תימור גורדון
צילום: יח"צ

לאחר 3 שנים בפובליסיס: מנהל תחום הדיגיטל תימור גורדון עוזב ועובר ל'עזריאלי'

גורדון עוזב את המשרד בפעם השנייה תוך 4 שנים. משרד הפרסום ממשיך לפנות מקום בגזרת הדיגיטל שלו לאחר שלפני חודש פרש גם אייל הובר לוי שעבר לדרורי ארועטי ברמן  
משה בנימין | (10)

מנהל תחום הדיגיטל של משרד הפרסום פובליסיס - תימור גורדון - עוזב ועובר לקבוצת עזריאלי בה ישמש כמנהל מסחר דיגיטלי רב ערוצי.

הפרישה של גורדון ממשרד הפרסום היא השנייה שלו תוך 4 שנים. בתחילה פרש גורדון מקבוצת פובליסיס בימים בהם רשת הפרסום העולמית החזיקה במשרד הפרסום גלר נסיס שבו גורדון החזיק במניות וחברת הדיגיטל אידיאולוג'יק. שנה לאחר הפרישה ולאחר שקבוצת הפרסום העולמית רכשה גם את באומן בר ריבנאי ולמעשה הקימה את קבוצת פובליסיס ישראל (שכוללת את פובליסיס, באומן, לאו ברנט וחברת המדיה זניט) גורדון הצטרף לפובליסיס תחת ניהולו של ארי מלמוד לתפקיד מנהל תחום הדיגיטל שאותו הוא מסיים כעת.

על פי קבוצת עזריאלי גורדון שהתמחה בשנים האחרונות במסחר דיגיטלי צפוי לעסוק בפיתוח מגוון ערוצי שיווק דיגיטליים עבורה. בשנה שבה פרש לראשונה מפובליסיס ועוד לפני שהצטרף לקבוצה מחדש גורדון עמד בראש דיגיטי - חברה שמתמחה בדיגיטל בנקודות המכירה ומציעה לחברות אפשרות ליצור נאמנות בין הלקוחות שלהם למותגים באמצעים דיגיטליים. בתקופתו בפובליסיס ייסד וניהל גורדון את TEMA - Technology Marketing Accelerator, חממה פנימית של משרד הפרסום לקידום וליווי יוזמות סטארט-אפ מתחום הפרסום והשיווק. 

גורדון החל את דרכו בענף הפרסום לפני יותר מעשור, עם הקמת ארק אינטראקטיב לצד יאיר גלר ומשה נסיס שהחזיקו אף הם במניות המשרד. במרוצת השנים נרכשו אף הם כאמור על ידי פובליסיס העולמית, במה שהיה אחד מהצעדים הראשונים של הקבוצה בישראל (לאחר רכישת אריאלי) והושלם לפני כ-3 שנים עם רכישת באומן בר ריבנאי. בשנותיו הראשונות במשרד החזיק גורדון ב-30% מהמניות. אלו דוללו בפעם הראשונה במכירה לליאו ברנט ב-2005 מ-30% לכ-26%, ולאחר מכן במכירה השנייה לפובליסיס העולמית). במעמד ההשתלטות המלאה של פובליסיס על המשרד החזיק גורדון במניה. 

יוזכר כי הפרישה של גורדון היא השנייה בתוך כחודש בגזרת הדיגיטל של פובליסיס. קדמה לה העזיבה של אייל הובר לוי מנכ"ל פובליסיס ווב אימג', שעבר לדרורי ארועטי ברמן בו מונה למנכ"ל משותף של d-say ושותף במניות המשרד וחברת הדיגיטל.  את מקומו של הובר-לוי תפס יוני פרידמן שהצטרף למשרד לאחר 7 שנים במקאן. פרידמן מונה לסמנכ"ל דיגיטל וכן ישמש כחבר הנהלה. מינויו הוא חלק ממהלך הרה-ארגון המבני של המשרד שכולל את הטמעת וובאימג' ועובדיה לתוך המשרד. מינויו של פרידמן שיהיה כפוף ישירות למנכ"ל המשרד ארי מלמוד יצר כפילות תפקידים לצד גורדון ששימש כמנהל דיגיטל וכעת כאמור מתבהרת התמונה עם צאתו של האחרון לדרך חדשה. 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    א. שילוח 21/05/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    מישהו יודע להגיד כמה סטרט אפים היו ב"חממה" הזו של פובליסיס?
  • א. מלמוד 21/05/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    מאוד מוכשרים ומאוד מוצלחים
  • אפשר לינקים ל-3 מהם? (ל"ת)
    א. שילוח 22/05/2015 14:36
  • 5.
    הולך להיות מאד מעניין בקבוצת עזריאלי. (ל"ת)
    יעקב 20/05/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
  • אסף 21/05/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    נו, באמת...
  • 4.
    אין הרבה מקצוענים כמו תימור בתעשייה (ל"ת)
    אייל 20/05/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תימור מלך העולם 20/05/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    כמו שאמר מוסטפא
  • 2.
    אילה 20/05/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 1.
    זוריק 20/05/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״