עד לסיום המכרז: טל פרייפלד מ"מ סמנכ"ל הטלוויזיה בתאגיד
בתאגיד השידור הציבורי כאן החליטו כי טל פרייפלד תשמש בנתיים כממלאת מקום סמנכ"ל הטלוויזיה, עד לסיום ההליך המכרזי שנמצא בימים אלו בעיצומו - כך נודע לאייס. היום (יום ג') תסיים סמנכ"לית הטלוויזיה ליסה שילוח-עוזרד את עבודתה בתאגיד, מה שהוביל לקיומו של המכרז.
השבוע פורסם בגלובס כי לישורת האחרונה במכרז הגיעו שלושה: יונה ויזנטל, הילי חורב-קסוטו וגידי יהושע, שהחליט בסופו של דבר להסיר את מועמדותו לאחר הזימונים לשיחות אישיות. אחד מ-2 המועמדים יכנס לתפקיד שאויש עד כה על ידי 2 סמנכ"לים, שהחליטו אחרי זמן קצר לעזוב את התפקיד. הראשונה הייתה דינה לניר שעזבה את תפקידה בינואר 2017 לאחר כשנה בתפקיד, ואחריה שילוח, שגם החליטה לעזוב לאחר שנה.
כדי שלא יווצר חלל ניהולי בין עזיבתה של שילוח ועד לכניסתו לתפקיד של הזוכה במכרז המחדש, הוחלט בתאגיד כי פרייפלד תשמש בתפקיד על תקן ממלאת מקום. פרייפלד הצטרפה לכאן לפני כשנתיים כמנהלת אגף הפרוגרמינג, במהלך הקמת התאגיד. עד אז שמשה כיועצת עצמאית בנושאי מחקר ואסטרטגיה בחינוכית, ובעברה עבדה כאנליסטית מחקר ומנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה של בקשת.
בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים.
- 5.ש 26/04/2018 09:09הגב לתגובה זומנהל מנוסה, חכם ומתאים מאד
- יונה ויזנטל 06/05/2018 09:29הגב לתגובה זואדם שוחושב רק על קידומו העצמי מעולה לעצמו.
- 4.אודי 25/04/2018 12:07הגב לתגובה זובזבוז מטורף של כספי ציבור
- 3.ויזנטל לא מתאים 24/04/2018 22:30הגב לתגובה זויונה ויזנטל אדם שלא הוכיח עצמו, המון כשלונות לא מובלים להצלחות. כאן יטעו. ובגדול!!!
- 2.יונה ויזנטל 24/04/2018 19:35הגב לתגובה זואם ויזנטל יזכה, הקצת שיש בכאן לא ישאר. ראיתי את זה ב YES ומכירה מקרוב.
- מבפנים 30/04/2018 13:45הגב לתגובה זוהקים ב yes אגף תוכן מפואר, שהתפורר אחרי עזיבתו.
- 1.בהצלחה לטל המדהימה!! (ל"ת)אוהבת 24/04/2018 15:13הגב לתגובה זו
- ג 26/04/2018 09:09הגב לתגובה זובהצלחה טל

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
