שותפות חדשה ופזילה לפרסום: תקציבים חדשים לסוכנות עיצובים-Brandland
בינואר 2016 פרש שגיא יהוד מקבוצת פובליסיס וקיבל ממנה את ברכת הדרך לקחת ולהעתיק את םפעילותה של סוכנות המיתוג Brandland אל מחוץ לקבוצה. תוך שהוא ממשיך להעניק לקבוצה שירותי מיתוג כספק חיצוני (סופרפוש, ליאו ברנט ופובליסיס ישראל), חבר יהוד לאייל דרור, בעליו של סטודיו עיצובים בכדי להשיג חיבור שיתן לשניהם שלם ששווה יותר מסך חלקיו.
השניים פועלים כיום תחת השם עיצובים | Brandland המחובר ויחד משלימים שירותים אחד לשני. יהוד מספק ללקוחותיו של דרור שירותי קריאייטיב (אסטרטגיה ומיתוג) ושירותי ATL ודרור אחראי על ביצוע ההפקות בפועל והניהול השוטף (הפקות פרינט, דיגיטל, נקודות מכירה).
בחודשיים האחרונים קיבלה לידיה 'עיצובים | Brandland' שני קמפיינים, האחד לחברת 'סולריס', יצרנית ויבואנית מוצרי ההצללה הגדולה והוותיקה בישראל, והשני לחברת האלומיניום 'כוכב', המתמחה לבנייה פרטית ויוקרתית בישראל. תקציבים אלו רומזים על הפזילה הגלויה של יהוד ודרור לפרסום, מעבר למיתוג. יחד מטפל המשרד המשותף בתקציבי המיתוג וה-BTL של קבוצת הבנייה תדהר, מוטורולה, Malam Team, חברת הבנייה פרשקובסקי, רשות שדות התעופה, ynet, חצי חינם, חברות האלומיניום כוכב וסולריס, שופרסל, גלובוס מקס, קבוצת נגב, ויה ארקדיה ועוד.
לדברי יהוד: "אני מאמין כי זוהי העת למשרדי הפרסום הקטנים. לקוחות באים אליי בידיעה שהם לא רוצים לעבור דרך צי תקציבאיות או לכלות את זמנם בצפייה במצגות פלנינג בלתי נגמרות. השוק חווה שינויים ונראה כי הגודל הוא כבר לא חזות הכול. לעיצובים | Brandland ניסיון רב ביצירת זהות מותגית, כחלק משפה תקשורתית רחבה בהרבה, המשרתת את כל העוסקים במותג. עבורי, שגדלתי במשרדי פרסום, החזרה לעולם הפרסום היא מהלך טבעי ומתבקש, במטרה ליצור את הזיקה הטובה ביותר בין המיתוג לבין המסרים הפרסומיים של לקוחותינו".
- 2.מירב 14/04/2016 11:26הגב לתגובה זומכירה את עיצובים כבר כמה שנים טובות. משרד פירסום שמשלב בתוכו מיקצועיות, איכות ושירות ללא פשרות!! שיהיה בצלחה!!
- 1.טל 13/04/2016 12:16הגב לתגובה זושגיא בן אדם נדיר, בעל אישיות מדהימה ומוכשר ברמות מטורפות.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
