תאגיד השידור כאן
צילום: יח"צ כאן

עד לסיום המכרז: טל פרייפלד מ"מ סמנכ"ל הטלוויזיה בתאגיד

פרסום ראשון: היום תעזוב ליסה שילוח-עוזרד את כאן, ועד לסיום המכרז לבחירת מחליף, הוחלט שראש חטיבת מחקר, תכנון ואסטרטגיה טל פרייפלד תמלא את התפקיד
אלכסנדר כץ | (8)

בתאגיד השידור הציבורי כאן החליטו כי טל פרייפלד תשמש בנתיים כממלאת מקום סמנכ"ל הטלוויזיה, עד לסיום ההליך המכרזי שנמצא בימים אלו בעיצומו - כך נודע לאייס. היום (יום ג') תסיים סמנכ"לית הטלוויזיה ליסה שילוח-עוזרד את עבודתה בתאגיד, מה שהוביל לקיומו של המכרז.

 

השבוע פורסם בגלובס כי לישורת האחרונה במכרז הגיעו שלושה: יונה ויזנטל, הילי חורב-קסוטו וגידי יהושע, שהחליט בסופו של דבר להסיר את מועמדותו לאחר הזימונים לשיחות אישיות. אחד מ-2 המועמדים יכנס לתפקיד שאויש עד כה על ידי 2 סמנכ"לים, שהחליטו אחרי זמן קצר לעזוב את התפקיד. הראשונה הייתה דינה לניר שעזבה את תפקידה בינואר 2017 לאחר כשנה בתפקיד, ואחריה שילוח, שגם החליטה לעזוב לאחר שנה.

 

כדי שלא יווצר חלל ניהולי בין עזיבתה של שילוח ועד לכניסתו לתפקיד של הזוכה במכרז המחדש, הוחלט בתאגיד כי פרייפלד תשמש בתפקיד על תקן ממלאת מקום. פרייפלד הצטרפה לכאן לפני כשנתיים כמנהלת אגף הפרוגרמינג, במהלך הקמת התאגיד. עד אז שמשה כיועצת עצמאית בנושאי מחקר ואסטרטגיה בחינוכית, ובעברה עבדה כאנליסטית מחקר ומנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה של בקשת.

 

בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ש 26/04/2018 09:09
    הגב לתגובה זו
    מנהל מנוסה, חכם ומתאים מאד
  • יונה ויזנטל 06/05/2018 09:29
    הגב לתגובה זו
    אדם שוחושב רק על קידומו העצמי מעולה לעצמו.
  • 4.
    אודי 25/04/2018 12:07
    הגב לתגובה זו
    בזבוז מטורף של כספי ציבור
  • 3.
    ויזנטל לא מתאים 24/04/2018 22:30
    הגב לתגובה זו
    יונה ויזנטל אדם שלא הוכיח עצמו, המון כשלונות לא מובלים להצלחות. כאן יטעו. ובגדול!!!
  • 2.
    יונה ויזנטל 24/04/2018 19:35
    הגב לתגובה זו
    אם ויזנטל יזכה, הקצת שיש בכאן לא ישאר. ראיתי את זה ב YES ומכירה מקרוב.
  • מבפנים 30/04/2018 13:45
    הגב לתגובה זו
    הקים ב yes אגף תוכן מפואר, שהתפורר אחרי עזיבתו.
  • 1.
    בהצלחה לטל המדהימה!! (ל"ת)
    אוהבת 24/04/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
  • ג 26/04/2018 09:09
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה טל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.