אריה דרעי
צילום: יעקב כהן
פרסום ראשון

ש"ס לקחה אישה לקמפיין: ליבנת נזרי תדברר מול המגזר הכללי

המפלגה גייסה את ליבנת נזרי לדברר את הקמפיין במגזר הלא-חרדי ואת אשר מדינה לדובר הקמפיין החרדי. בתנועת 'נבחרות' מברכים על מינוי אישה לתפקיד בכיר בקמפיין
אלכסנדר כץ | (3)

ש"ס ממשיכה להיערך לקראת הבחירות לכנסת ה-21. המפלגה החרדית שבשורותיה מעולם לא התמודדה אישה, גייסה לטובת הקמפיין את ליבנת נזרי שתהיה דוברת הקמפיין במגזר הכללי. בנוסף גויס אשר מדינה לדובר הקמפיין במגזר החרדי, ואורי איגרא יהיה רכז דוברות והסברה במגזר הכללי.

 

הם יתווספו לחלק ממערך הקמפיין אותו מנהלים אבי לרנר, יענקי ביכלר ואורן אלימלך, במאבק של המפלגה שנהנית לאחרונה מהתחזקות קלה בסקרים, שמנבאים לה 6 מנדטים.  

נזרי שימשה כיועצת אסטרטגית לארגונים ולחברות במשרד גיתם וכיועצת תקשורת לשרים ולחברי כנסת, בהם השר ישראל כ"ץ, השרה גילה גמליאל ודוברת יו"ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה. היא בעלת משרד ליחסי ציבור ולדוברות. 

מדינה היה בעבר עורך העיתון המבשר ובהמשך שימש כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת – במקביל להגשת תכנית אקטואליה בתחנת הרדיו החרדית קול חי. מאז הקיץ שעבר הוא עורך המשנה של ביטאון ש"ס החדש הדרך. ואילו איגרא, שעובד במשרד גל אורן לרנר, יהיה כאמור רכז דוברות והסברה במגזר הכללי. איגרא שימש בעבר ככתב הדתות בגלי צה"ל.

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי, הודיע ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על מינויה של אחותו, ליבנת נזרי, לדוברת הקמפיין של ש"ס, כדי שהיועץ יחליט אם ניזרי האח יוכל להמשיך להשתתף בדיונים בתיק החקירה נגד השר אריה דרעי, יו"ר ש"ס.

 

בעקבות הפרסום באייס על החלטתה של ש"ס למנות את נזרי לדוברת הקמפיין של המפלגה, מדגישים בתנועת 'נבחרות' – תנועה א-פוליטית הפועלת לשוויון וייצוג של נשים חרדיות בפוליטיקה כי "אנו מברכות בחום את הנהגת מפלגת ש"ס על החלטתה האמיצה להציב בתפקיד בכיר ובעל רגישות רבה, אישה שתפקידה להעביר את מסריה הפוליטיים, הדתיים והחברתיים של המפלגה, ועוד בתקופה שבה חלק מהסקרים מציבים את המפלגה על גבול אחוז החסימה. הצבתה של ניזרי בתפקיד מרכזי כל כך במסגרת הקמפיין מהווה עדות חיה לכך כי בשלה השעה לשריונה של אישה במפלגות החרדיות".

 

עוד מסרו ב'נבחרות' כי "בדומה לגברת נזרי גם ישנן אלפי נשים חרדיות שמחזיקות בגאון במשרות בכירות ביותר בשוק הציבורי והעסקי, זאת מתוך יראת ה' ושמירה אדוקה על גדרי הצניעות ואורחות החיים החרדיים. אין ספק כי אותן נשים יכולות גם לשמש כשליחות ציבור נאמנות בכנסת ישראל, ולקדם נושאים מהותיים החשובים לכלל הציבור החרדי בתחומי החינוך, החברה, ערכי המשפחה ועוד. לפיכך אנו קוראות לראשי המפלגות החרדיות - בשלה העת לשלב אישה שתקבלנה את ברכת הרבנים ושתוכלנה להוות כתובת ראויה וצנועה לנשים החרדיות באשר הן".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מי זו ? חלש מאד (ל"ת)
    אורן 19/02/2019 15:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תוהה בקול 30/01/2019 16:50
    הגב לתגובה זו
    נזרי מצויינת, אבל לקחת לתפקיד את אחותו של רז נזרי, המשנה ליועמ"ש, שמטפל בתיק החקירה נגדך... בוא... כבר נגמרו המקפצות.
  • 1.
    זכאי 29/01/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    זכאי
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.