טל קמיאבי ימונה למנכ"ל משותף בדרורי ארועטי ברמן
שנה וחצי לאחר שהצטרף לקבוצת דרורי ארועטי ברמן, במסגרת העסקה מול שטרית מדיה, טל קמיאבי מקבל את המנדט מהבוסים וזוכה להבעת אמון עם מינוי למנכ"ל משותף לצידה של רחלי בן-צבי.
מאז שהצטרף קמיאבי משמש כמשנה למנכ"ל קריאייטיב וייכנס לתפקידו החדש ב-1 במרץ. במקביל, עם התמורות בתפקידיו של קמיאבי, לניהול מחלקת הקריאייטיב של דא"ב גויס רכש חדש - עידן יעקובוביץ' (סטייסי) שכבר עבד בעבר לצד קמיאבי כסמנכ"ל קריאטיב בזרמון גולדמן ובמקאן תל-אביב ושימש כמנהל קריאייטיב גם בראובני פרידן. יעקובוביץ' ישוב לענף הפרסום לאחר תקופת ביניים בחברת הייטק מלאנוקס וימונה לסמנכ"ל קריאייטיב.
במסגרת המבנה הניהולי החדש, בן-צבי תתמקד במערך הפיתוח העסקי, האדמיניסטרציה והפיננסים, בעוד שקמיאבי יתפנה לניהול פעיל של לקוחות המשרד, תוך חיזוק וביסוס מחלקות הקריאייטיב והפלנינג. במשרד מציינים כי קמיאבי זוכה להערכה רבה של השותפים ולקוחות החברה ומוביל בהצלחה רבה קמפיינים ומהלכים מוצלחים לסנו, שלמה סיקסט, איי-דיגיטל ,מטרו, אופל, אייטרייד, בית בכפר , ישראל היום ועוד.
דרורי ארועטי ברמן כולל בתוכו גם את חברת הדיגיטל dsay, המנוהלת על ידי אייל הובר לוי המשמש גם כשותף בקבוצה. בקבוצה מציינים כי החברה סיימה את 2016 עם גידול משמעותי במחזורים וגייסה בחודשים האחרונים לקוחות חדשים רבים וביניהם רכבי אופל, מזון התינוקות של שופרסל, רשת מכוני פרופורציה, קבוצת קלינטון סחר ועוד. במקביל, dsay מצרפים גם הם לשורותיהם את מכללת נתניה, קבוצת סולתם-נעמן, פארק אריאל שרון ואחרים.
יורם דרורי: "המטרה שלנו היא להמשיך להתחדש ולהתחזק ולהיות בחזית המקצועית של משרדי הפרסום בישראל ולכן גיבשנו כוורת ניהול צעירה, בועטת ומוכשרת עם טובי האנשים בענף: אייל הובר לוי, מנכ"ל די סאיי, עודד שוקי גל, סמנכ"ל הפלנינג, והרכש החדש עידן יעקובוביץ' וכמובן טל קמיאבי. בשלב הזה, אנחנו מעדיפים לדבר פחות ולעשות עבור לקוחות המשרד כמה שיותר. מה שכבר קורה לשמחתי בתקופה האחרונה".
- 12.דניאל 13/02/2017 11:52הגב לתגובה זולא יעזור כמה גלגולים, שינויים, מיזוגים, רכישות וניסיונות יעשו, המשרד הזה כבר פשוט לא רלוונטי. די. תסגרו, תעלמו, מיציתם.
- 11.יניב ח. 09/02/2017 10:18הגב לתגובה זוהאיש הכי חמוד בתעשיית הפרסום חוזר מגלות קצרה! איזה כיף למי שיעבוד אצלו.
- 10.צביה 09/02/2017 10:06הגב לתגובה זוהשילוב של כישרון, שכל ויחסי אנוש, יחד עם קול צרוד של אחד שכבר ראה הכל, הם בדיוק מה שהרופא רשם לדרורי שלומי. איך אומר יוסי ארועטי? השמיים הם הגבול. הבנתם? כי הוא אוהב את השמיים. ומבחינתו הם הגבול. לכן הוא אומר את זה. בהצלחה עידן, מהחדר בעבודה.
- 9.הרועש והמצלצל 09/02/2017 08:12הגב לתגובה זושל עצמו. הבנאדם גאון. לא עשה כלום כל הקריירה שלו ונהיה שותף במשרד פרסום. כנראה שהצעקות והליקוקים עובדים טוב יותר מכל תיק עבודות.
- 8.תותח!!! (ל"ת)פז גל 09/02/2017 00:41הגב לתגובה זו
- 7.תותח!!! (ל"ת)פז גל 09/02/2017 00:37הגב לתגובה זו
- 6.קמיאבי תעשה לי בת (ל"ת)SHABI 08/02/2017 19:53הגב לתגובה זו
- 5.בדיחה רעה המשרד הזה (ל"ת)טלטל 08/02/2017 12:59הגב לתגובה זו
- 4.שרון פ. 08/02/2017 09:27הגב לתגובה זוב"ה תעשה ותצליח!
- 3.איה לאופר 07/02/2017 20:04הגב לתגובה זוכל הכבוד החלטה מעולה ביחד הם צוות מנצח! בהצלחה
- 2.עידן הוא המלך 07/02/2017 19:15הגב לתגובה זועידן הוא מקסים!!! הספרי שהיה אמור להיכנס יילך לאחד המשרדים המגעילים האחרים, והגלגל מסתובב
- 1.מיכל אלמוג 07/02/2017 18:21הגב לתגובה זוב-1 במרץ אני סוגרת תשע שנים במשרד. ראיתי הרבה... השנה שלך כסמנכ"ל קריאייטיב הייתה מהמהירות שידעתי כאן, מבחינת התקדמות, התחדשות ועשייה. אני שמחה בשבילנו על המינוי הנכון ויודעת שכל ההשגים שצברנו בשנה האחרונה היו רק הסיפתח למה שהולך לקרות כאן מעתה והלאה. בשנה האחרונה עסקת רבות בליכוד השורות, עכשיו אנחנו כאיש אחד קדימה. ואני כותבת את זה לא רק בגלל שאתה קונה אותי בממתקים. בהצלחה!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
