תקציב חדש-ישן בבאומן: נוקיה שעבר לייבוא של חברת ח.י
מותג מכשירי הסלולר נוקיה שעבר תהפוכות רבות בשנה האחרונה ועבר ליבואנית חדשה בישראל - מיורוקום לחברת ח.י שבשליטת יוסף סרודי - יטופל במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.
באומן בר ריבנאי החל לטפל בתקציב הפרסום של נוקיה לפני יותר משנה, אז ניהל עבורה את ההשקה המחודשת בישראל. במהלך השנה האחרונה, שאול אלוביץ' בעליה של חברת יורוקום ובעל השליטה בבזק נקלע לקשיים כלכליים, צבר הפסדים של 2.5 מיליארד שקלים ב-8 שנים, נחקר במשטרה בחשד למתן שוחד לראש הממשלה באמצעות סיקור מוטה לטובתו באתר וואלה וכן בגין פרשת "תיק 4000" שבמסגרתה נחשד בכך שמכר את מניותיו ב-yes לבזק לפי שווי מנופח שאינו כלכלי, על חשבון הציבור שמחזיק במניות בזק.
באפריל 2018 מכרו הנאמנים של חברות הבנות של אלוביץ' את פעילות יורוקום לח.י תמורת כ-15 מיליון שקלים. העסקה כוללת את פעילות הסלולר של נוקיה והזיכיון לייבוא מזגני TCL (שתקציב הפרסום שלהם מטופל בענבר מרחב G). בנוסף תשלם ח.י. 1.5% ממחזור המכירות העתידי של 2 המותגים ב-5 השנים הקרובות עד לסכום של 3 מיליון שקל.
עם רכישת פעילות הסלולר וזכיון הייבוא בחנה חברת ח.י את אופציות ההתקשרות שעומדות בפניה בשוק הפרסום וכוללות בין היתר את מקאן תל אביב שמטפל במותג LG, יהושע TBWA שטיפל בעבר ב-LG וכיום מטפל בקו הלבן של מוצרי החברה וענבר מרחב G שמטפל במזגני TCL. בסופו של יום החליטה החברה להמשיך את ההתקשרות עם באומן שיחדש בקרוב את פעילות הפרסום של Nokia שהשיקה לאחרונה מספר דגמים חדשים.
- 3.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 23/07/2018 15:12הגב לתגובה זו
- 2.תקציב מת למשרד מת (ל"ת)יוסי לא בא טוב 22/07/2018 12:11הגב לתגובה זו
- 1.השיג גדול (ל"ת)שי 19/07/2018 15:36הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
