גילי הלל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

גילי הלל מונתה לסמנכ"לית המסחרית של הארץ TheMarker

הלל, בעברה בקבוצת קו מנחה וכלכליסט, הייתה עד לאחרונה המנהלת המסחרית של הכנסים בקבוצת הארץ. היא מחליפה את סיגל סינואני שעוזבת את הקבוצה לאחר 22 שנה
אלכסנדר כץ | (7)

גילי הלל מונתה לסמנכ"ל המסחרי של עיתון הארץ TheMarker - כך נודע לאייס. הלל מחליפה בתפקיד את סיגל סינואני, שהחליטה לעזוב את קבוצת הארץ לאחר 22 שנה, וב-7 השנים האחרונות בתפקיד הסמנכ"לית המסחרית. 

הלל שימשה עד לארחונה כמנהלת המסחרית של כנסים בקבוצה. תחום אחריותה כסמנכ"ל כולל הכנסות עיתון הארץ TheMarker, מקומוני רשת שוקן, עכבר העיר, פורייקט דג הזהב וכנסים. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, בעברה שימשה כמנהלת השיווק של קבוצת קו מנחה (בהם האתרים ביזפורטל ואייס) לאחר מכן היתה מנהלת פיתוח עסקי בכלכליסט.

הלל מסרה: "שמחתי על הפניה ונענתי לה מתוך אמונה שאוכל לתרום ולתת ערך מוסף הן לעשייה בעיתון הארץ TheMarker והן לכנסים".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מעניין איך נתנו לה את התפקיד. לא מבינה כלום זותי (ל"ת)
    אחר 03/06/2017 22:03
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גילי אלופה!! בהצלחה יקירה דמות מלאת השראה (ל"ת)
    דורית 17/05/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מוכשרת אסרטיבית מהממת מלאת שמחת חיים.. בהצלחה !!! (ל"ת)
    ניב 17/05/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ענבל 16/05/2017 21:29
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על הקידום מגיע לך ויודעת שתהיי מדהימה בהצלחההההה
  • 2.
    אני 16/05/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שתביאי את חטיבת הסחר לשיאים חדשים. חזק ואמץ
  • 1.
    הטובה מכולם בהצלחה יתרה (ל"ת)
    דניאלה 16/05/2017 17:31
    הגב לתגובה זו
  • הכי כי בעולם ילדה יקרה בהצלחה בכל מעשיך (ל"ת)
    סלבנה אמא 16/05/2017 23:47
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.