חדשות רשת עקפה את עשר; ניצחון ענק לחתונה ממבט ראשון
2 יוצאות ערוץ 2 ממשיכות לנפק נתונים גבוהים יחדיו, שפוגעים בערוץ עשר ובכאן 11. בתחרות בין השתיים - יש מנצחת ברורה בפריים-טיים - קשת.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי חתונה ממבט ראשון (קשת 12) הניבה נתון שיא בפריים לקשת - 21.6%, בפער של 7 נקודות (!!!) מרשת - עם 14.6% למהפכה במטבח. גב האומה (ערוץ עשר) הסתפקה ב-5.2%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) בהגשת לינוי בר-גפן, רשמה 2.3%.
הסדרה נבסו (רשת 13) הניבה 11.6%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) ניפקה 10.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 6.8%, 'הצנרת' (רש 13) קיבלה 5.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2) זכתה ב-4.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) הניבה 2.4%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.9%.
בגזרת הבוקר - שיוויון (!!!) שוויון בין 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) לבין 'העולם הבוקר' (רשת 13) - 3.3% לשתיהן. 'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) עם 9.5% ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2) שרשמה 10.5%. מנגד 'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 6.5%, 'הכל כלול' (ערוץ עשר) עם 5.2%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.3%.
בגזרת החדשות: לראשונה עוקפת מהדורת חדשות 2 ברשת 13 את 'חדשות עשר' - עם 9.4% לרשת ו-8.7% לעשר, בעוד מהדורה נטולת פרסומות. החדשות בקשת 12 הניבו 13.5%. בחישוב מצרפי - חדשות 2 השיגה 22.9% מול 8.7% לחדשות עשר. 'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 3.9%.
- 4.למה לא לייצר טבלה של עשר המובילות וקצת מידע על השאר? (ל"ת)דרור 08/11/2017 13:34הגב לתגובה זו
- 3.יריב גולן 08/11/2017 10:06הגב לתגובה זואוי לנו כעם אם אלה המדדים של התרבות שלנו. הגרוע מכול שהתקשורת הבזויה כול הזמן מפרסמת את עצמה, את ממדי הריטינג הבזויים שלה ועל ידי כך מעצימה את עצמה, בלון נפוח שאף אחד לא רוצה להביט בו יותר
- 2.חחח 08/11/2017 10:03הגב לתגובה זואמר שחבל שלא שמו מולו תוכנית יותר רצינית והוא ינצח בקלות. חחחח.
- 1.צח 08/11/2017 10:02הגב לתגובה זומבחינתם ערוץ 22 עבר לשם. הבנתי שזה קורה אצל הרבה מבוגרים,רשת קיבלה צינור גדול עם ה-13.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.