'חתונה ממבט ראשון' איבדה 3 נק' - אבל עדיין מובילה בבטחה
חתונה ממבט ראשון (קשת 12) ירדה ב-13% מ-20.9% ל-18.2% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית גוברת בקלות על X פקטור (רשת 13) עם 15.4%, גם היא ירדה מהשבוע שעבר, בקצת יותר מנקודה.
התכנית גב האומה (ערוץ עשר) שמרה על נתון דומה לזה של שלישי שעבר - 6.8%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) עם נתון חלש מאד של 1.3%.
'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניבה 8.8%, 'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 7%, 'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 4.8%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 4.6%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.7%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.6%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.9%.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.1%, פי 2 מהמתחרה בקשת 12 – 'חדשות הבוקר' עם 2%. 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם נתון נאה של 3.6%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.7%. 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) עם 6.6%, עקפה את 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) שניפקה 5.4%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) רשמה 2.4%.
בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 בקשת קיבלה נתון גבוה מאד של 14.7%, בפער של 50% מאותה מהדורה ברשת - 9.8%. אגב רשת ניצחה את המהדורה של ערוץ עשר שהניבה 9.3%. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.3%.
- 3.בקרוב לא נצפה בכלל 06/12/2017 23:31הגב לתגובה זולא די בהפסקות ארוכות של פרסומות, כעת הם גם מפריעים לצפות בתוכניות עצמן. הם ממלאים חצי מהמהסך בהודעות פרומו לתוכניות אחרות, במהלך שידור התוכנית, ולא מאפשרים לצפות באופן נורמלי. אולי תשדרו רק פרומואים? אתם תהיו מרוצים ואנחנו נפסיק לצפות בכם ויהיה לנו זמן לדברים אחרים. תחשבו על זה.
- 2.אריק 06/12/2017 12:22הגב לתגובה זוכמו בתוכנית של קשת. הפורמט לא הכי מוצלח.
- 1.10 = 50%, מ-14 ??? (ל"ת)גי 06/12/2017 11:38הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.