ישראל ספורט
צילום: שקופית
TV

'ישראל ספורט' לא מוותר לגדולים: רכש חסות בשידור הדרבי התל אביבי בערוץ 1

השקופיות ישודרו במשחק בין מכבי להפועל במטרה לחשוף אותו לקהל היעד של חובבי הכדורגל. הכדורגל בערוץ 1 זוכה לרייטינג של 10%. צפו בסרטון
כתבי אייס | (8)

אתר ישראל ספורט רכש שקופית חסות דינאמית שתשודר הערב (יום ב') במהלך משחק הדרבי התל אביבי הערב (יום ב') בין הפועל למכבי. באתר גם רכשו לשידור שקופית במשחקי נבחרת ישראל, במטרה להגיע לקהל חובבי הספורט - קהל היעד שלו.

כזכור, בתחילת ינואר השיקה חברת s-group את 'ישראל ספורט' במעין השקה שקטה, לצד השקת אפליקציה אנדרואיד חדשה. האתר הוא למעשה איחוד של כמה אתרים קטנים - ספורט פי כמה, והשישית באירופה, שאנשיהם השתלבו בצוות 'ישראל ספורט'. בקיץ נכנסה לאתר כשותפה חברת יו-קונקט של אודי פרידמן, שרכשה 5% על פי שווי של 2 מיליון דולר.

באתר מנסים לתת פייט לאתרי הספורט המובילים - ONE וספורט 5, כמו גם למדורי הספורט הפופולאריים של וואלה ו-ynet. שידור השקופית במשחקי הכדורגל של ערוץ 1, שזוכים לממוצע של כ-10%, יגדיל את החשיפה לאתר.

וכך נראית השקופית הדינאמית.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אופיר פנחסוב 10/11/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    שאפו לאתר ישראל ספורט, כיף להיכנס ולקרוא על ספורט בלי אינטרסים
  • 7.
    אתר איכותי- שווה להיכנס (ל"ת)
    חיפה 09/11/2014 02:10
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קרין 04/11/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    הבאתם שיחוק! שאפו!! בהצלחה
  • 5.
    אושר 04/11/2014 00:02
    הגב לתגובה זו
    התפוצץ להם הדרבי בפנים מסכנים
  • 4.
    אמיר 03/11/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שיקומו מתחרים!
  • 3.
    הגמל האדום מהדרום 03/11/2014 17:01
    הגב לתגובה זו
    לא מחפש עסקנים וקומבינות, דואג לעצמו בכוחות עצמו וזה יםה אני אוהב לראות אתזה
  • 2.
    אחלה צוות מכיר אותם - בהצלחה ! (ל"ת)
    ארז 03/11/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נשמע מעניין (ל"ת)
    לירון 03/11/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.