16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תושדחב דוע רודמ

מדור עוד בחדשות

מדור עוד בחדשות

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ישראל כץ מגיב לנתניהו בנושא 'אובר' ונוקב בפיצוי האדיר שיקבלו נהגי המוניות

 |  13
מוניות או לא להיות
Share
יום לאחר הוויכוח בין ישראל כץ לבנימין נתניהו בנושא אישור השימוש באפליקציית 'אובר', שר התחבורה נאם היום (ב') בוועדת הכלכלה והתייחס לנושא: "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות".
 
שר התחבורה ישראל כץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך.
 
השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים".


אתמול בעימות בין ראש הממשלה לשר התחבורה, עקץ האחרון את נתניהו באומרו "אני לא דואג לבעלי הון מחו"ל " - כשרבים קישרו משפט זה ליחסי נתניהו-שלדון אדלסון.

אפליקציית 'אובר' אמנם פועלת בישראל מזה תקופה - אך במתכונת של הזמנת מוניות רגילה (בפועל, כמו 'גט-טקסי'). הרעיון החדשני באפליקצייה, שפועלת בערים רבות בעולם, הוא 'שידוך' נהגים פרטיים עם נוסעים המגיעים לאותו יעד - באופן שיחסוך כסף לנוסע, ויוריד את העלויות למסיע. הציבור ככלל אמנם ירוויח מנסיעות זולות יותר, אך הראשונים להפגע מהפעלת שירות זה יהיו כמובן נהיג המוניות בישראל - ועל כך פרץ הוויכוח עם נתניהו.עם זאת, חשוב לציין כי בישראל - בשל המצב הבטחוני, אפשור השימוש בשירות זה אינו מובן מאליו, בשל חשש לחטיפות על רקע בטחוני.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

13 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 א 25/01/2016 15:53 אני אישית לא הייתי מזמין מסיעה דרך אובר
כי אני לא סומך על הנהגים הישראליים. אבל האופציה צריכה להיות קיימת ואין פה שום קשר לפגיעה בנהגי המוניות. יש אולי פגיעה בתחנות המוניות... אם כל נהג אובר יקבל רשיון מונית (הסעה בתשלום) ותוגדר מידת האחריות שלו במקרה של תאונה, נזק גופני וכד', נראה.
12 ציונה 25/01/2016 15:07 ביבי פוזל ל "יום שאחרי"
או בעיברית מדוברת בכל טקסי מה יוצא לי מזה...תבדקו מי מאחרי האפליקציה...
11 ציונה 25/01/2016 15:04 חייבים להוריד מחיר המוניות
לא ייתכן שכאשר מחיר הבנזין לנסיעה של 200 ק"מ ירד ב40-50 שח לא נקבל את ההחזר הזה. לקחתי דוגמא נסיעה מחיפה או בש לנתבג אם כץ ייטפל בכך - ולא יחשוש מנהגי המוניות ( מצביעי ליכוד ) דיינו
10 תוםתום 25/01/2016 14:57 שיבדקו בבנקים בשוויץ כמה כסף יש לשרים חכ׳ים וראש ממשלה (ל"ת)
9 תום 25/01/2016 14:55 עוד שר קומבינטור נתן אישור לחברי מרכז לאוטובוסים מסין (ל"ת)
8 דני 25/01/2016 14:08 השר כץ איש עם הגיון רב שקול ואחראי לא כמו ביביטורס
כל הכבוד לשר כץ על הראיה הרחבה
7 t 25/01/2016 12:30 לאפשר לבעלי המוניות לקחת מספר לקוחות
היום ספיישל צריך להיות של הזמנה אחת. צריך לאפשר נסיעות של כמה לקוחות כאשר הנהג במסלול אחד אוסף את הלקוחות בזה אחר זה ומוריד כל אחד ביעדו. כך יוכלו להתחרות בפרטיים. יש יותר מדיי רגולציה בתחום הזה, כמו בתחומים רבים במדינה.
6 שלום 25/01/2016 12:11 אתם נהגי המוניות בוחרים ביבי והליכוד כל השנים
הרי ידוע שביבי דופק את כל מי שבוחר בו ותמיד אלו שבוחרים בו מאיימים שבבחירות לא יבחרו בו אבל מה ?? מגיע יום הבחירות ואתם נדבקים אליו ובוחרים בו .... הרי אתם לא מסוגלים לבחור משהו ומישהו אחר שדואג לכם יותר אתם פשוט פאנטים... אין מה לעשות.. אז תלמדו ותדעו לכם שביבי דופק את כל החלשים במדינה שבוחרים בו ובליכוד. תחשבו ואל תאיימו סתם ...
5 בן 25/01/2016 11:35 כץ , מה עם יעילות השוקjQuery203010114735458046198_1453713938741
אולי לא צריך הרבה נהגים, כך נהגים יוכלו לעסוק בנושאים אחרים\ נהיגה שלא במונית, הצרכנים יהנו מתעריף נמוך יותר ויתכן שזה אפילו יקל קצת על העומס בכבישים... בתקופת הרכבת הקלה במרכז הדבר חיוני ביותר..
4 גברי 25/01/2016 11:12 כץ אתה צודק
סבתא שלי תקח מכונית ותתחיל להסיע נוסעים בשכר
3 מאיר 25/01/2016 11:11 הון שלטון
אני מוריד בפנייך את הכובע שר התחבורה על עמידתך לצד נהגי המוניות מול המניפולטור ביבי. אני יודע בדיוק כמוך את העובדה שהמדינה תצטרך להכין 9 מיליארד ₪ כפיצוי לנהגי המוניות וזאת עובדה משפטית שאין עליה עוררין, הנהנתן מקיסריה לא מוטרד מהאפשרות לפגוע בביטחון הקיומי של כ-50000 נהגי מוניות בעלי משפחות, האם מר ביטחון שאל את עצמו על הסכנות שאורבות לציבור הנוסעים מצד נהגים שאינם תחת פיקוח משרד התחבורה, האם לא תש כוחו של מר גלידת פיסטוק בנסיונו להחליש מגזרים שלמים המדינה ולדרדר אותם לפת רעב, האם לקח בחשבון את המשמעות של "החלשת" 500000 בתי אב, חשבתי שישנם אנשים חכמים בשילטון, התבדיתי, אתה אחד הבודדים כבוד השר. ציבור נהגי המוניות אינו קרטל או מונופול היכול להשיב מלחמה כלכלית כמו הנ"ל, ציבור נהגי המוניות טרוד בפרנסתו והענקת ביטחון לבני משפחתם, לדאוג להענקת השכלה ראוייה לילדיו, ביבי המהלך שאתה יוצא אליו יגרום לך לתבוסה שלא חלמת עליה ביום הבוחר, ואילו אתה כבוד השר, אם תזעק את זעקת נהגי המוניות גם לא תשכח ביום הבוחר,
2 דוד 25/01/2016 10:44 הפעם כץ צודק
חייב להיות שויון - מש שמשלמים נהגי המוניות - היטלים ומידים - גם נהגי אובר חייבים לשלם.
1 אורן 25/01/2016 10:36 עוד קומבינה של ביבי
מעניין מי עומד מאחורי "אובר" עוד חבר /טייקון שביבי עושה שמיניות כדי לעזור לו על גב נהגי המוניות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.