת" בירידה קלה ואתר "רשת" שומר על איזון; בגזרה הכלכלית - אתר "דה מרקר" נחלש מעט, כמו גם אתר "הארץ" ו"גלובס" רושם עלייה קלה
אפרת אדיר |

היקף השימוש באינטרנט בישראל נאמד בכ-3.9 מיליון משתמשים, בגילאי 13 ומעלה - כ-55% מכלל האוכלוסייה. כך עולה מנתוני סקר TIM לחודש אוקטובר המתפרסם היום (ב').

מהנתונים עולה, כי גוגל צועדת שוב בראש ואחריה האתרים וואלה! ו-YNET, כמו בחודשים האחרונים, אולם עדיין גוגל מצליחה להגדיל את הפער עם 90.6% חשיפה, לעומת 88.8% בחודש קודם. וואלה! יורד בשיעור החשיפה ל-72.5% (לעומת 73.6%) ו-YNET רושם ירידה חדה ל-57.9% (לעומת 61.5% בספטמבר).

פורטל "נענע10", בשיתוף עם ערוץ 10, שומר אף הוא על המקום ה-4 מהחודש הקודם ומתחזק באחוזי הצפיה - 34%. פורטל msn, קופץ 2 שלבים וסוגר את החמישיה הראשונה בדרוג עם 31% חשיפה שבועית.

אתר NRG מקבוצת מעריב, שומר על המקום ה-6 ויורד מעט באחוזי החשיפה ל-27.5% לעומת 28% בספטמבר.

ירידה של 2 שלבים רושם אתר שיתוף קבצי הווידיאו "יו-טיוב", אל המקום ה-7 עם 26.8% חשיפה. התחזקות מעניינת רושם אתר "דפי זהב" שעולה למקום ה-8 עם 25.6% לעומת 19.4% בלבד בספטמבר. גם אתר הלוחות "יד 2" רושם עלייה נאה עם 22.5% לעומת 17.5% בחודש קודם.

אתר הזכיינית "קשת", ממשיך לרדת, 2 שלבים הפעם, אל המקום ה-17 עם 12%. לעומתו, האתר המתחרה של "רשת" שומר על איזון במקום ה-20 עם 10.5% צפייה.

בבחינת האתרים הכלכליים, נמשכת מגמה של ירידה קלה באחוזי החשיפה שהחלה בתקופת החגים. אתר "גלובס" יורד שלב למקום ה-19 אך עולה מעט בשיעורי החשיפה השבועיים (11.8%). אתר "דה מרקר" דווקא עולה שלב למקום ה-18 אך יורד מעט בחשיפה (12% לעומת 12.6% בספטמבר). גם אתר "הארץ" עולה שלב למקום ה-15 אך רושם ירידה קלה בחשיפה ל-12.5%, לעומת 12.9%.

בבחינת אתרי הספורט, אתר ONE שומר על מיקומו ה-13 בטבלה אך רושם ירידה בחשיפה ל-14.8%. ירידה נוספת רושם גם המתחרה, אתר "ספורט 5" עם 13.4% חשיפה (לעומת 14.8% בחודש קודם), אך מצליח לשמור על המקום ה- 14 בדרוג.

סקר TIM נערך בקרב מדגם מייצג של 798 גולשי אינטרנט. מהסקר עולה עוד, כי ישנה אבחנה ברורה בין גברים לנשים בכל הקשור לנושאי התוכן המעניינים אותם. בעוד תחום הספורט פופולארי בקרב גברים, נשים מתעניינות בתחומי בריאות באתרים השונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה