חתונה ממבט ראשון
צילום: אירית זום 18
רייטינג

חדשות רשת עקפה את עשר; ניצחון ענק לחתונה ממבט ראשון

פער של 7 נק' בין 'חתונה' לבין 'מהפכה במטבח' - 21.6% מול 14.6%. יוצאות ערוץ 2 מביאות יחדיו 36%, מול 5.2% בלבד ל'גב האומה' בעשר. דרמה בחדשות ובבוקר
אלכסנדר כץ | (4)

2 יוצאות ערוץ 2 ממשיכות לנפק נתונים גבוהים יחדיו, שפוגעים בערוץ עשר ובכאן 11. בתחרות בין השתיים - יש מנצחת ברורה בפריים-טיים - קשת

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי חתונה ממבט ראשון (קשת 12) הניבה נתון שיא בפריים לקשת - 21.6%, בפער של 7 נקודות (!!!) מרשת - עם 14.6% למהפכה במטבחגב האומה (ערוץ עשר) הסתפקה ב-5.2%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) בהגשת לינוי בר-גפן, רשמה 2.3%. 

הסדרה נבסו (רשת 13) הניבה 11.6%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) ניפקה 10.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 6.8%, 'הצנרת' (רש 13) קיבלה 5.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2) זכתה ב-4.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) הניבה 2.4%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.9%.

בגזרת הבוקר - שיוויון (!!!) שוויון בין 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) לבין 'העולם הבוקר' (רשת 13) - 3.3% לשתיהן. 'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) עם 9.5% ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2) שרשמה 10.5%. מנגד 'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 6.5%, 'הכל כלול' (ערוץ עשר) עם 5.2%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.3%.

בגזרת החדשות: לראשונה עוקפת מהדורת חדשות 2 ברשת 13 את 'חדשות עשר' - עם 9.4% לרשת ו-8.7% לעשר, בעוד מהדורה נטולת פרסומות. החדשות בקשת 12 הניבו 13.5%. בחישוב מצרפי - חדשות 2 השיגה 22.9% מול 8.7% לחדשות עשר. 'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 3.9%. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    למה לא לייצר טבלה של עשר המובילות וקצת מידע על השאר? (ל"ת)
    דרור 08/11/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יריב גולן 08/11/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    אוי לנו כעם אם אלה המדדים של התרבות שלנו. הגרוע מכול שהתקשורת הבזויה כול הזמן מפרסמת את עצמה, את ממדי הריטינג הבזויים שלה ועל ידי כך מעצימה את עצמה, בלון נפוח שאף אחד לא רוצה להביט בו יותר
  • 2.
    חחח 08/11/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    אמר שחבל שלא שמו מולו תוכנית יותר רצינית והוא ינצח בקלות. חחחח.
  • 1.
    צח 08/11/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    מבחינתם ערוץ 22 עבר לשם. הבנתי שזה קורה אצל הרבה מבוגרים,רשת קיבלה צינור גדול עם ה-13.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.