פרסום ראשון

2 קפה בבקשה: תקציב ארומה ת"א יטופל ב-M&C Saatchi

רשת בתי הקפה התל אביבית מתכוונת להתרחב בשנים הקרובות מ-40 סניפים בעיר ל-60. עם באמצעות M&C Saatchi, רוצה ארומה לשים דגש על דיגיטל וסושיאל
אלכסנדר כץ |

רשת ארומה תל אביב בחרה במשרד הפרסום M&C Saatchi לטיפול בתקשורת השיווקית של המותג, עם דגש לפעילות בדיגיטל - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות הרשת טופלה על ידי סוכנות הסושיאל והדיגיטל דיבור.

 

המותג ארומה מחולק למעשה ל-2 רשתות: הרשת הארצית המוכרת בשם ארומה אספרסו בר, ורשת ארומה תל אביב שנמצאת בבעלות מלאה של איש העסקים גולן עינת. הרשת התל אביבית פועלת בעיר מאז 1999 ומפעילה כ-40 סניפים בכל רחבי העיר, עם תכנית התרחבות משמעותית בעיר - פתיחת של עוד כ-20 סניפים בשנים הקרובות. הרשת מפעילה מגוון בתי קפה המתאימים לסביבה בה הם פועלים – כגון סניפים עסקיים, שכונתיים וסניפי רחוב אורבניים.

 

לאחרונה יצאה החברה בתהליך לבחירת משרד לטובת מהלכים שיווקיים ופרסומאים כאשר לדברי הרשת, הדגש בבחירה היה על יכולות דיגיטליות עם פוקוס על עולמות הסושיאל. עבור M&C Saatchi מדובר בגיוס מרשים למחלקת הסושיאל החדשה שנפתחה בחברה.

 

משה הלוי, מנכ״ל קבוצת GEG ומנכ"ל משותף בחברת ארומה תל אביב, מסר כי "מצאנו ב- M&C Saatchi שותף דיגיטלי מקצועי, קריאטיבי ואסטרטגי שעונה בדיוק על הצרכים שלנו. סיימנו יחד תהליך אסטרטגי שאת ניצני התוצאות שלו כבר ניתן לראות בעולמות הסושיאל שלנו".

 

מנהל קריאטיב ראשי ובעלים משותף ב- M&C Saatch, צור גולן, הוסיף: "זוהי זכות וגאווה גדולה עבורנו לצאת לדרך משותפת עם מותג על בישראל בדמות ארומה תל אביב. השקנו את מחלקת הסושיאל שלנו לפני חודש וחצי והיא כוללת כבר מספר לא מבוטל של לקוחות. החלטנו להיכנס לתוך עולמות הסושיאל תחת עיקרון אחד מרכזי - טיפול אסטרטגי וקריאטיבי בסטנדרטים של עולם הפרסום. אני שמח שאנשי שיווק מבינים היום שניהול תוכן שוטף בסושיאל יכול וצריך להיות אסטרטגי וקריאטיבי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.