"וומן אונלי" נכנסת לתחום הביגוד הרפואי לנשים

תחל לשווק חזיות תמיכה ייחודיות המותאמות לנשים לאחר ניתוח להגדלת חזה; ההשקעה במהלך: 1.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת הבוטיקים להלבשה תחתונה "women only" נכנסת לתחום הביגוד הרפואי ומשיקה במשותף עם חברת "ראול נאווי בע"מ" קולקציית חזיות ייחודיות המותאמת לנשים לאחר ניתוח להגדלת חזה, תחת המותג: Le Mystère, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

משה רוזנטל, מנכ"ל ומבעלי רשת Women Only: "המלך נרקם ביננו לבין ראול נאווי - בעל הזיכיון הבלעדי בישראל לשיווק המותג "לה מיסטר" בישראל. מטרת המהלך להגביר את המודעות וחשיבות ההתאמה המדויקת של החזייה למבנה החזה המתקבל לאחר הניתוח, ולשמש כחלון הזדמנויות להתרחבות לקטגוריות נוספות. אנו מעריכים כי בעקבות הכניסה לקטגורית הביגוד הרפואי יגדל היקף המכירות בכ-7%".

קולקציית המותג "לה מיסטר" כוללת: חזיית סטרפלס עם רפידות הגנה, חזיית-גופייה, חזיית-גופייה עם סגירה קדמית, חזייה סקסית עשויה תחרה וחזייה סקסית שקופה. הקולקציה מיוצרת במידות 30, 32, 34 ו-36 והחברה צופה בעתיד ייצור של מידות 33 ו-35 על מנת להציע התאמה טובה יותר.

רשת Women Only מונה כיום 26 סניפים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה