חתונה ממבט ראשון
צילום: צילום מסך 'מאקו'
רייטינג

'חתונה ממבט ראשון' איבדה 3 נק' - אבל עדיין מובילה בבטחה

המתחרה X פקטור ירדה בנק' ל-15.4%. 'גב האומה' עם 6.8% ואילו 'על המשמר' עם נמוך במיוחד של 1.3% בפריים של כאן. פער של 50% בין 'חדשות 2' בקשת לזו ברשת
אלכסנדר כץ | (3)

חתונה ממבט ראשון (קשת 12) ירדה ב-13% מ-20.9% ל-18.2% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית גוברת בקלות על X פקטור (רשת 13) עם 15.4%, גם היא ירדה מהשבוע שעבר, בקצת יותר מנקודה.

 

התכנית גב האומה (ערוץ עשר) שמרה על נתון דומה לזה של שלישי שעבר - 6.8%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) עם נתון חלש מאד של 1.3%.

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניבה 8.8%, 'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 7%, 'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 4.8%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 4.6%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.7%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.6%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.9%.

בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.1%, פי 2 מהמתחרה בקשת 12 – 'חדשות הבוקר' עם 2%. 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם נתון נאה של 3.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.7%. 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) עם 6.6%, עקפה את 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) שניפקה 5.4%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) רשמה 2.4%.

 

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 בקשת קיבלה נתון גבוה מאד של 14.7%, בפער של 50% מאותה מהדורה ברשת - 9.8%. אגב רשת ניצחה את המהדורה של ערוץ עשר שהניבה 9.3%. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.3%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בקרוב לא נצפה בכלל 06/12/2017 23:31
    הגב לתגובה זו
    לא די בהפסקות ארוכות של פרסומות, כעת הם גם מפריעים לצפות בתוכניות עצמן. הם ממלאים חצי מהמהסך בהודעות פרומו לתוכניות אחרות, במהלך שידור התוכנית, ולא מאפשרים לצפות באופן נורמלי. אולי תשדרו רק פרומואים? אתם תהיו מרוצים ואנחנו נפסיק לצפות בכם ויהיה לנו זמן לדברים אחרים. תחשבו על זה.
  • 2.
    אריק 06/12/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    כמו בתוכנית של קשת. הפורמט לא הכי מוצלח.
  • 1.
    10 = 50%, מ-14 ??? (ל"ת)
    גי 06/12/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.