רחלי בן צבי
צילום: יח"צ

הליך החיפוש הושלם: רחלי בן צבי מונתה למנכ"לית החדשה של דרורי ארועטי ברמן

בן צבי תכנס לתפקידה 7 חודשים לאחר פרישתה של גולדשטיין-וולף ושנה לאחר שיצא לדרכו המשרד שמיזג בין ארועטי ברמן GPS ודרורי שלומי. המשרד שנכווה בעבר מספר פעמים עם הפרסונות שאיישו את התפקיד הזה, ניסה שלא לחזור על טעויות העבר
משה בנימין | (5)

לאחר חודשים רבים של חיפוש אחר הפיגורה המתאימה לתפקיד מנכ"ל דרורי ארועטי ברמן, הכריז היום (יום ב') משרד הפרסום על מינויה של רחלי בן צבי לתפקיד שנותר לא מאויש מאז פרישתה של אלה גולדשטיין-וולף במאי 2015. 

כאמור, בן צבי תכנס לתפקידה 7 חודשים לאחר פרישתה של גולדשטיין-וולף ושנה לאחר שיצא לדרכו המשרד שמיזג בין ארועטי ברמן GPS ודרורי שלומי. מתחת לרדאר, דרורי ארועטי ברמן השקיע בחצי השנה האחרונה מאמצים רבים לאיתור המועמד המתאים לתפקיד המנכ"ל. המשרד שנכווה בעבר מספר פעמים עם הפרסונות שאיישו את התפקיד הזה, ניסה שלא לחזור על טעויות העבר וחיפש אחר דמות בעלת ניסיון בפרסום, שיווק\ ולא פחות מכך בעלת האנרגיות המתאימות והרעב להוכיח. 

בתפקידה האחרון שימשה בן-צבי כמנכ"לית רשת אקססורייז לונדון. היא החלה את דרכה בענף הפרסום ועבדה בין השאר בדובצקי-זקס ובבאומן בר ריבנאי. משם עברה לרשת מגזיני מוטו תקשורת (מסע אחר, הורים וילדים, מוטו, הגה ועוד) שם התקדמה עד לתפקיד מנכ"לית הרשת. משם עברה לשמש כמנכ"לית רשת האיפור האיטלקי מדינה-מילאנו עד למעבר לאקססורייז לונדוןהיא בוגרת תואר ראשון בתקשורת ובניהול מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית.

"נעניתי בשמחה לאתגר של ניהול דרורי ארועטי ברמן. החזון שלי הוא להפוך את החברה למשרד נחשק בעשיריה הפותחת, המתנהל בסטנדרטים של מצוינות ברמת הטיפול בלקוחות, הקריאטיב, האסטרטגיה והשירות". כך לדברי בן צבי. 

ממשרד הפרסום נמסר: "בעולם של היום בו הלקוח הוא הגורם החשוב מכל ותודעת השירות והבנת העולמות החדשים הם המפתח להצלחה, ראינו בניסיון הניהולי של רחלי ובאישיות הנמרצת שלה החותרת למצוינות את כל מה שחיפשנו. אנחנו מברכים על בואה ומשוכנעים ביכולותיה להצעיד את דא"ב גבוה וקדימה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לקוח מודאג 02/02/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    http://www.ice.co.il/media/news/article/304214 אוי לשמועות אם הן נכונות....
  • 4.
    תעשו את החשבון לבד 02/02/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    העיקר שהבאתם מישהי עם קבלות...
  • 3.
    מר בינוניות 02/02/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    מצד שני היא תתאקלם מהר במשרד הבינוני
  • 2.
    שולה 01/02/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    משרד שכבר מזמן היה צריך להיסגר. עכשיו הם הביאו מנכ"לית שכל שנותר לה הוא לשים את המצבה על הקבר של המשרד . באמת מגוחך
  • 1.
    נו באמת, לא הייתי נותן לה לנהל סניף של am:pm (ל"ת)
    עומר 01/02/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.