H&O: ההפסד גדל ל-2.84 מיליון שקל ברבעון

עם זאת חל גידול של כ-14% במחזור המכירות ברבעון השלישי של 2005: 86 מיליון שקל לעומת 75.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
חזי שטרנליכט |

רשת האופנה H&O מדווחת על גידול של כ-14% במחזור המכירות ברבעון השלישי של 2005: 86 מיליון שקל לעומת 75.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הנוכחי נרשם הפסד נקי של 3.7 מיליון שקל לעומת 1.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה החברה הפסד של 2.84 מיליון שקל לעומת 1.41 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ההפסד הרבעוני נובע מכך שהשנה, לעומת השנה שעברה, נכללו המכירות לראש השנה והחגים בחודש אוקטובר, ועל כן תוצאות המכירות המוגברות בהם נכללות ברבעון הרביעי. בנוסף, במהלך הרבעון השלישי בשנה הקודמת רשמה החברה הכנסות מסים בגין הפסד תקופתי שלא נרשם השנה. לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, מגמת הצמיחה המתמשכת במכירות השתקפה גם בחודש אוקטובר במהלך תקופת החגים, אז הגיעה לשיאה. הקמפיין של הרשת - בו נראית מילי אביטל מול המראה עם קולקציית החורף של H&O - זכה לתגובות אהדה רבות וזכירות גבוהה, דבר שניכר גם בתוצאות המכירות. ביולי 2005 זכתה החברה, יחד עם חברות נוספות, במכרז משרד הביטחון למכירת פריטי אופנה וביגוד בארבעה תחומים: ציוד אישי והלבשה תחתונה, הנעלה וביגוד ספורט, ציוד ספורט ונעליים תקניות. תוקפו של הסכם ההתקשרות הוא 12 חודשים, ולמשרד הביטחון נתונה אופציה להארכתו עד ל- 36 חודשים. היקף המכירות לכל החברות הזוכות במכרז מוערך בכ- 70 מיליון ש"ח כולל מע"מ בשנה הראשונה. רשת האופנה H&O מפעילה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת נמצאת בשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת. מנכ"ל H&O הוא ניצן הדס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה