גילי הלל מונתה לסמנכ"לית המסחרית של הארץ TheMarker
גילי הלל מונתה לסמנכ"ל המסחרי של עיתון הארץ TheMarker - כך נודע לאייס. הלל מחליפה בתפקיד את סיגל סינואני, שהחליטה לעזוב את קבוצת הארץ לאחר 22 שנה, וב-7 השנים האחרונות בתפקיד הסמנכ"לית המסחרית.
הלל שימשה עד לארחונה כמנהלת המסחרית של כנסים בקבוצה. תחום אחריותה כסמנכ"ל כולל הכנסות עיתון הארץ TheMarker, מקומוני רשת שוקן, עכבר העיר, פורייקט דג הזהב וכנסים. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, בעברה שימשה כמנהלת השיווק של קבוצת קו מנחה (בהם האתרים ביזפורטל ואייס) לאחר מכן היתה מנהלת פיתוח עסקי בכלכליסט.
הלל מסרה: "שמחתי על הפניה ונענתי לה מתוך אמונה שאוכל לתרום ולתת ערך מוסף הן לעשייה בעיתון הארץ TheMarker והן לכנסים".
- 6.מעניין איך נתנו לה את התפקיד. לא מבינה כלום זותי (ל"ת)אחר 03/06/2017 22:03הגב לתגובה זו
- 5.גילי אלופה!! בהצלחה יקירה דמות מלאת השראה (ל"ת)דורית 17/05/2017 16:54הגב לתגובה זו
- 4.מוכשרת אסרטיבית מהממת מלאת שמחת חיים.. בהצלחה !!! (ל"ת)ניב 17/05/2017 09:41הגב לתגובה זו
- 3.ענבל 16/05/2017 21:29הגב לתגובה זוכל הכבוד על הקידום מגיע לך ויודעת שתהיי מדהימה בהצלחההההה
- 2.אני 16/05/2017 17:59הגב לתגובה זואין ספק שתביאי את חטיבת הסחר לשיאים חדשים. חזק ואמץ
- 1.הטובה מכולם בהצלחה יתרה (ל"ת)דניאלה 16/05/2017 17:31הגב לתגובה זו
- הכי כי בעולם ילדה יקרה בהצלחה בכל מעשיך (ל"ת)סלבנה אמא 16/05/2017 23:47הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.