הבירה סטלה ארטואס תשווק בקמפיין של 2 מיליון שקל

מטרת מבשלות בירה ישראל היא להגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל
חזי שטרנליכט |

מבשלות בירה ישראל קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג בירת הפרימיום הבלגית סטלה ארטואה, המצטרפת לבירות הפרימיום לף והוגרדן, ולמותגי הבירה קרלסברג, טובורג, גינס, וויינשטפן ועוד המשווקות על ידי מב"י. כחלק מהשקת המותג בחרה מבשלות בירה ישראל במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לטפל בקמפיין החדש והראשון מסוגו בישראל, שיעלה בהשקעה של כ-2 מליון שקל. הקמפיין יעלה בקרוב ברדיו, בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובגלויות שיופצו בפאבים ובמועדונים, ויושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price. המהלך ממשיך את המיצוב הבינלאומי של סטלה ארטואה, המתייחס גם למחיר הבירה המהווה ערבות לאיכותה. אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות. אנו במבשלות בירה ישראל שמחנו לקבל את זכיון לשיווק המותג, שישלים את המגוון הרחב והאיכותי של מותגי הבירות של מבשלות בירה ישראל". בחברה העריכו כי מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית". נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם. לא מדובר במותג בירה פשוט, אלא בבירה פרימיום, שתהליך הכנתה סודי ומורכב. הקמפיין החדש, הראשון לסטלה ארטואה בישראל, מדגיש את איכות הבירה, את טעמה ייחודי, ואת צביונה השונה ממותגי הבירה האחרים." שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה אדירה בתקופה האחרונה. בשנת 2004, חל גידול של 25% במכירות בירות סופר פרימיום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה