מותג הרכב החשמלי הסיני Aiways
צילום: יח"צ

אחרי החדרה שקטה: Aiways בחר במשרד הפרסום New

כשמונה חודשים לאחר שהושק בישראל, מותג הרכב החשמלי הסיני בחר במשרדו של צור גולן, לאחר שבחן מספר משרדי פרסום. קמפיין ראשון צפוי לעלות בינואר
ביז מדיה |

מותג הרכב החשמלי הסיני Aiways בחר במשרד הפרסום New לקראת ההשקה הפרסומית של המותג בישראל. Aiways בחן לאחרונה מספר משרדים עד שבחר במשרדו של הפרסומאי ואיש הקריאטיב צור גולן.

 

Aiways הוקמה בשנת 2017 כחברת סטארט-אפ. לארץ הגיע המותג באפריל השנה, אולם השקת המותג לא לוותה במהלכים פרסומיים, ולמרות זאת נמכרו עד כה כ-1,000 יחידות, מהן 400 כבר נמסרו ללקוחות. בנוסף,  באמצעות book a trial - ממשק דיגיטלי להזמנת התנסות נהיגה, נעשו מעל 3,000 התנסויות בבית הלקוח. 

כעת מתוכנן לעלות קמפיין פרסומי בינואר הקרוב, לצד מהלכים שיווקיים כגון השקת מרכז חוויה בהרצליה החודש. בחברה אומרים כי המעבר של הקמעונאות לאון ליין, לאחרונה גם בשוק הרכב, דרשה התווית שינוי הפרדיגמה על תפקידו של הייצוג הפיזי של מותג ושינוי מאולם תצוגה למרכז מותג חווייתי. 

ל-Aiways נוכחות גלובלית הולכת וגוברת באירופה עם מרכזי מכירות ב-10 מדינות ביניהן גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה ולאחרונה גם שוויץ, מרכז מחקר ופיתוח בעיר אינגולשטדט בגרמניה, מרכז לוגיסטי בהולנד כמו כן, מפעל חדשני ומתקדם עם יכולת ייצור של עד 300 אלף כלי רכב בשנה ומפעל סוללות חדיש ומתקדם בסין.

לדברי ענבר נחשון מ-Aiways ישראל, "אנו מאוד נרגשים לקראת ההשקה הרשמית של המותג בישראל ומרגישים שהחיבור עם צור וצוות New נכון ומדוייק למותג ולנו". 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.