חתונה ממבט ראשון מובילה בצפייה; הצנרת כותשת את הצינור
פרק ניתוח מערכות היחסים בחתונה ממבט ראשון של קשת 12 קיבל אמש 17.3% רייטינג וגבר על המרוץ למיליון עם 16% ברשת 13. עם זאת, כך זה נראה על פני השטח בלבד ויש לציין כי פרק 'החתונה' עמד על חצי שעה בלבד ואילו 'המירוץ' עמד על כשעה ו-40 דקות ועדיין הצליח להניב 16%. בערוץ עשר (14) המקור עם 5.6% בלבד, כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נדחית עד השעה 2 בלילה.
עובדה (קשת 12) עם 13.3% מול הצנרת של גיא לרר ברשת 13 עם 10.5% ו-2.8% בלבד לצינור בערוץ עשר. כיפת ברזל (קשת 12) עם 11.3%, היום בלילה עם גורי אלפי (קשת 12) עם 6.5%, לילה טוב ישראל (רשת 13) עם 5.6%. הרדאר (עשר 14) עם 2.3%, היום שהיה (עשר 14) עם 2.7%, חברות ש.ח (עשר 14) עם 2.5%, שידור חוזר של פינס בקשת 12 עם 3.6%.
בגזרת הבוקר: העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.7%, והביסה את חדשות הבוקר (קשת 12) שהסתפקה ב-1.7%. אורלי וגיא (ערוץ עשר) עקפה את קשת עם 2.5%.
בפרה פריים: אנשים (קשת 12) עם 5.4%, הערב (רשת 13) עם 2.9%, לונדון את קירשנבאום (עשר 14) עם 4.7%, שש (קשת 12) עם 6.3%, שש עם (רשת 13) עם 4.6%, מהדורת שבע (עשר 14) עם 4.2%, גיא פינס (קשת 12) עם 9.3%, לפני החדשות עם לוסי ואודי (רשת 13) עם 6.5%, הכול כלול בשבע (עשר 14) עם 4.4%, התכנית הכלכלית (קשת 12) עם 10.1%.
- 3.אמיר 01/12/2017 06:50הגב לתגובה זוהופך לערוץ נישה לא רלוונטי בעליל
- 2.רפי 30/11/2017 13:12הגב לתגובה זוקשת תת רמה
- 1.פוליצר 30/11/2017 10:06הגב לתגובה זוהפיצול הרג את ערוץ 10. המקור סיימה את דרכה. בשביל 5.6 אחוזים לא עושים תכנית תחקירים, לא מטיילים בכל העולם. זה עצוב ולא נעים אבל דרוקר בדרך החוצה. זה ייקח קצת זמן אבל זה הכיוון
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
