ש"ס לקחה אישה לקמפיין: ליבנת נזרי תדברר מול המגזר הכללי
ש"ס ממשיכה להיערך לקראת הבחירות לכנסת ה-21. המפלגה החרדית שבשורותיה מעולם לא התמודדה אישה, גייסה לטובת הקמפיין את ליבנת נזרי שתהיה דוברת הקמפיין במגזר הכללי. בנוסף גויס אשר מדינה לדובר הקמפיין במגזר החרדי, ואורי איגרא יהיה רכז דוברות והסברה במגזר הכללי.
הם יתווספו לחלק ממערך הקמפיין אותו מנהלים אבי לרנר, יענקי ביכלר ואורן אלימלך, במאבק של המפלגה שנהנית לאחרונה מהתחזקות קלה בסקרים, שמנבאים לה 6 מנדטים.
נזרי שימשה כיועצת אסטרטגית לארגונים ולחברות במשרד גיתם וכיועצת תקשורת לשרים ולחברי כנסת, בהם השר ישראל כ"ץ, השרה גילה גמליאל ודוברת יו"ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה. היא בעלת משרד ליחסי ציבור ולדוברות.
מדינה היה בעבר עורך העיתון המבשר ובהמשך שימש כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת – במקביל להגשת תכנית אקטואליה בתחנת הרדיו החרדית קול חי. מאז הקיץ שעבר הוא עורך המשנה של ביטאון ש"ס החדש הדרך. ואילו איגרא, שעובד במשרד גל אורן לרנר, יהיה כאמור רכז דוברות והסברה במגזר הכללי. איגרא שימש בעבר ככתב הדתות בגלי צה"ל.
- העלאת המע"מ ב-1% - פוגעים בחלשים כי אפשר
- דרעי ניצח את כספית: העיתונאי ישלם 60 אלף שקל פיצוי על לשון הרע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי, הודיע ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על מינויה של אחותו, ליבנת נזרי, לדוברת הקמפיין של ש"ס, כדי שהיועץ יחליט אם ניזרי האח יוכל להמשיך להשתתף בדיונים בתיק החקירה נגד השר אריה דרעי, יו"ר ש"ס.
בעקבות הפרסום באייס על החלטתה של ש"ס למנות את נזרי לדוברת הקמפיין של המפלגה, מדגישים בתנועת 'נבחרות' – תנועה א-פוליטית הפועלת לשוויון וייצוג של נשים חרדיות בפוליטיקה כי "אנו מברכות בחום את הנהגת מפלגת ש"ס על החלטתה האמיצה להציב בתפקיד בכיר ובעל רגישות רבה, אישה שתפקידה להעביר את מסריה הפוליטיים, הדתיים והחברתיים של המפלגה, ועוד בתקופה שבה חלק מהסקרים מציבים את המפלגה על גבול אחוז החסימה. הצבתה של ניזרי בתפקיד מרכזי כל כך במסגרת הקמפיין מהווה עדות חיה לכך כי בשלה השעה לשריונה של אישה במפלגות החרדיות".
עוד מסרו ב'נבחרות' כי "בדומה לגברת נזרי גם ישנן אלפי נשים חרדיות שמחזיקות בגאון במשרות בכירות ביותר בשוק הציבורי והעסקי, זאת מתוך יראת ה' ושמירה אדוקה על גדרי הצניעות ואורחות החיים החרדיים. אין ספק כי אותן נשים יכולות גם לשמש כשליחות ציבור נאמנות בכנסת ישראל, ולקדם נושאים מהותיים החשובים לכלל הציבור החרדי בתחומי החינוך, החברה, ערכי המשפחה ועוד. לפיכך אנו קוראות לראשי המפלגות החרדיות - בשלה העת לשלב אישה שתקבלנה את ברכת הרבנים ושתוכלנה להוות כתובת ראויה וצנועה לנשים החרדיות באשר הן".
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- 3.מי זו ? חלש מאד (ל"ת)אורן 19/02/2019 15:45הגב לתגובה זו
- 2.תוהה בקול 30/01/2019 16:50הגב לתגובה זונזרי מצויינת, אבל לקחת לתפקיד את אחותו של רז נזרי, המשנה ליועמ"ש, שמטפל בתיק החקירה נגדך... בוא... כבר נגמרו המקפצות.
- 1.זכאי 29/01/2019 17:06הגב לתגובה זוזכאי

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.