חופשה מושלמת בוילה בצפון הארץ
וילות בצפון הן אופציה מעולה לחופשה בצורה שונה בה תוכלו ליהנות מנוף עוצר נשימה המכיל צמחייה עשירה, מים זורמים ומזג אוויר נעים. הצפון מתאפיין במסלולי טיול רבים בין אם יבשים או רטובים. בין מסלולי הטיול הרטובים תוכלו לטייל ולראות נחלים, מעיינות, מפלים וימה אחת יפה במיוחד הנחשבת לפנינת הצפון, הלוא היא הכנרת.
וילה בצפון היא בחירה מעולה במידה ואתם משפחה גדולה או מספר חברים הרוצים לבוא ולטייל בצפון למספר ימים. בחופשה כזו תוכלו לשהות בוילה ומידי יום לצאת למסלול קצר אשר נמצא באזור ולאחריו לחזור אל הווילה למנוחה והתפנק מהאביזרים הרבים אותם היא מכילה.
הווילות מכילות מספר רב של חדרים ובכך מעולות לחופשה רבת משתתפים, בין אם זה חופשה לכל המשפחה המורחבת או יחד עם כל החברים. ישנן ווילות המספקות אפשרות שינה לשלושים אנשים ואף יותר. מלבד מספר החדרים הרב, רוב הווילות מכילות בריכה ממנה תוכלו ליהנות בימים נעימים וחמים ולהתרענן. אם אתם כמות גדולה של אנשים תוכלו לשחק באחד ממגוון משחקי המים הקיימים, לדוגמה, כדורסל מים.
הווילות יודעות לפנק את האורחים על ידי אבזור הבית במגוון רהיטים ואפשרויות להעברת הזמן בכיף. הווילות מכילות חדרי שינה רבים המסוגלים להכיל 6-8 חדרי שינה ויותר, מטבח רחב ומאובזר הכולל כלי בישול, סכו"ם, קומקום, תנור וכירת בישול ועוד מגוון פריטים, פינת אוכל גדולה אשר תצליח להכיל כמות רבה של אנשים, חדר סלון גדול בעל מסך טלוויזיה בו תוכלו לשבת יחד כל המשפחה, לראות סרטים וסדרות וכמובן לדבר על היום שהיה, בריכה גדולה ולעיתים גם בריכה מחוממת אליה תוכלו לקפוץ, לשחות ולהתרענן , פינת ישיבה חיצונית ומיטות שיזוף לאלו אשר רוצים להשתזף או לקרוא ספר בכיף, מספר חדרי רחצה ושירותים, שולחנות משחק כמו שולחן כדורגל ושולחן סנוקר, חצר רחבה בה הילדים יוכלו לשחק ולהתפרע ועוד מגוון מוצרים ואפשרויות היעניקו לכם חופשה חלומית.
- רוצים קרקע בחינם לבניית בית? הנה התנאים
- כמה עולה לבנות בית פרטי בתל אביב לעומת דימונה - ולמה הבדלי המחיר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חדרי השינה גדולים ומרווחים ומכילים מיטות נוחות לשינה נעימה ומנוחה, מסך טלוויזיה המחובר לערוץ כבלים עם מגוון תכנים לצפייה, מיזוג אוויר, לעיתים יש חדר רחצה פרטי, מקומות אחסון לבגדים והציוד איתו באתם ועוד. הווילה מספקת לאורח שלל פינוקים המעניקים חופשת בטן גב מעולה בחיק המשפחה או החברים מבלי צורך לצאת מהמתחם.
לחצו כאן על מנת למצוא וילות בצפון
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
