מותג הרכב החשמלי הסיני Aiways
צילום: יח"צ

אחרי החדרה שקטה: Aiways בחר במשרד הפרסום New

כשמונה חודשים לאחר שהושק בישראל, מותג הרכב החשמלי הסיני בחר במשרדו של צור גולן, לאחר שבחן מספר משרדי פרסום. קמפיין ראשון צפוי לעלות בינואר
ביז מדיה |

מותג הרכב החשמלי הסיני Aiways בחר במשרד הפרסום New לקראת ההשקה הפרסומית של המותג בישראל. Aiways בחן לאחרונה מספר משרדים עד שבחר במשרדו של הפרסומאי ואיש הקריאטיב צור גולן.

 

Aiways הוקמה בשנת 2017 כחברת סטארט-אפ. לארץ הגיע המותג באפריל השנה, אולם השקת המותג לא לוותה במהלכים פרסומיים, ולמרות זאת נמכרו עד כה כ-1,000 יחידות, מהן 400 כבר נמסרו ללקוחות. בנוסף,  באמצעות book a trial - ממשק דיגיטלי להזמנת התנסות נהיגה, נעשו מעל 3,000 התנסויות בבית הלקוח. 

כעת מתוכנן לעלות קמפיין פרסומי בינואר הקרוב, לצד מהלכים שיווקיים כגון השקת מרכז חוויה בהרצליה החודש. בחברה אומרים כי המעבר של הקמעונאות לאון ליין, לאחרונה גם בשוק הרכב, דרשה התווית שינוי הפרדיגמה על תפקידו של הייצוג הפיזי של מותג ושינוי מאולם תצוגה למרכז מותג חווייתי. 

ל-Aiways נוכחות גלובלית הולכת וגוברת באירופה עם מרכזי מכירות ב-10 מדינות ביניהן גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה ולאחרונה גם שוויץ, מרכז מחקר ופיתוח בעיר אינגולשטדט בגרמניה, מרכז לוגיסטי בהולנד כמו כן, מפעל חדשני ומתקדם עם יכולת ייצור של עד 300 אלף כלי רכב בשנה ומפעל סוללות חדיש ומתקדם בסין.

לדברי ענבר נחשון מ-Aiways ישראל, "אנו מאוד נרגשים לקראת ההשקה הרשמית של המותג בישראל ומרגישים שהחיבור עם צור וצוות New נכון ומדוייק למותג ולנו". 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.