הפועלים יוצא בקמפיין נרחב לשירות המסרונים החדש שלו
בנק הפועלים יוצא השבוע בקמפיין להשקת "פועלים on time" -שירות עדכונים והתראות חדשני שהחל הבנק להציע לכל לקוחותיו. השירות מאפשר קבלת עדכונים באמצעות הודעות מסרונים (SMS) ו/או דואר אלקטרוני על אירועים חשובים בחשבון ומהווה פריצת דרך משמעותית בתחום הבנקאות ומערכת היחסים של הבנק עם הלקוח.
הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. בסרטון הפרסום בטלוויזיה, מוצגים היתרון המשמעותי של השירות החדש, שכוללים את האפשרות לקבל מידע שעוזר לקבל החלטות נכונות. במקפיין יוצג לדוגמא: שלט החוצות שמשתנה מספר לתמר, גיבורת הסרטון, כי משמיעים עכשיו ברדיו את השיר שהיא אוהבת. מכשירי טלוויזיה בחלון ראווה של חנות מזהירים אותה מפני שלולית.
כיתוב על גבי חולצה של עובר אורח ברחוב, מזכיר לה לקנות מתנה. והשלט בחנות הצעצועים מספר לה כי כדאי שתקנה מכונית עם שלט.המסרים שמופיעים תמיד בעיתוי הנכון מסייעים לה להתנהל בצורה מושכלת, או כפי שמסכם לפיד בקמפיין: "החיים הרבה יותר קלים כשאתה מגלה הכל בזמן".
"פועלים on time" מאפשר ללקוח להתעדכן בשינויים ואירועים המתרחשים בחשבונו בכל העת בצורה יזומה ע"י הבנק, על-פי בחירה והגדרה של הלקוח, שניתנת לשינוי על ידו בכל עת. מבדיקות שערך בנק הפועלים עולה, כי כשני שלישים מלקוחותיו בגילאי 21-65 , משתמשים ב-SMS ו/או דואר אלקטרוני, וכך ניתן להבטיח לרוב הלקוחות עדכון שוטף של המתרחש בחשבון הבנק שלהם.
חבילת ההודעות הכוללת את מוצרי חשבון שוטף (עו"ש) מוצעת בחינם עד סוף חודש פברואר 2006, לצורך היכרות עם השירות ושיפור יכולתם של לקוחות בנק הפועלים להתמודד עם הוראות בנק ישראל שאוסרות על חריגות ממסגרות האשראי המאושרות, שייכנסו לתוקף מינואר 2006. לאחר מכן, תוצע חבילת ההודעות ללקוחות הפועלים במסלולים (כ-700 אלף מלקוחות הבנק) ולסטודנטים בעלות של 2.25 ל-4.5 שקל לחודש. לקוחות אחרים ישלמו 9 שקל לחודש.