מסתמן: תקציב הפרסום של 'יקבי כרמל' יעבור משטרית מדיה גרופ לבאומן
תקציב הפרסום של מותג היינות 'יקבי כרמל' יעבור ממשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ לידי באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.
לפני כחצי שנה, במהלך אוגוסט 2013, הוחלט ב'כרמל מזרחי - יקבי כרמל' להעביר את תקציב הפרסום מחברון זלצמן שביט לידי רות שטרית ומשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. זאת, לאחר שהחברה ניהלה מגעים מול מספר משרדי פרסום. לאייס נודע כי באותו המועד דובר ב'כרמל מזרחי' על יציאה למכרז שבו ישתתפו אותם משרדי פרסום, אך לבסוף האופציה הזו הוקפאה ובחברה הוחלט כי התקציב יעבור לידי 'באומן' ללא מכרז.
יצוין כי נקודת הפתיחה של 'באומן בר ריבנאי' היתה טובה מזו של שאר משרדי הפרסום שהיו בתמונת התקציב. למנכ"ל יקבי כרמל - דליה מנדלמן-זוננפלד ולמשרד הפרסום יש הסטוריה משותפת שכן מנדלמן שימשה בעברה, עד ל-2010 כמנכ"ל 'שטראוס קפה' שתקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן.
ביולי 2013, כחצי שנה לאחר ש'יקבי כרמל' מכרה את השליטה לבעלים חדשים, מונתה מנדלמן-זוננפלד לתפקיד מנכ"ל החברה. כאמור, ההחלטה הראשונה שלה הייתה לסיים את ההתקשרות עם 'חברון זלצמן שביט', מי שטיפל בתקציב עד לאותו המועד ומעבר ל'שטרית מדיה גרופ'.
על פי יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2013 עמד תקציב הפרסום של 'יקבי כרמל' על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. לעומת זאת, ב-2012 כולה עמד התקציב על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יוזכר כי במהלך פברואר 2013 נמכרה השליטה (50.01% מהמניות) בחברה שהוחזקה על ידי אגודת הכורמים והסוכנות היהודית לידי קבוצת משקיעים לפי שווי של 130 מיליון שקלים.
- 5.פרסומאי 04/02/2014 14:46הגב לתגובה זוחחח דליה זה לא שטראוס קפה. בואי אספר לך מה קורה לתקציבון כמו שלך בחמישיה הראשונה. א. הם אומרים תקציב אסטרטגי בלה בלה בלה. ב. הם אומרים טלויזיה פסח ג. שותים את התקציב ד. משאירים לך פירורים ה. שלום וביי חפשי אותם שיהיה לך כסף. או יותר גרוע - פרילנסרים, תקציבאית ילדה עם 15 תקציבים, אף אחד כבר לא ממש חושב עלייך ו. את לא מאמינה ז. את מרגישה מתוסכלת ח. מכיוון שאת לא טפשה, מחפשת משרד שמתאים לתקציב קרי קטן -בינוני.
- 4.לא נעים, סיפרו להם שגילי הוא איש קריאיטיב... (ל"ת)נמוך קומה 04/02/2014 11:17הגב לתגובה זו
- 3.ברחו משטרית כמו מאש (ל"ת)שלומי 03/02/2014 14:21הגב לתגובה זו
- 2.הכל עדיף משטרית..... (ל"ת)רונן 03/02/2014 13:09הגב לתגובה זו
- 1.אורן 03/02/2014 12:22הגב לתגובה זועוד הוכחה שמה שקובע זה קשרים ולא כישורים. כל כך חבל...
- ברור שטרית יותר טובים מבאומן יא גאון (ל"ת)יואב 04/02/2014 11:15הגב לתגובה זו
- שוב ממורמר, ממורמר, ממורמר (ל"ת)03/02/2014 20:20הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
