ש"ס לקחה אישה לקמפיין: ליבנת נזרי תדברר מול המגזר הכללי
ש"ס ממשיכה להיערך לקראת הבחירות לכנסת ה-21. המפלגה החרדית שבשורותיה מעולם לא התמודדה אישה, גייסה לטובת הקמפיין את ליבנת נזרי שתהיה דוברת הקמפיין במגזר הכללי. בנוסף גויס אשר מדינה לדובר הקמפיין במגזר החרדי, ואורי איגרא יהיה רכז דוברות והסברה במגזר הכללי.
הם יתווספו לחלק ממערך הקמפיין אותו מנהלים אבי לרנר, יענקי ביכלר ואורן אלימלך, במאבק של המפלגה שנהנית לאחרונה מהתחזקות קלה בסקרים, שמנבאים לה 6 מנדטים.
נזרי שימשה כיועצת אסטרטגית לארגונים ולחברות במשרד גיתם וכיועצת תקשורת לשרים ולחברי כנסת, בהם השר ישראל כ"ץ, השרה גילה גמליאל ודוברת יו"ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה. היא בעלת משרד ליחסי ציבור ולדוברות.
מדינה היה בעבר עורך העיתון המבשר ובהמשך שימש כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת – במקביל להגשת תכנית אקטואליה בתחנת הרדיו החרדית קול חי. מאז הקיץ שעבר הוא עורך המשנה של ביטאון ש"ס החדש הדרך. ואילו איגרא, שעובד במשרד גל אורן לרנר, יהיה כאמור רכז דוברות והסברה במגזר הכללי. איגרא שימש בעבר ככתב הדתות בגלי צה"ל.
- העלאת המע"מ ב-1% - פוגעים בחלשים כי אפשר
- דרעי ניצח את כספית: העיתונאי ישלם 60 אלף שקל פיצוי על לשון הרע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי, הודיע ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על מינויה של אחותו, ליבנת נזרי, לדוברת הקמפיין של ש"ס, כדי שהיועץ יחליט אם ניזרי האח יוכל להמשיך להשתתף בדיונים בתיק החקירה נגד השר אריה דרעי, יו"ר ש"ס.
בעקבות הפרסום באייס על החלטתה של ש"ס למנות את נזרי לדוברת הקמפיין של המפלגה, מדגישים בתנועת 'נבחרות' – תנועה א-פוליטית הפועלת לשוויון וייצוג של נשים חרדיות בפוליטיקה כי "אנו מברכות בחום את הנהגת מפלגת ש"ס על החלטתה האמיצה להציב בתפקיד בכיר ובעל רגישות רבה, אישה שתפקידה להעביר את מסריה הפוליטיים, הדתיים והחברתיים של המפלגה, ועוד בתקופה שבה חלק מהסקרים מציבים את המפלגה על גבול אחוז החסימה. הצבתה של ניזרי בתפקיד מרכזי כל כך במסגרת הקמפיין מהווה עדות חיה לכך כי בשלה השעה לשריונה של אישה במפלגות החרדיות".
עוד מסרו ב'נבחרות' כי "בדומה לגברת נזרי גם ישנן אלפי נשים חרדיות שמחזיקות בגאון במשרות בכירות ביותר בשוק הציבורי והעסקי, זאת מתוך יראת ה' ושמירה אדוקה על גדרי הצניעות ואורחות החיים החרדיים. אין ספק כי אותן נשים יכולות גם לשמש כשליחות ציבור נאמנות בכנסת ישראל, ולקדם נושאים מהותיים החשובים לכלל הציבור החרדי בתחומי החינוך, החברה, ערכי המשפחה ועוד. לפיכך אנו קוראות לראשי המפלגות החרדיות - בשלה העת לשלב אישה שתקבלנה את ברכת הרבנים ושתוכלנה להוות כתובת ראויה וצנועה לנשים החרדיות באשר הן".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- 3.מי זו ? חלש מאד (ל"ת)אורן 19/02/2019 15:45הגב לתגובה זו
- 2.תוהה בקול 30/01/2019 16:50הגב לתגובה זונזרי מצויינת, אבל לקחת לתפקיד את אחותו של רז נזרי, המשנה ליועמ"ש, שמטפל בתיק החקירה נגדך... בוא... כבר נגמרו המקפצות.
- 1.זכאי 29/01/2019 17:06הגב לתגובה זוזכאי

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
