נצחון מתוק: משרד הפרסום M&C SAATCHI זכה בתקציב הפרסום של רשת רולדין
לאחר מכרז שיצא לדרכו לפני כ-3 חודשים, עליו פורסם לראשונה באייס, משרד הפרסום M&C SAATCHI בניהולם ובבעלותם (המשותפת יחד עם הרשת הבינלאומית) של צור גולן ואלון הוכדורף זכה בתקציב הפרסום של רשת רולדין - כך נודע לאייס.
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-4.3 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקלים. בשנת 2014 זינק התקציב וכמעט הכפיל את עצמו, כשעמד על מחזור של כ-7.2 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. זינוק משמעותי נרשם בשנת 2015, אז המריא התקציב ל-13 מיליון שקלים, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כאשר 97% ממנו הושקעו בטלוויזיה. ב-4 השנים האחרונות טיפל בתקציב משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, זאת לאחר 4 שנים בהן התקציב טופל בידי זרמון גולדמן.
באוגוסט 2014 מונתה למנכ"לית הרשת נתי בר ששימשה עד אז בתפקיד המשנה למנכ"ל, לאחרונה היא הוחלפה על ידי נועה בכר אהרוני שסיימה לאחרונה שותפות בסטארט אפ קולינרי בינלאומי, ולפני כן שימשה במשך כעשור כסמנכ"ל שיווק ומכירות בסאני/סקיילקס, יבואנית סמסונג סלולר. לפני כשנתיים וחצי נקנתה 50% מקבוצת רולדין על ידי חברת G.E.G שבשליטת איש העסקים גולן עינת. חקק מתפקד כיום כמנכ"ל הקבוצה ושותף פעיל בפיתוח ובמהלכים אסטרטגיים ברשת.
M&C SAATCHI החל את פעילותו בישראל לפני שנה וחצי כאשר הרשת הבינלאומית השלימה את רכישתו של משרד הפרסום בן נתן גולן. כיום עומדים בראש המשרד אלון הוכדורף וצור גולן לאחר פרישתה של ענת בן נתן. במהלך 2015 ותחילת 2016 הכפיל המשרד את היקפי פעילותו עם צירוף תקציבי רב-בריח, קבוצת דלק, רשת חנויות מנטה וקבוצת חמת.
רולדין היא אחת מרשתות הקונדיטוריות ובתי הקפה הגדולות בישראל. היא מפעילה 56 סניפים בפריסה ארצית, ו-10 נוספים צפוים להיפתח בשנה הקרובה (כ-16 סניפים משמשים כבית קפה עם תפריט מנות מגוון) וקונדיטוריה ראשית בישוב קדימה שבאזור השרון. היא הוקמה ב-1987 על ידי האחים קובי ואבי חקק, שהכינו מאפים ביתיים בעבודת יד ומכרו אותם מדלת לדלת. בשנת 1989 פתחו השניים חנות ברמת השרון.
אורית מנבר סמנכ"לית השיווק של רולדין אישרה את הפרטים והוסיפה: "ניהלנו תהליך מקצועי, מסודר ומכבד לבחירת שותף חדש. אני מודה לכל משרדי הפרסום שלקחו חלק בתהליך ומברכת את השותפים החדשים שלנו ב- M&C SAATCH".
צור גולן מנהל הקריאטיב ובעלים משותף ב-M&C SAATCHI: "אנו נרגשים לצרף למשפחת הלקוחות שלנו את רולדין - "סופר ברנד" ישראלי עם עבר מעורר השראה, הווה מתוק ועתיד מבטיח. תודה להנהלת רולדין על האמון".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 1.אני 16/06/2016 20:23הגב לתגובה זוקמצנים נצלנים

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.