עד לסיום המכרז: טל פרייפלד מ"מ סמנכ"ל הטלוויזיה בתאגיד
בתאגיד השידור הציבורי כאן החליטו כי טל פרייפלד תשמש בנתיים כממלאת מקום סמנכ"ל הטלוויזיה, עד לסיום ההליך המכרזי שנמצא בימים אלו בעיצומו - כך נודע לאייס. היום (יום ג') תסיים סמנכ"לית הטלוויזיה ליסה שילוח-עוזרד את עבודתה בתאגיד, מה שהוביל לקיומו של המכרז.
השבוע פורסם בגלובס כי לישורת האחרונה במכרז הגיעו שלושה: יונה ויזנטל, הילי חורב-קסוטו וגידי יהושע, שהחליט בסופו של דבר להסיר את מועמדותו לאחר הזימונים לשיחות אישיות. אחד מ-2 המועמדים יכנס לתפקיד שאויש עד כה על ידי 2 סמנכ"לים, שהחליטו אחרי זמן קצר לעזוב את התפקיד. הראשונה הייתה דינה לניר שעזבה את תפקידה בינואר 2017 לאחר כשנה בתפקיד, ואחריה שילוח, שגם החליטה לעזוב לאחר שנה.
כדי שלא יווצר חלל ניהולי בין עזיבתה של שילוח ועד לכניסתו לתפקיד של הזוכה במכרז המחדש, הוחלט בתאגיד כי פרייפלד תשמש בתפקיד על תקן ממלאת מקום. פרייפלד הצטרפה לכאן לפני כשנתיים כמנהלת אגף הפרוגרמינג, במהלך הקמת התאגיד. עד אז שמשה כיועצת עצמאית בנושאי מחקר ואסטרטגיה בחינוכית, ובעברה עבדה כאנליסטית מחקר ומנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה של בקשת.
בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים.
- 5.ש 26/04/2018 09:09הגב לתגובה זומנהל מנוסה, חכם ומתאים מאד
- יונה ויזנטל 06/05/2018 09:29הגב לתגובה זואדם שוחושב רק על קידומו העצמי מעולה לעצמו.
- 4.אודי 25/04/2018 12:07הגב לתגובה זובזבוז מטורף של כספי ציבור
- 3.ויזנטל לא מתאים 24/04/2018 22:30הגב לתגובה זויונה ויזנטל אדם שלא הוכיח עצמו, המון כשלונות לא מובלים להצלחות. כאן יטעו. ובגדול!!!
- 2.יונה ויזנטל 24/04/2018 19:35הגב לתגובה זואם ויזנטל יזכה, הקצת שיש בכאן לא ישאר. ראיתי את זה ב YES ומכירה מקרוב.
- מבפנים 30/04/2018 13:45הגב לתגובה זוהקים ב yes אגף תוכן מפואר, שהתפורר אחרי עזיבתו.
- 1.בהצלחה לטל המדהימה!! (ל"ת)אוהבת 24/04/2018 15:13הגב לתגובה זו
- ג 26/04/2018 09:09הגב לתגובה זובהצלחה טל

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.