עד לסיום המכרז: טל פרייפלד מ"מ סמנכ"ל הטלוויזיה בתאגיד
בתאגיד השידור הציבורי כאן החליטו כי טל פרייפלד תשמש בנתיים כממלאת מקום סמנכ"ל הטלוויזיה, עד לסיום ההליך המכרזי שנמצא בימים אלו בעיצומו - כך נודע לאייס. היום (יום ג') תסיים סמנכ"לית הטלוויזיה ליסה שילוח-עוזרד את עבודתה בתאגיד, מה שהוביל לקיומו של המכרז.
השבוע פורסם בגלובס כי לישורת האחרונה במכרז הגיעו שלושה: יונה ויזנטל, הילי חורב-קסוטו וגידי יהושע, שהחליט בסופו של דבר להסיר את מועמדותו לאחר הזימונים לשיחות אישיות. אחד מ-2 המועמדים יכנס לתפקיד שאויש עד כה על ידי 2 סמנכ"לים, שהחליטו אחרי זמן קצר לעזוב את התפקיד. הראשונה הייתה דינה לניר שעזבה את תפקידה בינואר 2017 לאחר כשנה בתפקיד, ואחריה שילוח, שגם החליטה לעזוב לאחר שנה.
כדי שלא יווצר חלל ניהולי בין עזיבתה של שילוח ועד לכניסתו לתפקיד של הזוכה במכרז המחדש, הוחלט בתאגיד כי פרייפלד תשמש בתפקיד על תקן ממלאת מקום. פרייפלד הצטרפה לכאן לפני כשנתיים כמנהלת אגף הפרוגרמינג, במהלך הקמת התאגיד. עד אז שמשה כיועצת עצמאית בנושאי מחקר ואסטרטגיה בחינוכית, ובעברה עבדה כאנליסטית מחקר ומנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה של בקשת.
בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים.
- 5.ש 26/04/2018 09:09הגב לתגובה זומנהל מנוסה, חכם ומתאים מאד
- יונה ויזנטל 06/05/2018 09:29הגב לתגובה זואדם שוחושב רק על קידומו העצמי מעולה לעצמו.
- 4.אודי 25/04/2018 12:07הגב לתגובה זובזבוז מטורף של כספי ציבור
- 3.ויזנטל לא מתאים 24/04/2018 22:30הגב לתגובה זויונה ויזנטל אדם שלא הוכיח עצמו, המון כשלונות לא מובלים להצלחות. כאן יטעו. ובגדול!!!
- 2.יונה ויזנטל 24/04/2018 19:35הגב לתגובה זואם ויזנטל יזכה, הקצת שיש בכאן לא ישאר. ראיתי את זה ב YES ומכירה מקרוב.
- מבפנים 30/04/2018 13:45הגב לתגובה זוהקים ב yes אגף תוכן מפואר, שהתפורר אחרי עזיבתו.
- 1.בהצלחה לטל המדהימה!! (ל"ת)אוהבת 24/04/2018 15:13הגב לתגובה זו
- ג 26/04/2018 09:09הגב לתגובה זובהצלחה טל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
