עזריאלי חתמה על ההסכם בקמפוס הדאטה סנטרים בפרנקפורט, עם הסכם ל-36 מגה ואט עם אופציה להרחבה ל-54 מגה ואט, בהשקעה מוערכתמצד עזריאלי של כ-225 מיליון אירו והכנסה שנתית ממוצעת של כ-25.5 מיליון אירו
הקבוצה מתכננת הרחבת סדרת אג"ח קיימת והשקת סדרה חדשה, לצד חתימה על הסכם ראשון עם לקוח טכנולוגי בינלאומי בקמפוס הדאטה סנטר בפרנקפורט, אך נמשכים מגעים לגבי תנאי השירות
עזריאלי תרכוש כ-67% מהמניות – חיים פייגלין ורן בן אברהם ימשיכו לנהל את החברה במסגרת הקבוצה; דנה עזריאלי אמרה בכנס של ביזפורטל כי היא "רוצה לבנות את הארץ"
חברת הדאטה סנטרים של עזריאלי סגרה מימון בסך 100 מיליון ליש"ט להרחבת קמפוס קיים במדינה; החברה רכשה את את המרכז ב-2022 כשהיקפו היה 7.4 MW, והיא ציינה אז כי יש לו פוטנציאל פיתוח של עד 40 MW
התוצאות לרבעון הראשון של עזריאלי - שיא של 646 מיליון שקל ב-NOI לעומת כ-533 ברבעון המקביל, גם ה-FFO עלה ב-15% ל-452 מיליון בעוד השורה התחתונה קטנה בעיקר בשל גידול בהוצאות; רון אבידן המנכ"ל החדש "ברבעון זה זכיתי להצטרף להנהגת הקבוצה כמנכ״ל, ואני רואה
בכך שליחות ואחריות גדולה"
ה-NOI מנכסים זהים ברבעון הרביעי גדל בכ-15% ל-571 מיליון שקל; הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון לכ-479 מיליון שקל לעומת כ-69 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (בנטרול רווח של כמיליארד שקל ממכירת קומפאס); בעוד כחודש אייל חנקין יסיים את תפקידו
כמנכ"ל